הכנס הארצי השנתי לבנות השירות הלאומי במערכת החינוך ולמועמדות לשירות

הכנס הארצי השנתי לבנות השירות הלאומי במערכת החינוך ולמועמדות לשירות

היום ומחר (2-3 בדצמבר), יתקיים בבנייני האומה בירושלים כנס ויריד השירות הלאומי של רשות השירות הלאומי ומנהל החמ"ד במשרד החינוך, שיחסוך התרוצצות ובזבוז זמן וכסף ויגביר את המודעות והעניין לקראת ההתנדבות

author-image
הכנס הארצי השנתי לבנות השירות הלאומי
  צילום: צילום: רונן חורש תדמית

כנס חשיפה לבנות השירות הלאומי | ימים ב'-ג', 2-3.12 | בנייני האומה, ירושלים

ליריד הוזמנו כ- 7000 בנות כיתות י"א-י"ב מרחבי הארץ ובנות השירות הלאומי, למחוזות השונים בארץ, במעמד שר החינוך הרב רפי פרץ, מנכ"ל המשרד שמואל אבוהב, מנכ"ל רשות השירות הלאומי, ראובן פינסקי והגב' שוש נגר, העומדת בראש מנהל החמ"ד. במהלך הכנס ישמעו הבנות שיחות השראה מפי חני ליפשיץ- שליחת חב"ד לקטמנדו, הרצאה מפי עו"ד דובי ויינרוט וייהנו מהופעה של ישי ריבו.

במהלך הכנס, יעברו המתמודדות ביריד הפורס בפניהן את כל האופציות הקיימות היום בתחום השירות הלאומי בליווי נציגים מקומיים מכל ארגון ומוסד. זאת על מנת לחשוף אותן להיכרות מעמיקה עם מקומות הממיינים לשירות לאומי.

במהלך הכנס יינתנו תעודות הוקרה לרחל קארפ, מתנדבת מעוררת השראה המתמודדות עם נכות פיזית- המשרתת בביה"ס היסודי 'אהבת ישראל' בבית שמש, תעודת הוקרה תינתן גם לרכזת השירות הלאומי המיתולוגית- הרבנית ויטל ציוני וכן לשתי מתנדבות עמותת 'אורים' המקיימת את בת המצווה הגדולה בעולם לחניכות העמותה – צעירות עם מוגבלויות.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "השירות הלאומי-אזרחי הוא מפעל ההתנדבות הגדול במדינת ישראל, במסגרתו מתנדבים כ-18,000 צעירים וצעירות ממגוון המגזרים בחברה הישראלית. בשנים האחרונות חברנו למשרד החינוך ולמנהל החמ"ד ובשיתוף פעולה אנו מקיימים את ירידי החשיפה המרוכזים לתלמידות ובוגרות החמ"ד. קיום היריד מאפשר למשתתפות להיחשף למגוון אפשרויות ההתנדבות, לקבל מידע על הפעילות ועל התנאים ולאפשר קליטה מוצלחת וקלה במסגרת השירות. הפעילות נעשית כחלק מהצעדים שאנחנו מקיימים יחד עם השר הממונה, הרב רפי פרץ ועם עמותות השירות הלאומי במטרה להקל ולהשוות את תנאי השירות, ביניהם ביטוח חיים למתנדבים, טיפולי שיניים בחינם, נסיעות חינם בתחבורה הציבורית ודברים נוספים." 

שוש נגר, העומדת בראש מנהל החמ"ד: "בשנים האחרונות התחלנו לקיים את ירידי החשיפה המרוכזים לתלמידות ובוגרות החמ"ד ואנו רואים כיצד הדבר עושה סדר בבלגן האופף את תקופת החיפוש של השירות הלאומי ומסייע הן למתמודדות והן למאתרי בנות השירות הלאומי. הכנס הזה הוא מפגש עוצמה ויום שיא של התלמידות המעולות היוצאות מבית הגידול של החמ"ד".

צילום: רונן חורש תדמית
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שירות לאומי כמו שירות צבאי הוא איסור..
רם | 03-12-2019 8:54
לנשים. אבל בציונות הדתית מתירים הכל.