אירוע ירי בניו אורילינס: 11 פצועים, 2 במצב אנוש - סרוגים

אירוע ירי בניו אורילינס: 11 פצועים, 2 במצב אנוש

לפחות 11 בני אדם נפצעו באירוע ירי בניו אורלינס, מתוכם לפחות 2 במצב אנוש שנורו בפלג גופם העליון. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חשוד אחד, אך טרם ברור אם הוא אכן האחראי לירי

author-image
אירוע ירי בניו אורילינס: 11 פצועים, 2 במצב אנוש
  זירת אירוע הירי בניו אורלינס (צילום מסך)

אירוע ירי נוסף בארה"ב: לפחות 11 בני אדם נפצעו באירוע ירי שהתרחש הבוקר (ראשון) ברובע הצרפתי בניו אורלינס, מתוכם לפחות 2 נפצעו במצב אנוש לאחר שנורו בפלג גופם העליון.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האירוע התרחש בסיום משחק פוטבול שנערך בין נבחרותיהן של האוניברסיטאות המקומיות. המשטרה המקומית הודיעה כי נסיבות המקרה נחקרות, אך בשלב הזה למשטרה אין הערכה על המניע של היורה. לפי הודעת המשטרה, הכוחות היו במרחק מטרים ספורים מהיורה, אך התקשו לזהותו עקב הצפיפות הרבה במקום. חשוד אחד נעצר במקום לאחר זמן קצר, אך בשלב הזה לא ברור אם הוא אכן האחראי לאירוע.

הפצועים הועברו לבתי החולים לטיפול רפואי, כאשר שחמישה מהם טופלו במרכז הרפואי של האוניברסיטה וחמישה נוספים פונו לבית חולים אחר באזור.

האירוע הנוכחי הוא האחרון בסדרה ארוכה של תקריות ירי המוניות שנרשמו בשנים האחרונות בארה"ב, שמעלות בכל פעם מחדש את נושא הפיקוח על כלי נשק במדינה. מתחילת השנה נרשמו במדינה מעל 40 אירועי ירי שבהם נהרגו לפחות 3 אנשים, כשבעקבותיהם רבים קראו להחמרת החוקים במדינה. למרות התנגדות נרחבת במפלגה הרפובליקנית להצבת מגבלות חדשות בנושא ובדיקות רקע לתושבים שמבקשים לקנות נשק, הנשיא דונלד טראמפ אמר כי יפעל להגביר את הפיקוח על המכירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו