פלסטינים גנבו עדר שלם; התושבים רדפו והחזירו אותו - סרוגים

פלסטינים גנבו עדר שלם; התושבים רדפו והחזירו אותו

חמישה פלסטינים גנבו 250 כבשים מהדיר של הישוב 'שדה בר' בגוש עציון. אחרי שהצבא לא הצליח לעלות על עקבות הגנבים, שכרו התושבים גשש פרטי והצליחו להחזיר את העדר הגנוב.

author-image
פלסטינים גנבו עדר שלם; התושבים רדפו והחזירו אותו
  העדר חוזר הביתה (גדעון פיקו, סוכנות תצפית)

במוצאי שבת האחרון, סמוך לשעה 01:45 בלילה פרצו 5 אנשים רעולי פנים לדיר כבשים ביישוב שדה בר שבגוש עציון תוך שהם חותכים את גדר הביטחון היישובית  ושתי גדרות נוספים שתחמו את הדיר, כך מדווחת סוכנות תצפית.

בנוסף פיזרו הפורצים באמצעות פתיונות – בשר חומרי הרדמה שפגעו ב15 כלבי השמירה של הדיר. הפורצים פעלו קרוב לשעה במתחם וגנבו מהמקום עדר של כ-250 כבשים, כולן בהריון.

בסביבות השעה 03:00 התעורר אחד מעובדי הדיר לקול המולת נביחות כלבי השמירה שהחלו אט אט להתאושש מההרדמה, וזיהה את הגניבה. העובד הקפיץ את כוחות צה"ל שפתחו בסריקות בסיוע גשש צבאי שזיהה עקבות המובילות לכפר זעתרה.

הכוחות החלו במרדף אולם הוא הסתיים לאחר זמן קצר ללא ממצאים.

מידע מודיעיני מפלסטיני שהגיע לאחד מהעובדים בדיר הוביל את העובדים להחלטה שהכבשים כנראה עדיין באזור, ולאחר שהצבא לא סייע בעדם החלו תושבי היישוב לבצע מרדף משלהם אחר הגנבים במהלכו מספר תושבים זיהו את הכבשים בפאתי בית לחם מוסתרים במערה.

התושבים השיבו את הכבשים ליישוב במסע רגלי, כאשר כל הכבשים מותשות לאחר שהנגבים לא נתנו להם לא אוכל ולא שתייה.

בשעה 21:00 בערב הושבו כל הכבשים אל הדיר, אחד מעובדי הדיר מסר לסוכנות תצפית כי דאגת הגנבה הגדולה שהייתה, הסתיימה באקורד של שמחה לאחר שאחת הכבשים המליטה מיד כאשר הושבה אל הדיר לאחר שהמסע הארוך הביתה זירז את הלידה, לרך הנולד שלום.

מדוברות מחוז ש"י נמסר לסוכנות תצפית: כי נפתחה חקירה בנושא ופרטיה בשלב זה חסויים. החקירה מתקיימת בכובד ראש וברצינות רבה לתפיסת המעורבים בגניבה ולמעצרם.

התהלוכה בחזרה לישוב (צילום גדעון פיקו – סוכנות תצפית)

ההמלטה בסוף המסע הארוך

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עוול לחיות המתוקות והמסכנות האלה. תפסיקו
-- | 19-12-2012 0:36