בנט: "לגבות מחיר כבד מהטרור, דם יהודי לא הפקר" - סרוגים

בנט: "לגבות מחיר כבד מהטרור, דם יהודי לא הפקר"

בעקבות הרס בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד, שר הביטחון שיבח את כוחות צה"ל: "אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי. דם יהודי אינו הפקר"

author-image
בנט: "לגבות מחיר כבד מהטרור, דם יהודי לא הפקר"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

בעקבות הרס בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד הבוקר (חמישי), שר הביטחון הגיב לאירוע ושיבח את כוחות צה"ל על פעילותם.

"בתי הרוצחים של דביר שורק ז״ל נהרסו. לצערי, איננו יכולים להבטיח שלא יהיה עוד טרור, אך אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי" אמר בנט. "דם יהודי אינו הפקר".

עוד באותו נושא

נהרסו בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד

כאמור, לוחמי צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי הרסו הלילה (חמישי) את ביתם של המחבלים קאסם עארף חליל עצאפרה, נציר צאלח ג'אבר עצפרה, אחמד עארף חליל עצאפרה ויוסף סעיד עטיה זהור בכפר בית כחיל שבמרחב החטיבה המרחבית 'יהודה'. המחבלים היו חלק מהחוליה שביצעה את פיגוע הדקירה סמוך ליישוב מגדל עוז שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון', לפני כשלושה חודשים בו נפל רב- טוראי דביר שורק הי"ד.

המחבלים אותרו לאחר מאמץ מודיעיני ומבצעי של השב"כ, ימ"מ וצה״ל כיממה לאחר הפיגוע. הריסת הבתים בוצעה לאחר שנדחו עתירות שהגישו משפחות המחבלים לבג"צנגד צו ההריסה. במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות פלסטינים שיידו אבנים והבעירו צמיגים לעבר לוחמי צה"ל. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מודעת דרושים
זרבוביק | 28-11-2019 8:38
סמוטריץ מחפש מפלגה. בשלב זה אין לו מפלגה,ולכן הוא מתחיל בספינים הקבועים שלו... הפעם בנט על הכוונת. על פי חוות דעתו של המומחה לספינולוגיה בעל השם עולמי. אין לבנט סיכוי לעבור את אחוז החסימה,למרות שבסקרים הוא נוסק ... סמוטריץ כבר עובד על החישובים המספריים על מנת להוכיח את צדקתו. במידה ובנט לא יענה לדרישותיו ויתן לבחור השחצן מענה הולם, הוא יגייס את 101 רבנים דלמטים ואת ערוץ 7 להכפיש ולהרוס לבנט. מדיווחים שונים עולה, שבנט ממש לא מעוניין לקחת את המטר וחצי של היוהרה והשחצנות, מכיוון שעל פי חישובים שהוא עשה, סמוטריץ מביא עשרת אלפים קולות, אבל מוריד לו 4 מנדטים לפחות. בתחילה סמוטריץ חשב לחבור לרפי,אבל רפי נבח הב הב וגרש אותו בחמת זעם. רפי נכנס למלונה יחד עם סילמן, החליטו יחדיו לדלג על השלב של הפריימריז כמובן. תירוצים אינם, שולחנות עגולים ישנם. נשיאת הבית היהודי נרתמה למשימה להחזיר עטרה ליושנה, שולחנות עגולים זה רעיון ממש גאון, ככה נוכל לתעתע בציבור.. נגיד שלא היה זמן והאתגרים הם גדולים. אחי ורעי בני הציונות הדתית,הציונות הדתית איתנה וחזקה הרבה יותר מהמנהיגים הפח אשפה.
2
ממש אותו הבניטו
חיים | 28-11-2019 8:58
לפטפט עצמו הוא יודע. כלומניק בצהל שעושים ממנו צחוק. אז מה יותר קל מלהרוס בתים ולקשקש?
3
יישר כוח
אביגדור | 28-11-2019 9:32
יישר כוח