משפחת אריסון מציגה: חדר מיון חדש לילדים בוולפסון - סרוגים

משפחת אריסון מציגה: חדר מיון חדש לילדים בוולפסון

בני משפחת אריסון הגיעו למרכז הרפואי וולפסון על רקע תרומתם לבניית חדר מיון חדש לילדים שייפתח בקיץ הקרוב. בני המשפחה שמעו על פעילות בית החולים וקיימו סיור במרכז

משפחת אריסון מציגה: חדר מיון חדש לילדים בוולפסון
  (צילום: ליעד כהן - דוברות וולפסון)

ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית על- שם תד אריסון ודיויד אריסון, מנכ״ל מודל 'עשיית הטוב', ביקרו אמש יחד עם עובדי הקרן המשפחתית במרכז הרפואי וולפסון במסגרת פגישה עם פעילות עמותת 'הצל ליבו של ילד'. האחים אריסון סיירו במרכז הרפואי ביחד עם המנכ"לית; ד"ר ענת אנגל, מנכ"ל 'הצל ליבו של ילד; סיימון פישר ומנהל היחידה לניתוחי לב ילדים, המנתח הבכיר בפעילות 'הצל ליבו של ילד'; ד"ר ליאור ששון.

הביקור נערך על רקע תרומת קרן אריסון לבניית חדר מיון חדש לילדים במרכז הרפואי 'וולפסון', אשר יהיה נדבך מרכזי בבית החולים החדש לילדים אשר צפוי להיפתח בקיץ הקרוב.

(צילום: ליעד כהן – דוברות וולפסון)

במהלך היום, בני משפחת אריסון שמעו על פעילות צוותי הרפואה של המרכז הרפואי וולפסון במסגרת פעילות 'הצל ליבו של ילד', קיימו סיור ביחידה לטיפול נמרץ לילדים בניהולו של ד"ר ציון חורי ובנוכחותה של הרופאה הבכירה ד"ר רחלי שיאון, בחדר המיון לילדים בניהולה של ד"ר גילה מאירסון, ובמרפאה לקרדיולוגית ילדים בניהולה של ד"ר אלונה ראוכר, ואף פגשו את הילדים לפני ואחרי ניתוח לב מציל חיים.

ג'ייסון אריסון אמר כי "מרגש לראות את שיתוף הפעולה בין עמותת הצל ליבו של ילד וביה"ח וולפסון שמציל חיים של מאות ילדים מכל העולם. אנו שמחים על הזכות שניתנה לנו בקרן המשפחתית על שם תד אריסון לתרום לבניית חדר מיון ילדים חדש שמוקם בימים אלו ויאפשר לשיתוף פעולה זה להתרחב".

(צילום: ליעד כהן – דוברות וולפסון)

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "אני גאה בצוות הרפואי המצוין שלנו, שמקיים פעילות הומניטרית חובקת עולם מזה 25 שנה, מתוך תחושת אחריות, מסירות, חמלה ואנושיות. בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם עמותת 'הצל ליבו של ילד' מתאפשרת הצלת חיי ילדים בארץ ובעולם, שיפור עתידם ועתיד משפחתם, ובכך השפעה חברתית גלובלית. אנו מאד מודים לקרן המשפחתית על שם תד אריסון, על תרומתם לבניית מחלקה חדשה לרפואה דחופה לילדים,  ודרך כך שותפות מלאה בהצלת אינספור ילדים מהארץ ומהעולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גייסון אתה נראה מעולה
דורי | 28-11-2019 22:44
גייסון אתה נראה מעולה