משפחת גולדין: ״מחזקים את החלטתו של שר הביטחון" - סרוגים

משפחת גולדין: ״מחזקים את החלטתו של שר הביטחון"

הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד הנמצא בידי חמאס בעזה, מחזקים את החלטתו של שר הביטחון, נפתלי בנט, לעצור באופן מוחלט החזרת גופות מחבלים וקוראים לו להרחיב את ההחלטה ולהפסיק את השבתם של מחבלים חיים לעזה

משפחת גולדין: ״מחזקים את החלטתו של שר הביטחון"
  (צילום: פלאש90)

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד הנמצא בידי חמאס בעזה, מחזקים את החלטתו של שר הביטחון, נפתלי בנט, לעצור באופן מוחלט החזרת גופות מחבלים וקוראים לו להרחיב את ההחלטה ולהפסיק את השבתם של מחבלים חיים לעזה.

עוד באותו נושא

בנט החליט: עצירה מוחלטת של שחרור גופות מחבלים


8

מוקדם יותר דיווחנו בסרוגים כי  בנט הנחה היום (ד׳) את צה״ל ומערכת הביטחון להיערך לעצירה מוחלטת של שחרור גופות מחבלים, זאת לאחר מספר דיונים שהשר קיים בנושא ההרתעה עם בכירי מערכת הביטחון. משמעות ההנחייה – כלל גופות המחבלים שישראל מחזיקה ותחזיק בהן בעתיד לא ישוחררו, ללא קשר לשיוכו הארגוני של המחבל ולאופי הפיגוע שביצע או ניסה לבצע.

נתניהו התחייב אין הסדרה בלי השבת הבנים

ממשפחת גולדין נמסר: ״אנו מחזקים את החלטתו של שר הביטחון. לא יעלה על הדעת שבזמן שהחיילים נמצאים בידי חמאס נמשיך לשחרר מחבלים מתים או חיים. שחרור מחבלים הוא פרס שלא ניתן להעניק לחמאס בזמן שהוא מחזיק בידיו את החיילים והאזרחים״.

עוד נמסר מהמשפחה כי ״ראש הממשלה נתניהו התחייב בפנינו כי לא תתקיים הסדרה מבלי להשיב את הבנים הביתה ואנו מצפים לראות שהפרויקטים הכלכליים-אזרחיים לא יקודמו כל עוד הבנים בעזה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אולי למי שמאמין...
בנט שקרן | 25-05-2022 16:01
אולי למי שמאמין לבנט
2
בושה וחרפה...
מרי | 25-05-2022 18:40
בושה וחרפה לקואליציה שלא הצביעו בעד הצעת החוק שלר להשיב גופות מחבלים אוטומטית, ובפרט ביחס לגופות הדר גולדין ואורון והשבויים. ובושה לחכיות מהקואליציה שיחד עם שאר חברי הקואליציה הצביעו נגד הצעת החוק של מירי רגב לגבי מקחאים לנשים מוכות. צבועים!! הכל פוליטי. על מה תלינו על האופוזיציה שלא נותנת לכם אצבע חהצלה כשמפלגות הערבים לא מצביעות איתכם. ממשלה גרועה ור וברטשה בנט הרמאי, גנב קולות בוחריו.. העיקר לשבת על כיסא רהמ'עה ליהודים!!