אבל בנווה צוף: הקשר בין משפחות סלומון ורימל - סרוגים

אבל בנווה צוף: הקשר בין משפחות סלומון ורימל

אחרי הטבח בנווה צוף בו נרצחו שלושה מבני משפחת סלומון, התהדק הקשר בין בני המשפחה למשפחת רימל. אתמול הייתה זאת משפחת רימל ששכלה את אם המשפחה ואת בת ה- 3 שבועות

author-image
אבל בנווה צוף: הקשר בין משפחות סלומון ורימל
  הצילה את הילדים. מיכל ובעלה אלעד הי"ד

לפני כשנתיים וחצי בוצע פיגוע אכזרי ביישוב נווה צוף בו נרצחו בני משפחת סלומון לאחר שמחבל ערבי חדר לבית המשפחה בערב שבת. מאז האסון הנורא התהדק הקשר בין משפחת סלומון למשפחת רימל ששכלה אתמול (ראשון) את אם המשפחה, ציפי, ואת נועם בת ה- 3 שבועות.

על פי הפרסום של אלישע בן קימון באתר ynet, משפחות רימל וסלומון הן מהוותיקות ביישוב, ואפרים, בעלה של ציפי, שנפצע בתאונה באורח קשה היה חבר קרוב של בני משפחת סלומון. אביו, יוגי, היה חבר קרוב של יוסף והם אף ישבו זה לצד זה בבית הכנסת.

בשיחה לאתר ynet סיפרה טובה סלומון על הקשר עם משפחת רימל: "יוגי היה החבר הכי טוב של יוסי בעלי ז"ל. מאז הפיגוע בני משפחת רימל ליוו אותנו באזכרות ובכל הפעילויות לזכרם של בעלי וילדיי. יוגי רימל שמר במשך תקופה ארוכה על הכיסא של יוסי ז"ל בבית הכנסת ולא נתן שאף אחד יישב עליו ‑ עד לפני כמה שבועות".

על תאונת הדרכים הקשה סיפרה סלומון: "כל האירוע הזה הוא אסון. קמתי בבוקר ופתחתי את הטלפון ונדהמתי מההודעה שקיבלתי מהיישוב. לא האמנתי שזה יכול להיות. זה העלה לי בחזרה את התחושות הקשות מהפיגוע שבו נרצחו בני משפחתי. מאז הפיגוע לא הלכתי לנווה צוף, ועכשיו יש את השבעה שלהם ואני לא יודעת מה לעשות. זו טרגדיה נוראה, איך הילדים יחיו כעת בלי אימא?".

הבוקר נמסר עדכון מבית החולים 'שערי צדק' על מצב הפצועים. מצבו של אפרים רימל, אב המשפחה מוסיף להיות קשה. במהלך הלילה עבר אפרים ניתוח בבטן והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ.

במקביל, מצבו של איתי בן ה- 12 ממשיך להיות אנוש בעקבות פגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש וקיימת סכנה לחייו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יש לדייק
ה.ג. | 02-12-2019 18:05
לא ישבו ממש זה לצד זה. אלא יוגי בקצה הספסל ויוסי זל בספסל אחד לפניו בצד הימני. אני כותב זאת יען גאוותי הגדולה שאני זכיתי להכיר את יוסי זל, וזוכה להכיר את יוגי שיחיה