הפרקליטות תמליץ להעמיד לדין את דוד ביטן על שוחד - סרוגים

הפרקליטות תמליץ להעמיד לדין את דוד ביטן על שוחד

לפרקליט המדינה שי ניצן הועברה המלצה להעמיד לדין את ח"כ דוד ביטן והוא צפוי להודיע על כך בשבועות הקרובים. העבירות: שוחד, מרמה והפרת אמונים. החשש: סיכול מועמדותו הפוטנציאלית לשר בממשלה

author-image
הפרקליטות תמליץ להעמיד לדין את דוד ביטן על שוחד
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

פרקליטות מיסוי וכלכלה העבירה לאחרונה לפרקליט המדינה שי ניצן המלצה להעמיד לדין את ח"כ דוד ביטן, כך לפי ערוץ 13. הוא מואשם בעבירות באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

"בידי הפרקליטות מצוי חומר רב התומך בהמלצה להעמיד לדין את חבר הכנסת, אך ההחלטה הסופית תתקבל על ידי היועץ המשפטי לממשלה", נאמר עוד בדיווח.

בשבוע שעבר דווח גם  בכאן 11 כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט צפוי להודיע בקרוב על כתבי אישום נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן. ליצמן חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. דרעי חשוד בעבירות הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים.

כזכור, בחודש מרצ בתחילת שנת 2013 עם סיום החקירה בפרשת השחיתות בעיריית ראש לציון, הצהירה המשטרה כי התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביסוס חשדות כנגד עשרות מעורבים. בהם ח"כ ביטן לביצוע עבירות של: שוחד, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס.

לפי החשד, בין השנים 2017-2011, קיבלו ח"כ דוד ביטן, ארנון גלעדי ודב צור טובות הנאה מגורמים פרטיים, ובתמורה פעלו לקידום אינטרסים של אותם גורמים. בין הגורמים הפרטיים מצויים חברת דניה סיבוס, והמנכ"ל רונן גינזבורג, רשת כלבו מזון, יזמי נדל"ן, קבלנים ועוד.

החקירה הגלויה החלה בתחילת חודש דצמבר 2017, לאחר אישור היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן. החקירה בוצעה על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, בשיתוף פעולה עם רשות המסים בפיקוח ראש אח"מ וראש להב, ובליווי פרקליטות מחוז ת"א למיסוי וכלכלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
כל הליכוד חבורת פחדנים צאו והפגינו נגדם
אור כסלו | 30-11-2019 19:51
או לחילופין הקימו מחדש את ארגון ''אצ''ל'' ארגון צבאי להפגנות''. שיפגינו כל יום מול בתי הפרקליטים שי ניצן ימח שמו והמנ-דלבליט ימח שמו
למה ארגון אצ''ל לא מטפל בפרקליטות ???
מר חשוון | 01-12-2019 12:42
הרי אנשי הפרקליטות ימח שמם, ממשיכי דרכם של הבריטים והכלניות
כל הליכוד חבר מושחתים ולא צדיקים
לאור | 30-11-2019 22:51
ביטן עסק עם קבלנים וכל מיני מתווכים בראשלצ ו- והיושר רחוק ממנו כרחוק מזרח ממערב.
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 30-11-2019 21:19
מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים מטמאים את עם הקודש בשפלות ובסחי של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים על בני ישראל עם קרובו.
2
מה??? ביטן גנב??? זה מדהים!
רשעים | 30-11-2019 19:58
ביטן צדיק יסוד עולם! אין אמון בפרקליטות. אם היה לוקח שוחד בתור שמאלני, לאף אחד זה לא היה אכפת!
3
נראה אותם מגישים כתב אשום נגד ליצמן!
פחדנים | 30-11-2019 20:44
בפרקליטות מתעמרים בחלשים. לא יעזו לצאת נגד חסידות גור כי יודעים שהאדמה תרעד!
4
כיפה סרוגה מטהרת את עם ישראל בענווה ושפלות
כיפה סרוגה מטהרת | 30-11-2019 22:43
כיפה סרוגה מטהרת את עם ישראל בענווה ושפלות
5
ביבי.מה אתה אומר? גם ביטן גנב?
צ | 30-11-2019 23:22
או שגם במקרה שלו - אין כלום כי לא היה כלום?
6
שקר גס
אמיתי | 01-12-2019 7:30
ראו כמה הם בפרקליטות משחקים באש בניגוד להגינות החוק. מחד הצטבר בידם הרבה חומר, אבל ההחלטה בידי היועץ. זה אומר החומר ניתן לפרשנות ואיננו עובדתי מוחלט. וזה אומר הוא ניתן לשיקול.. ובהחלט ניתן להידחות - בתנאי: שחכ ביתן יתנהג יפה לפי הצלילים הנוגים של הפרקליטות והפרקליט. באמת די . נמאסתם שם בפרקליטות אינכם שווים הגינות ונותרתם רק בתקשורת