אימה בלונה פארק: המעקה נשבר, נוסעים נפלו מהמתקן - סרוגים

אימה בלונה פארק: המעקה נשבר, נוסעים נפלו מהמתקן

תאונה קשה נרשמה בפארק שעשועים בתאילנד, כאשר מעקה הבטיחות של מתקן "שודדי הקאריביים" נשבר- והוביל לכך שהנוסעים נפלו מהמתקן שהסתובב באוויר. 5 מהנוסעים נפצעו באירוע והועברו לבית החולים. צפו בתיעוד

author-image
אימה בלונה פארק: המעקה נשבר, נוסעים נפלו מהמתקן
  המתקן בתאילנד, שניות לפני התאונה (צילום מסך)

אימה במתקן לונה פארק: תאונה קשה נרשמה היום (שני) בפארק שעשועים בעיר לופבורי שבתאילנד, כאשר מעקה הבטיחות נשבר במהלך הפעלה של מתקן "שודדי הקאריביים" – והוביל לכך שהנוסעים נפלו מהמתקן שהסתובב באוויר לרציף הפלדה שמתחתם.

קשה לצפיה: צפו בתיעוד מרגעי האימה

על פי הדיווחים, על המתקן היו 14 נוסעים בעת התאונה, כשמתוכם חמישה נפלו לאחר שהמעקה השתחרר ונפצעו בדרגות חומרה שונות. בין הפצועים נמנית ילדה בת 13 ששברה את רגלה, וכן ילד בן 9 שנפצע בינוני לאחר שהושלך מעל מחסום המתקן ונחת על המדרכה שעליה המתקן הוצב. הפצועים הועברו לבתי חולים סמוכים, שם נאמר כי לא נשקפת סכנה לחייהם.

עוד באותו נושא

אפשר להירגע: המתקן שמשגע את הרשת הוא זיוף

עדי ראייה סיפרו כי הצופים במתרחש התחילו לצעוק והסבו את תשומת לבם של המפעילים, שמיהרו לכבות את המתקן ורצו לעזור לאנשים שנפלו. אחד העדים אמר כי בנו היה על המתקן ברגע התאונה, אך למרבה המזל לא נפצע. "לא עליתי איתו כי זה נראה מפחיד. שמעתי את האנשים במתקן צועקים כשהם היו למעלה – ואז הם נפלו כשהמתקן ירד. חלקם נפלו לרצפה, וחלקם פשוט החליקו למטה. אחת הילדות בכתה מההלם, וילד אחד הושלך החוצה. גם אני מאוד מזועזע מזה. מעולם לא ראיתי דבר כזה קורה לפני כן".

מפעיל המתקן מיהר להתנצל על חלקו בתאונה, כשטען כי הוא לא בחן כנדרש את המעקה לפני שהתחיל את ההפעלה. "השותף שלי לעבודה, שבדרך כלל מפעיל את המתקן באופן קבוע, היה בשירותים וביקש ממני להחליף אותו בעמדה לכמה דקות" סיפר. "מכיוון שזה לא התפקיד הרגיל שלי, לא ידעתי הרבה על הפעלת המתקן – ולכן לא עשיתי יותר ממה שהוא אמר לי לעשות ולא ידעתי שעלולה להיות בעיה. אני מתנצל בפני כל אלו שנפגעו ובני משפחותיהם".

בעקבות התאונה מפקד המשטרה הורה על סגירת הפארק באופן זמני וזימן את הנהלת הפארק והמפעילים לחקירה כדי להבין את נסיבות האירוע. עוד אמרו כי יבחנו האם המתקן הופעל ברישיון ועמד בתקני האבטחה הקבועים בחוק

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו