סערת השבת | לפיד לליצמן: לא הסמיכו אותך לקבוע

סערת השבת | לפיד לליצמן: לא הסמיכו אותך לקבוע

לאחר חילול השבת ההמוני בסוף השבוע האחרון בגוש דן, תקף ליצמן את ההחלטה של הרשויות המקומיות: "מהלך התרסה בוטה שמנוצל בידי פוליטיקאים חסרי בושה", לפיד: איש לא הסמיך אותך לקבוע

תחב"צ השבת | לפיד לליצמן: לא הסמיכו אותך לקבוע
  צילום: Gili Yaari/FLASH90,Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שסגן שר הבריאות ליצמן התבטא היום (שני) נגד היקף חילול השבת בתחבורה הציבורית, תקף אותו ח"כ לפיד: איש לא הסמיך את אדוני לקבוע.

כזכור, בסוף השבוע האחרון החלה עיריית תל אביב להפעיל מערך היסעים חינמי בשבת, ואף מתכננת להגדיל את קווי התחבורה בעיר במהלך השבת.

עוד באותו נושא

חילול השבת בת"א : יתווספו עוד קווים לתחב"צ בשבת


11

ליצמן תקף את ההחלטה של הרשויות המקומיות בגוש דן: "תופעת חילולי השבת בערים השונות מהווה מהלך התרסה בוטה שמנוצל בידי פוליטיקאים חסרי בושה שלא מהססים לפגוע בצביונה היהודי של המדינה".

עוד הוסיף סגן שר הבריאות שהפעלת תחבורה ציבורית בשבת לא תמשיך במתכונתה: "ברור שלא נאפשר לתופעה חמורה הזאת להתרחב שכן מדובר בשינוי מערכתי של כל מה שנשמר בצביון היהודי לאורך השנים".

"הנציגות החרדית רואה בכאב גדול את ניצול תקופת ממשלת המעבר, בה אין יכולת ממשית לתקן חוקית את הפרצה הקשה במטרה לגרוף הון פוליטי על גב השבת קודש שכבודה נפגע בפרהסיה".

חבר הכנסת לפיד הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדבריו של ליצמן על פוליטיקאים שפוגעים בצביונה היהודי של המדינה: "איש לא הסמיך את אדוני לקבוע מהו צביונה היהודי של מדינת ישראל".

עוד באותו נושא

תל אביב אישרה תחב"צ בשבת, מאות הפגינו נגד


21

יותר מעשרת אלפים נוסעים בשבת

לפני שבוע וחצי החליטה מועצת העיר תל אביב ברוב קולות מערך היסעים חינם בשבת, וזאת למרות מאות מפגינים שמחו על חילול השבת.

ההחטלה שהתקבלה ברוב של 19 אל מול 6 מתנגדים, החלה בסוף השבוע האחרון.

על דיווח של חדשות 13, בסוף השבוע האחרון נסעו יותר מעשרת אלפים נוסעים בקווים בתחבורה ציבורית בשבת באזור תל אביב, גבעתיים, רמת השרון וקרית אונו.

בזמן הצבעת מועצת העיר תל אביב, הפגינו שלוש מאות נגד חילול השבת מתחת לבניין עיריית תל אביב, כחלק מערב "משמרת אהבת השבת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
69 תגובות - 47 דיונים מיין לפי
1
לימוד זכות: רחמי שמיים על המסכנים שלא יודעים
אסף ר״ג | 25-11-2019 12:16
לא יודעים מה זה שבת. לא לימודו אותם שיש קב״ה.
כיפות סרוגות מטהרים את עם ישראל בענווה ושפלות
כיפות סרוגות מטהרים | 25-11-2019 13:39
כיפות סרוגות מטהרים את עם ישראל בענווה ושפלות
2
אסון לאומי. ככה מתחילה שואה - הפעם רוחנית
סימה | 25-11-2019 12:37
לעומת הגופנית של אחינו
3
הגיעה זמן הגאולה .
בר | 25-11-2019 13:19
בה השעה דוחקת במשיח להתגלות . חושך על פני תהום ויאמר השם יהי אור ויהי אור רגע אחרון תכף כל החיוכים הנבוכים יעלמו במיוחד אלו של הכופרים .
4
סער גבר עם ביצים
שמעון | 25-11-2019 13:25
כל הכבוד לסיר גבר עם ביצים כל חברי הכנסת בליכוד צרכים ללמוד ממנו
חוצפן
דודו | 25-11-2019 19:13
תחזור למדינה מאיפה שהגעת כסיל אם לא התורה העולם חרב אדיוט
למגיב אני ולמגיבה מלכה
התמים | 25-11-2019 18:21
סער עשה תפקידים ציבוריים רבים. לכו לבדוק. באשר לחבר של בתו - לא הפריע לכם כאשר ליאיר הבן של ביבי היתה חברה גויה. לא הפריע כאשר לביבי הייתה בעבר אישה גויה. לא הפריע כשביבי עבר על לא תנאף. לא יודע אם אשתו של סער שמאלנית . יודע שאשתו של ביבי טעונת טיפול פסיכיאטרי בדחיפות. כדאי להתמקד בעיקר ולהפסיק להתקשקש על כל מיני שטויות.
תגובה ל- 4
אני | 25-11-2019 17:00
נכון אנשים מטומטמים כמוך תומכים בכאלה מתנשאים וחושבים שנם באו לגאול אותנו מעצמנו . מי זה סער , מי אחד שלמד משפטים מה הוא ליד נתניהו ? כלום רברבן, כדי להיכנס לנעליו של נתניהו יש לו לסער לעבור עוד הרסה מסלולים ולא םצאת כנגד ראש ממשלה מכהן . דרך אגב ביצים יש בלול הרבה .
הבת של סער מתבוללת
מלכה | 25-11-2019 15:22
יש לה חבר ערבי וסער לא מסוגל אפילו לקרוא לה לשיחה ולהסביר שזה מעשה שלא יעשה. נגד ראש הממשלה הוא יודע להתריס ולחתור. סער שלא מתאים לעמוד בראשות הליכוד ובראש הימין. אם הוא יעמוד בראש הימין נאבד את השלטון ונחזור לימים הרעים של שלטון מפאי - השמאל. להזכיר: אשתו שמאלנית.
5
מר לפיד..אתה טוען שאתה יהודי?
פרופ' יש פתרון | 25-11-2019 13:46
במה זה מתבטא? אם אתה מתנהג כמו גוי אולי אתה גוי? מה עושה אותך יהודי? צביון העם היהודי אמור להתבטא במה שעושה אותך יהודי ולא במה שעושה אותך גוי כי אתה מתנהג כמו גוי אז אולי אתה גוי ותורת ישראל היא ההבדל בין עם ישראל לשאר העמים לכן כדי לשמור על צביון יהודי אתה וליברמן אמורים להיות הראשונים שצריכים לדאוג שלא יהיו חילולי שבת כי אחרת אתם עלולים לאבד את הזהות היהודית שהייתה שמורה לאבות אבותיכם כי ברגע שחתכתם את החבל ניתקתם עצמכם מהעם היהודי... אני מבקש ממך להשיב לנו מעל דוכן הכנסת?!
תגובה לאני
גיא | 26-11-2019 21:29
כל מילה בסלע..
זה
לאתאיסט | 25-11-2019 19:49
השמש תיזרח אפילו אם אתה לא מאמין בה. האמונה שלך לא מעלה או מורידה כלום למציאות. גם אם לא תאמין היא תיזרח. וכן נצח ישראל לא ישקר. הנצחיות שלנו היא ההוכחה. לך, שהכל אצלך במקריות אני אומר, אתה יכול להיות איש אמת ולחפש תשובות אמיתיות ולהקשיב. אתה בין כה תגלה את האמת , רק חבל אם היא תתפוצץ לך בפנים אחרי 120 שנה. באמת, בהצלחה
תגובה להמאיר מ-5
אני | 25-11-2019 17:11
אתה מתפאר בחילוניות שלך ? חי כמו גוי תורם לחברה במה אתה תורם , אתה לעולם לא תגיע לדרגות שהדתיים תורמים בור אפרט לך , בימי חמישי הקרטונים מוכנים לפיזור למשפחות נזקקות גם חילוניות, ישנם ארגונים כמו חזדי נעמי, יד עזרא ושולמית , יד שרה , עזר מציון , מלכה לב אדום, הצלה, זקא, ועוד ארגונים שבהם מתנדבים מאות אלפי חרדים ודתיים, הם מתנדבים בבתי חולים , מזמינים את המלווים של החולים לאקוחות בביתם לשינה , אתה עושה את זה מי אתה את גרדת עור וניקית דם מבאוטובוסים , מעל בנינים וקירות וכבישים חלקי עור וגופות של אנשים שנרצחו בפיגועים. על מה את מתרברב , ישנם אנשים מבוגרים שמסיעים חולים לטיפולים בבתי חולים אתה עושה את זה ,מי מהחילוניים תרם כיליה לאדם שנזקק לתרומה ? תרמתם זרע ,זה בעבור תשלום קיבלתם כסף בעבור זה , לעולם לא תגיעו לרמ ההתנדבותית של החרדים והדתיים הלאומיים , תתבייש לך אפס מאופס .
הוא נולד לאם יהודיה וזה עושה אותו יהודי
המאיר | 25-11-2019 14:30
זה שאתה מאמין באיזה אל עלום שמתיר לך להיות פרזיט על חשבוני, אתה הדתי מבייש את היהדות. ואני החילוני מפאר את היהדות. בעבודה, בתרומה לחברה, בשירות למדינת ישראל ובקירוב לבבות. וכמאמר החבר'ה ברחוב - לך תחפש מי שינענע אותך !
טפילים - צאו לנו מהורידים!!!
אתאיסט | 25-11-2019 14:17
תחיו בגיטאות ותשחררו אותנו מעולכם. הגיע הזמן לעצור את הכפייה שלכם - די לנו מכם...נ-מ-א-ס-ת-ם...
6
חילול שמיים
משה | 25-11-2019 14:01
חנויות של אוכל טרף בכל עיר(חזיר ) מיצעד של החולים בכל עיר(מישכבי זכר ) ועכשיו חילול שבת המוני.אין זכות קיום למדינה הזאת אוי לנו.מעניין מה השלב הבא יהודים תיתעוררו ליפני שיהיה מאוחר.מה שמפריע לי שהעם ישן לאור המעשים האלה.לפיד גרוע מאבא שלו
מה שאתה מתאר זה רק דרך אחת להסתכל על הדברים
קרן | 27-11-2019 11:59
זו לא הדרך היחידה לראות היהדות. אנשים מבוגרים, שמחליטי בגיל בגרות לאהוב ברצון משהו אחר מבני מינם הם לא חולים ולא חוטאים. זו בחירה לגיטימית במדינה בה חופש הפרט וזכויות האדם הבסיסיות ניתנות. הם לא אנסו אף אחד, ולא שידלו קטינים, כמו הרבה מאוד רבנים שמתחבאים בקהילות החרדים... החוקים של משכב זכר ולאכול כשר - נכתבו בימים בה ההיגיינה בעולם הייתה מוגבלת, כיום אין מניעה רפואית לשום דבר כזה. ואותו הדבר עבודה בשבת כשהנהגים מקבלים יום חופש חלופי אחר בשבוע, וחופשות אחרות שהם בוחרים לקחת במהלך השנה. יש לנו חברה סוציילית, שמגנה על חלשים וגם על השונים ממך. היהדות שאתה מתאר היא ישנה ולא רלוונטית לרוב האנשים שחיים פה. אם אתה מסרב להתקדם, אל תמנע את ההתקדמות של כולם. אנחנו לא חיים בימי הביניים ואת הארץ הזאת הקימו יהודים שעזבו את הדת ונסעו לארץ הזאת והפכו חלוצים - נשים וגברים שווים. ככה הם ניצחו, וככה נמשיך לנצח.
7
ליצמן חצוף! לך לעבוד ולהתגייס!
יהודי ודמוקרט | 25-11-2019 14:18
ליצמן חוצפן! וזה שהילדים שלנו משרתים במקומך זה בסדר?! זו מדינה חילונית לא מדינת הלכה. לך לאירן!
מדינה יהודית
יונה | 25-11-2019 16:10
המדינה החילונית שדדה את הקרקע מהערבים שהחזיקו את האדמות האלו. על פי החילוני, מדוע מי שנולד לאמא יהודית זוכה להיות יהודי? אין משמעות להגדרה, יהודי, אם אתה מנותק מהמסורת. שבת זאת הסכמה עולמי שמקורה ביהדות. מי שמתכחש לשמירת, נשאר ברמה של שודד קרקעות ומקומו בבית סוהר
שיבת ציון לפי חזון הנביאים
מלכה | 25-11-2019 15:31
טיפש, איזו זכות יש לך בארץ ישראל? על סמך מה אתה נמצא פה בכלל? זכותנו על הארץ היא מהתורה. הערבים אומרים שהם הילידים ואנחנו מהגרים, לפי דבריך הם צודקים. אני מציעה לך, לך תקים לך ולחבריך מדינה באוגנדה, כפי שהרצל רצה מלכתחילה והדתיים התנגדו. ארץ ישראל היא שלנו מהתורה, אתה כופר ואין לך זכות עליה. לך לאוגנדה, היא זקוקה לפיתוח.
ארץ ישראל
א. | 25-11-2019 15:02
זכות הקיום שלנו פה בארץ ישראל,זה זה אך ורק בקיום תורת ה'. לכו אתם לאיראן, כי אין לכם שום זכות בארץ הזאת!!!
העובד המסור
לחצוף | 25-11-2019 14:46
אתה משתלח החברי כנסת דתיים מה עם כל האוכלי חינם משאר ה120? לא רק אתה עשית צבא ואולי היית ביחידה לוחם ואם לא אז בטח אבאל'ה דאג לך להיות מזכירה בקריה עם עוד אוכלי חינם ... מה אתה תורם בחייך חוץ לענג את עצמך בהבלים ? תורם!!! בטח מנסה לקמבן את מס הכנסה ... מוציא מהמדינה את מירב הכסף בשביל לראות גברים בערום או קבוצת חובבנים אחר כדור
8
יאיר
לפיד של שנאה | 25-11-2019 14:25
הבן אדם הופך את עצמו לאורך השנים כראש ההסתה נגד יהדות. כמה שיותר שינאה והסתה ככה יותר כותרות. בושה לעם היהודי בושה לכנסת ישראל
9
עונש
מאיר | 25-11-2019 14:34
כל עוד יהיו חילולי שבת בפרהסיה בארץ ישראל שמתנהלים על ידי הרשיות והמדינה לא אנשים פרטיים לא תקום מלוכה (ממשלה) בישראל גמרא מפורשת...
10
אני בעד
צביקה | 25-11-2019 14:34
לא לפני שיקבל את עונשו המלא על פי הוכחת הדין. מצדי שיגיע ל-30 שנות מאסר, ואחרי שלושה חודשים יזכה לחנינה שספק אם מגיעה לו. עם הפוליטיקה הוא חייב לסיים ולאלתר.
11
שבת
יהודי | 25-11-2019 14:35
אולי הרב לפיד יאמר לנו, על פי איזה סמכות נקבע מהי שמירת שבת, התורה היא הסמכות הבלעדית לקבוע מהי שמירת שבת וליצמן שואב ממנה את ההבנה כיצד יש לשמור שבת. אם נסיר מאיתנו את הצביון היהודי, איזה הצדקה יש לנו לחיות הארץ ישראל, שכל הקשר אליה הוא מהתורה.
חסר ערכים
חרד מחרדים | 27-11-2019 19:02
אתה חסר ערכים ודעות עצמאיות, מה שכתוב בתורה נכתב על ידי אדם שהאמין באלוהים, זה לא אומר שמה שכתוב גם נכון. תלך לעבוד, תחתום על כרטיס לתרומת אברים לאחר המוות, תתגיס לצבא ואם צריך אז גם תלחם ואולי גם תפצע או תהרג רק אז תוכל להגיד שאתה תורם לעם ישראל, עד אז אתה סתם פרזיט.
12
יהיר
אבי | 25-11-2019 14:36
זכותך תגן עליך.
13
אוטובוס חינם - ורק חצי מלא!
אלון | 25-11-2019 14:39
אוטובוסים אלו הם סתם עוד הפגנה בשביל למשוך תקשורת. אין בעיה. שהעיריות יממנו על חשבונן אוטובוסים חינם. זה יספיק לחודש אולי. אחר כך הכל ישכך. השוק עושה את שלו. זה לא אומר שרוב התל אביבים שומרי שבת. זה אומר שאין צורך באוטובוסים אלה כי יש לאנשים רכבים וכל מי שרוצה לנסוע נוסע
14
פוליטי
שי | 25-11-2019 14:44
יהיר אתה אפס בן של אפס חמור טיפש
15
ואותך מי הסמיך להחליט מר לפיד?
אזרח | 25-11-2019 14:47
טוב בעצם אני מבין שמה שנאמר בניגוד לדעתך אסור להשמיע.....ובכלל מעניין מאוד מה יקרה לחבר מפלגת שחושב אחרת או אולי מעט שונה ממך ?
צודק
מישהוא | 27-11-2019 16:28
ל 15 צודק בידייוק מי הסמיך הותך לקבוע מר לפיד לפיד לא עושה כלום במדינה חוץ מלדבר
16
תדעו לכם כל הבלגן במדינה והשנאה זה לפיד ממש כל דבר איש דוחה
דנה | 25-11-2019 15:10
17
השבת היא צביונה של העם היהודי
אילן | 25-11-2019 15:10
והשבת הסמיכה את עצמה
18
ליצמן אמת לא אתה תגיד לנוו
אתי | 25-11-2019 15:15
וגם לא כל שאר הדתיים תנו לנו לעשות את השבת שלנו נמאס
גם לחרדים מגיע החילונים הורסים לנו את המדניה
מישהוא חרדי | 27-11-2019 16:33
לחרדים מגיע יותר כבוד מאשר לחרדים
אוגנדה לעם החילוני
מלכה | 25-11-2019 18:39
תלכו לאוגנדה, היא הארץ מולדת שלכם. אנחנו חזרנו לאי לארץ אבותינו, כחלק מתהליך הגאולה. אתם ערב רב, שנדבק אלינו בשובנו לארץ הגיע הזמן שתעזבו. אוגנדה, עדיין ממתינה לכם. לפי הכתבה של מירב בטיטו מעיתון ידיעות אחרונות, מאתמול המצב מאוד קשה שם. זהן הזמן להגר לאוגנדה.
19
השר לענייני פדופי
מוטי | 25-11-2019 15:20
מלמד הלכות שבת וכשרות. הבייתה ליצמן לא תלמד אותי מיהו יהודי. אתה חושך.
20
נמאס לנו מהביבים, ליצמנית, דרקמנים, דרעים
יוסף | 25-11-2019 15:39
לא יאומן, עבריינים כמו דרעי, ליצמן, ביבי וכנופייתו, מרימים ראש ללא כל בושה. לפיד שואל את ליצמן, מי שמך. לפיד, אל תשכח, הליצמנים, דרעי ים והעבריינים הם שליחי אללה, כמו עבדאללה מרחוב הקבלן. הדרוקמנים מרימים ראש, הדרוקמנים שדאגו לנפותמזרחיים מישיבות עלית של בני עקיבא
21
אין גשם
מלכה | 25-11-2019 15:39
חילולי השבת ההמוניים, מביאים עלינו עצירת גשמים. כבר סוף חשוון (נובמבר) ואין גשם.
או, זה טיעון לעניין
התמים | 25-11-2019 18:23
שיכנעת אותנו. אבל, אולי, ככה בכל זאת, אין גשם משום שאנחנו נותנים לאדם מושחת כמו ביבי למשול בנו ?
22
ואחרי זה שואלים אותי למה ירדתי מהארץ..
אני | 25-11-2019 16:11
קודם כל שתיהיה יהודית ואחרי זה נדבר..
23
יהיר לפיד
צ.ב.ש | 25-11-2019 16:37
ב. מיכאל אמר הכל...יהיר לך תעשה בגרות.
24
תחבורה ציבורית
ליצמנציק | 25-11-2019 16:40
מר ליצמן היקר. תתנתק מהדבק של הגוש....אז לא תהייה מנשלת מעבר כל כך הרבה זמן. עם הנזק העצום לאזרחים( תתעניין באוצר). תקרא בפרשת השבוע מה זה לשמור דרך ה. אולי תחכים
25
דווקא עבירה יותר קטנה מהרגיל
גיל | 25-11-2019 16:50
נראה לי נסעו פחות מכוניות מיום שבת רגיל, כי לכל 10 רכבים, עכשיו יש רק אוטובוס אחד. לכל המתלוננים, תתעסקו בדברים חשובים ותפסיקו לנהל לכולם את החיים. תודה, אפיקורס
26
שבת לא סולחת לחזק מקומות שומרי שבת
רק זה היה חסר | 25-11-2019 16:54
דלק רק מקום שומר שבת בידור ושאר רשתות מזון כנל
27
לפיד עכשו עוד מעט פחם
יהודיה | 25-11-2019 16:56
בעזרת ה' לפיד תזכור מי שפוגע בתלמידי חכמים,ברבנים, בתורה הקדושה בדת ישראל , עי חילולי השבת בכוונה מי שעומד מול הרבנים בעזות פנים (כמוך וכמו חבריך הלייצנים) יבוא היום ותקבלו מתנות מהשמיים וזה לא רחוק . ראיתי אנשים מתנשאים ומגוחכים כמוך הרבה ואחכ באו איתם מהשמיים בחשבון.
28
מי מממן את ההסעות?
מלכה | 25-11-2019 17:15
אם משלמי המיסים לעירייה משלמים...(כי מה זה חינם?) זכותם לקבוע מה מכיסם ישולם ומה לא...
29
תגובה לאתאיסט מ-5
יהודיה | 25-11-2019 17:16
אתה יצור מסכן זקוק לרחמים, מסכן ברמות , פאשיסט, גזען ואנטישמי,בהרי גל הורידים דלך מחוררים מרוב הזרקות סמים, רוצה ,תיפטר מכאן לך לארץ שמשם באו אבותיך האנלפבתים , אלה שהפכו אותך לאתאיסט , אלה שיתגלגלוי בגהנום ואחרכ תגיע איתם לעזאזל. תתבייש לך שונא ישראל . חך מפה מרוב השינקין והחזיר שנבלעו בגרונך אתה כבר לא יודע מה לדבר.
דרך ארץ קדמה לתורה
התמים | 25-11-2019 18:28
לך אין לא את זו ולא את זו.
30
ביבי מסוכן לדמוקרטיה
ביבי מסוכן | 25-11-2019 17:16
ביבי דרש מאולמרט להתפטר מתפקידו עכשיו ביבי טוען שאולמרט טעה שהתפטר. האם ביבי שפוי?
31
אתם מפרסמים הסתה אנטישמית.
מלכה | 25-11-2019 17:18
הסתה נגד דתיים וחרדים היא הסתה. קראו מה כתבו ביאליק ובני תקופתו על השבת....
32
תם תקופת בן גוריון
משה | 25-11-2019 17:23
ההסכמים מבוטלים הפרדת דת ממדינה
33
תגובה למאיר מ-5
יהודיה | 25-11-2019 17:25
את החושך אתם הסמאל תביאו על עם ישראל , אתה הואזה שחי על חשבון החרדים והדתיחם , הם מתפללים ואתהצריך לעבוד ולשלם לא לבם אלא, לממן מחבלים ורוצחים ואנסים וגלנים וגנבים שיושבים בבתי הכלא, בתי עינוגים , תיאטרוןת ,שבהן מציגים סיפורי בדים וזימה. אגודות ספורט, כדוררגל,כדוריד, כדורסל, ועוד כל מיני טורנירים, תזמורות ולהקות הפילהרמונית ירושלים, ראשון לציון , כל מיני כנסים , צהל, משרד הבריאות, משרד החינוך, מדרד הבטחון וועוד משרדים חברי כמס מהמשותפת . ועוד את אלה אתה מממן לא הבנתי אתה אלוקים , אולי הסגן ? בשם מי אתה מדבר ? הרי כל חודשיים אתם עורכים הפגנות כי המשכורת נמוכה ואתם לא גומרים את החודש או שאתה עובד או מנסה לעבוד על מישהו, אם המשכורת לא מספיקה לך אז איך אתה הנמושה טוען שאנו פרזיטים ? תתבייש לך . אתה כזה נמוץ שאפילו לגבה סכין הגילוח לא מגיע.
אהבת ישראל
התמים | 25-11-2019 18:32
ממש נוזלת ממך...את מלאת זעם ושינאה. תרגיעי. תתייחסי עניינית לדברים והכל יבוא על מקומו בשלום.
34
לאן נעלמו החברים ""הדתיים"" של יש עתיד?
גולן | 25-11-2019 17:58
המצביעים שומרי השבת שהצביעו לכחול לבן מתבקשים לבקש עזרת הציבור בחיפושים אחרי החברים ""הדתיים"" של יש עתיד "הרב" שי פירון וח"כ אלעזר שטרן שנאלמו דום ודעתם נעלמה כאשר מחללים שבת בפרהסיה על חשבון משלמי המיסים גם שומרי המצוות. שתיקה זו מתפרשת ההסכמה שלהם להרס ופגיעה בדמותה היהודית של מדינת ישראל במרחב הציבורי ואנחנו שואלים האם הם מסכימים עם יו"ר מפלגתם יאיר לפיד בנושא חילול השבת בפרהסיה שידע ציבור המצביעים למי הם יצביעו בעתיד
35
עלק חילול שבת המוני...
אני | 25-11-2019 18:05
זה במקום כלי רכב פרטיים שממילא נוסעים בשבת. תפסיקו לדחוף את אפכם בעניינינו! חיו ותנו לחיות!!!
36
שבת
המצליפה | 25-11-2019 18:18
יאיר לפיד גדלת בבית ששנא חרדים ודת לכם אתה דביל בכל מה שקשור לשבת וליהדות יצאת כמו אביך הלוואי וותענש משמיים
37
שהח"כית החרדית שלו תצהיר על זה
גדול בדיבורים | 25-11-2019 18:23
במפלגת גנץ-לפיד יושבת חכית חרדית בשם עומר ינקלביץ שמשחקת אותה ליברלית. אחרי דבריו של לפיד אני רוצה לשמוע הצהרה קולקטיבית שחברי מפלגתו, כולל החרדית מוכנים למען העם לקדם הסדר תחבורה ציבורית בשבת. די לשלטון החרדים במדינה. נמאססססס!!!!
38
זה למה אסור לבחור ראשי עיר דתיים
בת ים וראשון מתנגדות | 25-11-2019 18:30
אחכ הם לא מאפשרים לבירליזציה
39
וזה רק הקדימון למה שצפוי אם חו יעלו לשלטון
טל | 25-11-2019 18:57
כל תומכי. הימין צריכים לעמוד לצד נתניהו שעשה למעננו. כל חיו הקדיש למען המדינה ושמר על יהדות המדינה . ימנים שמרו על ביבי והוא ישמור עליכם
40
לביד
דודו | 25-11-2019 19:10
תתבייש לך לדבר ככה נגד השבת והחכמים תיזהר השבת תיקח אותך הישר לאבא שלך עלוב כסיל נאלח ונבזה שכמותך ועל הדרל גם את רא'ע רג הכהן המשומד וסגנו והקוברן את עצמו מטבריה כולכם תשלמו את מחיר השבת שלא יסולא בפז כסילים ליצני הדור
41
אדון לפיד לא מבין אותך
יוסף ואחיו | 25-11-2019 20:45
אתה תקבע את צביונה היהודי של המדינה??? חוצפן!
42
לבדוק את היבוא הגרמני לפיד שקיבל פרטקציות
די המוקיון החוצה | 25-11-2019 23:42
קיבל כספים ובית כדי לבוא לישראל להכניס את האנטישמיות החברתית בישראל והבן יושב בכיסא של אביו בדיוק עם אותו תפקיד וכסף מוזרם מגרמניה. אלה הם לא יהודים הם הסכסכנים והרס ישראל הם הקימו גייס חמישי ומלחמות שמייצרות להם כסף הם דואגים רק לגזע שלהם טמפלרים חולי נפש
43
לפיד תכבד אדם מבוגר ממך ואל תענה לו ביהירות
לי | 25-11-2019 23:55
היהירות של לפיד עברה כל גבול
44
אני
אלון | 26-11-2019 22:57
לפיד לך ל...
45
בתורה כתוב שרשעים כמוך לא עוברים את מחצית ימי
יאיר לפיד | 27-11-2019 8:37
אינם עוברים את מחצית ימיהם.
46
שוב ליצמן בנאום הסתה נגד מי שמאכיל אותו
קרן | 27-11-2019 12:34
מי שתומך ומשקר בשביל פדופיליות שלא יטיף לנו מוסר.
47
ליצמן מלך
מישהוא | 27-11-2019 16:25
כל הכבוד לליצמן ובוז ליאיר לפיד