דרעי: "בחירות שלישיות- איבוד עצמנו לדעת" - סרוגים

דרעי: "בחירות שלישיות- איבוד עצמנו לדעת"

השר אריה דרעי: אני מנצל כל הזדמנות לפנות לליבם של שני הבניימינים, בנימין נתניהו ובני גנץ: שבו בחדר ועשו הכל למנוע בחירות. הציבור לא יסלח למי שלא יפעל למניעת בחירות נוספות"

דרעי: "בחירות שלישיות- איבוד עצמנו לדעת"
  צילום: הדס פורוש,פלאש 90

״אסור לנו ללכת לבחירות שלישיות, זה כמעט מעשה של איבוד עצמנו לדעת" אמר היום (שלישי) יו״ר שס, השר אריה דרעי, בכנס במלאת 30 שנים למועצה התעשייתית נאות חובב.

"צריכים לדעת להתגבר ולמצוא פיתרון כדי להקים ממשלה ולמנוע בחירות. הציבור רוצה ממשלת אחדות רחבה. נכון, האבטלה בשפל, הנתונים הכלכליים טובים אבל בשביל זה להוציא מליארדים על מערכת בחירות נוספת? אני אומר לכם כחבר קבינט ביטחוני כי האתגרים הביטחוניים גדולים וסבוכים, חלקם ידועים ורובם לא ידועים ולכן חייבים יציבות".

עוד באותו נושא

לראשונה בחיי אני שוקל לא ללכת אל הקלפי| טור וידאו


29

דרעי הוסיף כי, "אנחנו כבר תקועים שנה שלמה במערכות בחירות וזה משפיע על כל משרדי הממשלה ועל יכולתם לפעול. אני מנצל כל הזדמנות לפנות לליבם של שני הבנימינים, בנימין נתניהו ובני גנץ: שבו בחדר ועשו הכל למנוע בחירות. הציבור לא יסלח למי שלא יפעל למניעת בחירות נוספות. יש לנו עוד 15 יום למנוע בחירות. הפערים קטנים מאד, אין כאן עניני ימין ושמאל ואפשר להתגבר עליהם. חייבים לעשות זאת

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בחירות ימחקו את הימין המטורלל
אלי | 26-11-2019 12:25
בחירות ישלחו את הימין הביתה. לאט לאט דרעי וחבריו החרדים - ימוגו וילכו לאופוזיציה. דרעי בכלל הולך לנהל משפט נגדו. נמאסתם, אתה עוד לא מבין?
2
בע"ה דרעי ישב עם נתניהו וליצמן באגף 10
לא מפרקים את הגוש | 26-11-2019 13:39
כול כך רוצים לשבת יחד?
לך לישון
אלכס | 26-11-2019 14:20
3
אם אתה רציני
שפוי | 26-11-2019 17:22
אז תרפה מהאחיזה המטומטמת הזו בבלוק הימין, ותעשה את הדבר הנכון: תחתמו לממשלה בראשות גנץ. החכמה היא לא רק לדבר, אלא לעשות.
4
פרזיטים ומתחזים ומורשעים, לא עוד ....
שימי | 26-11-2019 17:57
...