אחת ולתמיד: סופגנייה קלאסית או משודרגת? הצביעו

אחת ולתמיד: סופגנייה קלאסית או משודרגת? הצביעו

לכבוד פתיחת חודש כסלו, החלטנו לבדוק אחת ולתמיד עם איזו סופגנייה אתם מעדיפים לחגוג. קלאסית עם ריבה, משודרגת עם מלא תוספות או אתם בכלל אנשים של ספינג'? הצביעו עכשיו

author-image
אחת ולתמיד: איזו סופגנייה אתם מעדיפים? הצביעו
  (צילומים: שאטרסטוק, הדס פרוש\פלאש 90)

נראה שככל שהשנים מתקדמות האופציות והתוספות לסופגניות רק הולכות וגדלות. אבל האם רובנו אוהבים את השדרוג או בכלל מעדיפים את הסופגניה הקלאסית עם הריבה?

לכבוד פתיחת חודש כסלו, החלטנו לבדוק אחת ולתמיד עם איזו סופגנייה אתם מעדיפים לחגוג: קלאסית עם ריבה, משודרגת עם מלא תוספות או אתם בכלל אנשים של ספינג'?

הצביעו:

 

עוד באותו נושא

התחלנו: 2 מתכונים קלים לסופגניות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בגדי הסופגניה החדשים - שווה להיכנס!
אורי עמירם | 28-11-2019 20:25
בגדי הסופגניה החדשים / אורי עמירם ------------------------------------------- סופגניה בציפוי די סטנדרטי של קרם קרם ונילה תוצרת ספרד עם מילוי של ליקר מנדרינות זורם מעוטר בצדפי שוקולד אם תוסיפו לקרם רק עוד שתי אותיות בתוספת של סכום די פעוט.... תקבלו סופגניה טעם קרמבו קרמבו מוקה תוצרת רשפון עם מילוי לימונדה של טמפו בעיטור גרעינים של שיפון אם תוסיפו לקרמבו עוד שתי אותיות בתוספת של סכום די פעוט.... תקבלו סופגניה עם ציפוי קרמבולה קרמבולה תוצרת סייגון עם מזרק של ליקר פפסי-קולה ונגיעות של עלי טאראגון אם תוסיפו לקרמבולה רק עוד אות בתוספת של סכום די פעוט.... תקבלו סופגניה בציפוי קרם-ברולה קרם-ברולה מתוצרת מדירה עם מזרק של נקטר רימונים מעולה ועיטור של עלי אלוורה אל תוסיפו לקרם הברולה אותיות כי נגמר התקציב, ותפחנו מאוד רק נותרה לה בצד סופגניה אחת - סולו בלי שום קרם, בלי שום קרמבו, בלי שום קרמבולות וגם קרם-הברולה לא דבק בה אפילו ורק ילד אחד הסתכל בה בדחילו וצעק (אבל איש את קולו לא שמע): אמא! תראי! - סופגניה עירומה!
חזזזזזק
אהבתי | 01-12-2019 10:52
אכן שוה להיכנס