ללא גרסה משלו: כתב אישום לרוצח מיכל סלה ז"ל - סרוגים

ללא גרסה משלו: כתב אישום לרוצח מיכל סלה ז"ל

כתב האישום נגד אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה ז״ל, יוקרא היום בבית המשפט המחוזי- מבלי שהנאשם מסר את גרסתו לגורמי החקירה או לסנגוריו. על פי גורמים המעורבים בחקירה, ייתכן שהשתיקה נובעת מקושי נפשי

author-image
ללא גרסה משלו: כתב אישום לרוצח מיכל סלה ז"ל
  מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

היום (ראשון) בצהריים יוקרא בבית המשפט המחוזי בירושלים כתב האישום נגד אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה ז״ל לפני כחודשיים בביתם שבמוצא. מאז הרצח ניסו במשטרה לקבל את גרסתו של מלול כדי שזו תשפוך אור על שהתרחש באותו לילה, אבל הוא מתמיד בשתיקתו. למרות יותר ממאה פעולות חקירה שבוצעו בתיק, מלול לא מסר עד כה לחוקרים דבר.

גורם המעורה בחקירה אמר לגלי צה"ל כי "נדיר לראות אזרחים מן השורה, כאלו שאינם חברים בארגון פשע, שמצליחים לא להישבר לאורך זמן ארוך כל כך. על פי המידע שבידינו, מלול לא מסר גרסה גם לסנגוריו, לצורך גיבוש גרסת הגנה בהליך המשפטי".

עוד באותו נושא

החשוד ברצח מיכל סלה פונה לבית החולים

"מלול גם סירב לעבור בדיקה פסיכיאטרית, כך שמצבו הנפשי אינו ברור. מסיבה אי אפשר לדעת אם השתיקה היא החלטה יזומה שלו, כדי להביא להפחתה בעונשו או שמדובר בקושי נפשי. ייתכן שאחרי חודשיים של שתיקה מוחלטת הוא ישנה את דעתו ויחליט למסור גרסה במהלך המשפט" הוסיף. בין כה וכה, במשטרה ובפרקליטות טוענים שניתן יהיה להרשיע את מלול ברצח, גם מבלי שיפזר את הערפל סביב אותו לילה במוצא.

ממשפחתה של מיכל סלה ז״ל נמסר כי ״אנו סומכים את ידינו על מערכות הצדק בישראל, על החוקרים והשופטים, שיענישו את הרוצח של מיכל. לא רק החיים שלנו, אוהביה של מיכלי, לעולם לא ישובו למה שהיו. העולם כולו הפסיד אשה מלאת אור, שמחה ונתינה שהקדישה את חייה לחשיבה חיובית, טיפול וריפוי הזולת״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ואם לא יורשע ברצח, תחכו לו כשישתחרר
חחח | 01-12-2019 17:24
כמה מכות פטיש על הראש של הנבלה ותעשו צדק
2
מסכן בטח מתחרט חחחח מניוק
אני | 02-12-2019 9:43
אוליי הוא אילם לא מדבר
3
הלוואי שמישו ירצח אותו בכלא
מיכל | 13-05-2020 14:54
.