שרה נתניהו בביהמ"ש: "מני נפתלי שופך את דמי" - סרוגים

שרה נתניהו בביהמ"ש: "מני נפתלי שופך את דמי"

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, בעדותה בתביעת הדיבה של מני נפתלי "הוא תובע על ימין ועל שמאל, מנין כל הכסף הזה?", על קריאות הגנאי נגדה: "אני האדם הכי מושמץ בתקשורת"

author-image
שרה נתניהו בביהמ"ש: "מני נפתלי שופך את דמי"
  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, מעידה בשעה זו היום (שני) בבית המשפט השלום בתל אביב בדיון בתביעת הדיבה של מני נפתלי שהוגשה לפני 4 שנים.

אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר, מני נפתלי, תבע את עובדים שונים במעון ראש הממשלה, כמו גם את ניר חפץ ועוד על פרסומים כוזבים עליו, כדבריו, על חלקו בהוצאות הכספים בניהול מעון ראש הממשלה.

במהלך הדיון התייחסה אשת ראש הממשלה לטיוטת דו"ח מבקר המדינה על המעונות ואמרה: "אני לא מתעסקת בדברים האלה, יש לי עיסוקים אחרים".

על עדי מדינה אמרה במרומז לניר חפץ: "לא אומר מה אני חושבת על הדבר הזה שנקרא עדי מדינה. אבל אני באופן כללי לא אוהבת ששותים מבאר ואז יורקים אליה אחר כך בצרורות".

"למה להכפיש את מי שעבדת אצלו? אם כל כך רע לך למה אחרי מספר ימים נפתלי שלח שליחים שהוא רוצה לחזור?".

מני נפתלי התנהג בבריונות וגסות רוח

נתניהו התייחסה לתביעת הדיבה של מני נפתלי נגד ניר חפץ ואמרה כי הוא סחף את המדינה להוצאות רבות של מיליונים במעונות: "הוא תובע על ימין ועל שמאל", אמרה נתניהו והוסיפה: "אני תוהה מאיפה יש לו כסף לכל עורכי הדין האלו".

על המצב היום במעון ראש הממשלה אומרת נתניהו כי כיום המצב אחר "נפתלי היה שולט יחיד ללא עוררין, בבריונות והתנהגות לא מכובדת", ואף הוסיפה כי הוא התנהג בצורה בריונית גם אליה: "עשינו טעות", הודתה לגבי העסקתו.

נתניהו אף פירטה כי נפתלי התנהג אליה בבוטות וגסות רוח: "בעיקר כלפיי, לראש הממשלה פחות".

לדוגמא הביאה נתניהו שביקשה ממנו לאכול, עוף, ולאחר 3 שעות שלא הוכן דבר היא הזכירה לו והוא אמר: טוב, נו, ניתן לך".

לדבריה, היא חשדה בו שהוא מקליט אותה: "לא הבנתי מה הוא עושה".

אותם 'צחוקים' כדבריה של מני נפתלי הפכו בשלב מסויים לאלימות, וסיפרה על סרטון בו מני נפתלי נראה מרביץ לעובד בחצר וששטף בצינור מזכירה וצחק עליה: "זה היה קשה לצפייה, זה היה בוטה וגס רוח".

אשת ראש הממשלה סיפרה שבנה אבנר סיפר לה שמני נפתלי פוטר מעבודתו כמאבטח בגלל שהיכה מאבטח אחר: "אילו הייתי יודעת – לא היינו מקבלים אותו".

נתניהו אף הוסיפה שמני נפתלי היה צוחק 'ועושה דאחקות' גם בזמן שישבה שבעה על אביה, לדבריה היא לא תפקדה ימים שלמים והייתה ממוטטת נפשית והוא היה עובר על פניה ולא שואל אפילו אם היא רוצה כוס מים.

על השמועות כי הזמינו חשמלאי לקיסריה ביום כיפור, הכחישה נתניהו ואמרה שמעולם לא היו ביום כיפור שם, ולדבריה "חשוב לנו להישאר בירושלים וללכת לבית הכנסת".

על פרשת החמגשיות אומרת נתניהו כי ראתה חמגשיות רבות עם בשרים ושאלה על כך את נפתלי, שכן לדבריה תהתה על כך שכן שראש הממשלה אוכל בעבודתו, יאיר בנה צמחוני, וכך בנה אבנר היה בצופים ואכל חומוס ופלאפל. לשאלתה היה עונה: "מגיע לכם", אך היא הקשתה: "אבל אנחנו לא צריכים את כל זה".

לדבריה, היא לא מעורבת בהוצאות הבית ולא מעורבת ברשימת הקניות, ובנוסף לא שולחת לקנות במיוחד.

"אני האדם הכי מושמץ בתקשורת הישראלית"

מאז פרשת המעונות אומרת נתניהו: "מני נפתלי שופך את דמי ואם דם בני משפחתי ואני לא מגיבה".

נתניהו הגיבה לקריאות פעילים נגדה מחוץ לבית המשפט שכינו אותה גנבת: "גם בחוץ קראו לעברי עכשיו קריאות. זה אישי, זה לא פוליטי", והוסיפה כי היא האדם הכי מושמץ בתקשורת הישראלית.

כזכור, אתמול דווח כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מבקש לעכב את עדותו של ניר חפץ עצמו במשפט התביעה נגדו עד תום חקירתו במשפט של ראש הממשלה בתיק 4000.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מסכנה ליבי ליבי, אישה טהורה וברת לבב ובא
עזרה | 02-12-2019 12:34
המני נפתלי הזה ומתנכל לה. לה ולבני משפחתה שהם טהורים באותה מידה.
2
המקובלים: מני נפתלי איננו מזרע ישראל
עפ''י הזוהר הקדוש | 02-12-2019 12:49
המקובלים בדקו את יחוסו, את כתב ידו, את רוקו ואת עיניו הבהמיות. וקבעו את מה שקבעו
המקובלים: מי שהתעברה בשירותים של מטוס
עידו2 | 02-12-2019 20:26
גורלה שיוולד לה בן דביל שיביא למפלתה
3
צריך זאולוג...
עמיר מ. | 02-12-2019 14:10
אפשר לפרסם מכרז להעסקת זאולוג שיפתור לנו את אשר טורד את מנוחתינו.... הדמעות תנין שזולגות מעיניה המוסתרות במשקפיים כהות....זה טבעי.? או מהבצל כמו שדרעי עשה כשעובדיה נפטר.? דילמה שרק זאולוג מומחה,יוכל להביא מרגוע לנפשינו.....
4
שרה איפה הדם
יאיר | 02-12-2019 14:44
הכלב שלי רוצה ללקק את הדם.כדי לנקות אחריכם.
5
ע
ג | 02-12-2019 19:07
מורשעת!!!
6
איזו אישה מעולה וקצת מטורללת!
איזה יופי | 02-12-2019 20:24
הטירלול של שרה ויאיר הם שהביאו לנפילתו של ביבי שהוא אדם ישר ביסודו. אם לא זוג המטורללים, לא היה דבק בביבי רבב, אבל הם העבירו אותו על דעתו. חבל.