מתארחים בשבת הקרובה? כך תארזו תיק לבייבי - סרוגים

מתארחים בשבת הקרובה? כך תארזו תיק לבייבי

אריזה נכונה של תיק לתינוק יכולה להפוך את סוף השבוע הקרוב שלכם לחוויה מוצלחת גם מחוץ לבית. אז מה מכניסים ועל מה אסור לוותר? הנה כל התשובות

מתארחים בשבת הקרובה? כך תארזו תיק לבייבי
  צילום: https://www.pexels.com/

הורים לילדים מתרגלים מהר מאוד לעיקרון שבו הם כבר לא יכולים לצאת מהבית בצורה ספונטנית. מהרגע שבו תינוק מצטרף למשפחה, התפקיד של ההורים הוא לדאוג שבהישג ידם יהיו כל הזמן שלל מוצרים חיוניים. בנוסף, המשימה הזו עלולה להיות עוד יותר מסובכת כאשר מתכננים סוף שבוע שלם מחוץ לבית.

אם למשל הוזמנתם להתארח בשבת הקרובה אצל חברים או משפחה, מה שכדאי לכם לעשות זה קודם כל להפריד בין התיק של ההורים לבין זה שמיועד לתינוק. אם יש לכם עוד ילדים, כדאי שלכל אחד יהיה תיק משלו – גם אם המשמעות היא 4-5 תיקים קטנים במקום מזוודה גדולה. בהמשך, זה יעזור לכם לשלוף מתוך כל תיק רלוונטי את המוצרים הנדרשים ולא תצטרכו לבזבז זמן בחיפוש עקר בין בגדים ותחתונים שלא שייכים לאירוע.

מה מכניסים לתיק של התינוק ועל מה אסור לוותר?

מבין כל התיקים שאתם צריכים לארוז לקראת סוף השבוע הקרוב, המסובך ביותר הוא זה ששייך לתינוק. מצד שני, אתם יכולים לנסות להתעודד בעובדה שעם תינוקות אין הפתעות: מה שתארזו בתיק זה פחות או יותר מה שאתם צריכים בבית, אז אפשר להשתמש בניסיון שכבר צברתם בשביל לקבוע סדר עדיפויות.

ראשית, הכניסו לתיק של הבייבי מוצרי חובה ובהם חיתולים, משטחי החתלה ומגבונים. לא משנה מה גיל התינוק, תמיד עדיף לחזור הביתה עם חיתולים או מגבונים ספייר מאשר להתחיל לבקש טובות מאלו שאתם מתארחים אצלם. חוץ מזה, ודאו שהמיקום של המגבונים והחיתולים מספיק נוח כדי שתוכלו גם לשלוף אותם במהירות ובחושך בשעות הקטנות של הלילה (ובחדר שינה שאתם לא מכירים).

שנית, שימו בתיק מספיק בגדים וודאו שהם מתאימים לעונות השנה. אתם יכולים לקחת תיק עגלה שבו 2-3 סטים של בגדים ועוד תיק נפרד שישמש אתכם עבור שאר הציוד – שבו גם בגדים תחתונים ועליונים, בגדי חורף ארוכים, כובעים וכפפות. גם פה, הרבה תלוי בגיל של התינוק ובנסיבות שעל הפרק אבל התפקיד שלכם זה להיות ערוכים לכל תרחיש.

כך חוסכים במקום

הטעות הנפוצה של הורים צעירים היא לוותר לגמרי על תיק מסוים בשביל לא לסחוב יותר מדי דברים לסוף שבוע מחוץ לבית. בפועל, סביר להניח שאת כל המאמץ נושא הרכב שלכם – אז אין באמת סיבה לוותר על דברים שיגרמו לכם להרגיש בנוח.

מנגד, בהחלט אפשר לחסוך במקום אם מסדרים היטב את התיק עצמו. השתמשו בכיסים, בתאים ובחלק החיצוני ואל תשכחו לשים הכי למטה את מה שהכי פחות בשימוש. עכשיו, נשמו עמוק ושיהיה בהצלחה!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו