מאות סטודנטיות בסיגד במרכז האקדמי לב - סרוגים

מאות סטודנטיות בסיגד במרכז האקדמי לב

במהלך האירוע הסטודנטיות לבשו את הלבוש המסורתי, נהנו מבר מפנק של המאכלים העדתיים, הצטלמו, שרו, רקדו יחד לצליל שירי התרבות האתיופית ושמעו על אתגרי העלייה במבצע משה

author-image
מאות סטודנטיות בסיגד במרכז האקדמי לב
  צילום: המרכז האקדמי לב

מאות הסטודנטיות של קמפוס טל במרכז האקדמי לב שבירושלים ציינו השבוע את חג הסיגד באירוע מרגש ועשיר שהוקדש להוקרה והיכרות עם תרבות העדה האתיופית.

האירוע התקיים בהובלת אגודת הסטודנטיות בקמפוס טל, כלל את כל תלמידות הקמפוס, בנות העדה וגם אלו שלא.

במהלך האירוע הסטודנטיות לבשו את הלבוש המסורתי, נהנו מבר מפנק של המאכלים העדתיים, הצטלמו, שרו, רקדו יחד לצליל שירי התרבות האתיופית ושמעו גם את סיפור העלייה של עדי יונס, בן העדה ורכז התוכנית לקליטת יוצאי אתיופיה במרכז האקדמי לב, שסיפר על אתגרי העלייה שלו בשנות ה-80 במסגרת מבצע משה. יונס סיפר לסטודנטיות שחג הסיגד הוא חג של קהילתיות ואחדות. הוא איחל לסטודנטיות להמשיך ולהיות באחדות כמו באירוע זה.

אתי שטרן, ראש קמפוס טל, ציינה: "בכל שנה אנו מציינים ביחד עם אגודת הסטודנטיות את חג הסיגד. בקמפוס לומדות יחד סטודנטיות מכל רחבי תבל וגם יוצאות אתיופיה שמשתלבות עם סיום הלימודים בהצלחה בתפקידים טובים בשוק העבודה בישראל".

במרכז האקדמי לב מפעילים מזה 20 שנים תכנית ייחודית לשילוב בני העדה האתיופית בהשכלה הגבוהה. הסטודנטים המשתתפים בתוכנית מקבלים מלגות שונות וסיוע בכל המעטפת, הן הלימודית והן תמיכה כספית כדי שיוכלו להצליח ולהפוך למנהיגים בקהילה שיובילו את בני העדה קדימה.

כאשר הם מצליחים בלימודים הם חוזרים עם מסר משמעותי הביתה, מסר שעובר לחברים ולאחים ומראה שניתן להצליח לרכוש תואר אקדמי איכותי ולהשתלב בצורה איכותית בשוק התעסוקה.

צילום: המרכז האקדמי לב

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו