מיק זוהר: "גדעון סער לא יעזוב את הליכוד" - סרוגים

מיק זוהר: "גדעון סער לא יעזוב את הליכוד"

יו"ר סיעת הליכוד התייחס לטענות לפיהם סער מבקש פיימריז כדי לפרוש "לסער יש עקרונות וערכים והוא לא ימכור את השורשים שלו בשביל כיסא בממשלה", עוד הוסיף, "אנחנו מגיעים לבחירות כאנדר דוג"

מיק זוהר: "גדעון סער לא יעזוב את הליכוד"
  צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

"אם תהייה היום מערכת בחירות הימין יפסיד אותה, הפעם אנחנו מגיעים לבחירות כאנדר דוג. אני המלצתי לראש הממשלה בנימין נתניהו שמי שישפוט אותו יהיה הציבור. שיגיש בקשה לחסינות וזה ידון רק בכנסת הבאה. אז הציבור ידע שהוא לא רק מביא ממשלת ימין לשלטון הוא גם יוכל למנוע את הרדיפה נגד בנימין נתניהו ואת העוול שמנסים לגרום לו" כך אמר היום (שלישי) יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר בכנס לשכת שמאי מקרקעין הנערך במלון דן אילת.

לאחר שהשר ישראל כ"ץ תקף את גדעון סער ואמר: "השתלחותו האישית בנתניהו נראית כניסיון להכשיר את הקרקע לפילוג הרשימה", אומר ח"כ זוהר כי אין סיכוי שגדעון סער יפרוש. "יכול להיות שכרגע הוא יוצא למסע על רשות התנועה אבל אני חושב שעשה טעות בהחלטה שלו ולא היה צריך לקרוא לראש הממשלה להתפטר. לגדעון סער יש עקרונות וערכים והוא לא ימכור את השורשים שלו בשביל כיסא בממשלה אני לא רואה את זה קורה"

עוד באותו נושא

אדלשטיין לצד נתניהו: "קוראים לאחדות בליכוד"


12

"התרחיש היחידי שלא יהיו בחירות הוא שאיווט ליברמן יתפשר עם החרדים ויגיע איתם להבנות אם הוא יעשה את הדרך  הזו תקום לנו ממשלת ימין של 63 חברי כנסת. זהו התרחיש היחידי , כל תרחיש אחר חסר סיכוי וגם לתרחיש זה אני נותן סיכויים של 10% בלבד

זוהר ציין כי הגיש הבוקר שתי הצעות חוק, הראשונה לקצר מ – 60 ל 45 יום את תקופת הבחירות על מנת לצמצם את הנזק למשק, והשנייה  לבטל את יום החופש ביום הבחירות כי זה עולה למשק כמעט 4 מיליארד שקל.

"אני מרגיש שרוב גדול מעם ישראל, ימין ושמאל, מבין שמה שנעשה לראש הממשלה בנימין נתניהו זה מוגזם מעבר לכל פרופורציה. כולם ראו איך הושגו עדויות המדינה, איך החוקרים איימו על עדי מדינה וזה רק מה שאנחנו יודעים כי אין הקלטות של החקירות. ראינו

הדלפות בלתי פוסקות והטיית דעת הציבור נגד ראש הממשלה ומכאן יש מסקנה אחת לשמאל יש השפעה רבה על כלי התקשורת והתקשורת מחוברת לפרקליטות ולמשטרה. נתניהו הוא קורבן למשהו שלא היה במדינת ישראל וגם לא בעולם כולו, סיקור חיובי הופך להיות שוחד? לא כסף, לא מעטפות, לא אי יווני אלא כותרת בוואלה? ואם נניח שסיקור חיובי הוא שוחד מה לגבי יאיר לפיד האם הוא לא קיבל סיקור חיובי ?  יש כאן אכיפה בררנית נגד בנימין נתניהו, אני לא בא לומר עכשיו שכל העבודה של רשויות האכיפה לא טובה הם עושים עבודה נהדרת אבל יש ליקויים שצריך לתקן.

לגבי דרכו הפוליטית הוא ציין: " שואלים אותי אם אני אתמודד לראשות המפלגה, אני עוד לא בן ארבעים לא אצה לי הדרך, אני נהנה בכנסת אוהב את הפעילות הפרלמנטרית התפקידים יגיעו בהמשך כרגע אני עוסק בתפקיד שלי כיו"ר סיעת הליכוד"

ח"כ מיקי זוהר התייחס גם לחוק שומות מוסכמות שהוא מקדם בכנסת. "בנוגע לחוק שומות מוסכמות שקידמתי בכנסת ועבר בקריאה ראשונה כרגע הוא איבד את דיל הרציפות שלו כי היו שתי כנסות מאז.  לאחר הקמת ממשלת ננסה להפעיל רציפות על כל החוקים שיעברו מהכנסת ה – 21 לכנסת ה- 23 זה חוק טוב וחשוב שיש סביבו קונצנזוס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ההתנהגות של סער מפצלת את הליכוד
ירושלמית | 26-11-2019 16:09
בימים קשים אלה סער צריך להיות פחות אגואיסט ולעמוד מאחורי נתניהו. כל עוד לא הוכחה אשמת נתניהו, הוא זכאי כמו כל אזרח במדינה.
אכן סער מיפלצת המנסה לפצל כשם שהתפצל מאשתו ה1
בוז לסער | 27-11-2019 7:58
''סער'' בגימטריה: ''מפליץ הליכוד'' עם האותיות
2
מיקי זוהר מתגלה כמנהיג לא קטן
חיים | 26-11-2019 17:25
ממש תותח רק שיפטור אותנו מרון קובי
מיקי זוהר
צורי | 27-11-2019 0:28
מתגלה כטיפש גדול. בושה שאחד כמוהו הגיע להיות חבר כנסת.
3
פרגמטי לכאורה
לל | 26-11-2019 19:53
מאיפה יש לפוליטיקאים את עזות המצח והחוצפה לומר משפטים כמו ׳׳רוב העם תומך/רוצה...׳׳ ? לפי תוצאות הבחירות, רוב העם לא יודע מה הוא רוצה. מליון איש רוצים ביבי, מליון איש רוצים גנץ והיתר רוצים לדאוג לאינטרסים המגזריים שלהם... ומה עם כל אלה שלא הצביעו? שנית אנו עדים למחזה מוזר, בו ראשי המדינה יוצאים נגד המערכות עליהם הם אמונים. אם ראשי המדינה אינם מסוגלים לתקן את הליקויים שלטענתם הביאו למצב הנוכחי, עליהם להסיק מסקנות ולהתפטר, ולא לבוא בטענות ולהמריד.
4
האשליה המסוכנת
גידי | 27-11-2019 8:05
גדעון סער לא ערכים ולא בטיח רק אשליה מסוכנת של מי שסימן את עצמו כמוביל והוא ירסק את החברות ואת הנאמנות ואת אחדות הימין כדי להשתלט על היעד. הדימגוגיה בדבריו מטופשת והוא נהנה רק מאיתרוג של אהוב התקשורת. גדעון סער לא יהיה מנהיג והמפלגה תבעט בו חזרה החוצה ולתמיד
5
במקום להתאחד מול המנהיג הנבחר סער מחליש
הבוחרים | 27-11-2019 20:12
גדעון סער איש בזוי. לא אמין. כל מילה שנייה שלו זה תחמנות והעמדת פנים. האיש הרע והלוא אמין הזה מחליש את הליכוד. כל המפלגה הייתה צריכה לעמוד איתן מול דרישות גנץ שלא לתת לביבי את הראשות ברוטציה. גנץ לא יכול להתערב ברצון הבוחר שבחר בליכוד בראשות ביבי בלבד. בא סער כגייס חמישי, סוס טרויאני מגולמן ועוזר לשמאל ולשי ניצן וליאת שוואקי להפיל את מנהיג הליכוד. סער מגלומן בלתי נסבל שאנחנו המצביעים לא בחרנו בו והוא בשחצנותו רוצה להשתמש בקולות שלנו להמשיל את עצמו ולעזור להפיל את נתניהו.