ביקורת סרטים: 21 גשרים •21 דקות שישנתי - סרוגים

ביקורת סרטים: 21 גשרים •21 דקות שישנתי

הכוכב של 'הפנתר השחור', דלצ'דוויק בוזמן חוזר למסך בסרט אקשן חדש. אז מה חשב מבקר הסרטים שלנו, אור רייכרט על הסרט חוץ מהרצון לצעוק מ"וואקנדה פוראבר!" | ביקורת סרטים 21 גשרים

ביקורת סרטים: 21 גשרים •21 דקות שישנתי
  (צילום: יחצ)

צ'דוויק בוזמן נכנס לנעליים של 'הפנתר השחור' של מארוול, ונראה שקשה יהיה להוציא אותו מזה. בכל פעם שהוא פתח את הפה, השלמתי "וואקנדה פוראבר!!!" או "גיב דאט מן א שילד!".

וזה בעייתי מכמה סיבות: 1. כשאחד השחקנים המובילים הוא טיילור קיטש (ג'ון קארטר, באטלשיפ), שממש מנסה לשחק טוב אבל גורר את העסק למטה, 2. כשאתה שחקן עם הבעת פנים אחת, 3. ג'יי קיי סימונס על הסט.

אבל לא באתי להתלונן, כי הסרט העביר לי אחלה את הזמן שהוא בדיוק היה צריך להעביר, לשכוח מיד שזה קרה, ואפילו להתענג לכמה שניות שג'יי קיי סימונס קיים.

21 גשרים

ציון כללי

מדד
הצניעות

למה תכה
רעך

מי ומי
צופים

מדובר על עוד תסריט גנרי של מותחן משטרה-גנבים-מרדף-שוטרים מושחתים. אנדרה דייוויס (בוזמן), בלש במחלק רצח בנ"י נקרא לחקור שוד ורצח. אנדרה הוא בן של בלש שהלך לעולמו בעת מילוי תפקידו וכאן בעיות האב נכנסות.



מצד שני, גם לו יש בעיות, שטוחנים לנו אותם בלי הרף – אנדרה כבר ירה בעבריינים (ל"ע). שני חברים, נשכרו לשדוד משלוח סמים שהוסתר במרתף מסעדה, אולם השוד השתבש, והשניים ניהלו קרב יריות עם שוטרים שנפגעו.

מכיוון שזה אמצע הלילה, המשטרה מחליטה לסגור את מנהטן ואת כל הכניסות אליה, ומכאן שם הסרט – 21 גשרים (וואוו כמה יצירתי).

בכל מקרה, הסרט מתחלק לשני חלקים לא שווים – המתח המעולה והחלקים שנרדמתי. בהחלט הצליחו להחזיק אותי בכיסא ואני את הכיסא גופא.

האחים רוסו שהפיקו (יקום מארוול) עושים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב. אקשן. וכל השאר הם לא יודעים לעשות, אז למות משעמום.

כל סדרת שוטרים סוג ב' יודעת לעשות את מה ש"21 גשרים" מנסה לעשות והנבירה לתוככי המשטרה והשחיתות, נוסח "סרפיקו" לא מספיק חזקה. וגם את זה עשו. אז מה מחדשים לנו? כלום.

זה סרט אחלה להעביר את הזמן שיש לכם, אבל אל תצפו לאוסקר.

#סולם_רייכרט

הטוב: המרדפים. יופי.
הרע: כל השאר
המכוער: פשוט תתנו לסימונס לדבר שעה וחצי.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תודה
מ | 02-12-2019 13:03
אתם מאפשרים להנות מסרטים נקיים ולהימנע מכאלה שלא. שירות נפלא לציבור שלנו. תודה.