בלאק פריידי: חורף חם של מבצעים בקניון הדר - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווקי

בלאק פריידי: חורף חם של מבצעים בקניון הדר

החגיגה הגדולה של המבצעים בכל חנויות הקניון, חגיגות הבלאק פריידי יכללו בין היתר מבצעים חסרי תקדים, עד 50% הנחה  על פריטי אופנה, הנעלה, תיקים, תכשיטים, מוצרי איפור וטיפוח, אקססוריז ועוד

בלאק פריידי: חורף חם של מבצעים בקניון הדר
  קניון הדר (צילום שי וליץ)

קר לכם? המבצעים של הבלאק פריידי בקניון הדר יחממו לכם את הלב ואת הכיס, ואם תשאלו כל אישה גם את הארונות בבית

החגיגה הגדולה של המבצעים בכל חנויות הקניון, חגיגות הבלאק פריידי יכללו בין היתר מבצעים חסרי תקדים, עד 50% הנחה  על פריטי אופנה, הנעלה, תיקים, תכשיטים, מוצרי איפור וטיפוח, אקססוריז ועוד.

בחגיגות ייקחו חלק מותגים נחשקים ורשתות מובילות אשר נמצאות בקניון, ביניהן: נייק,  מאניה, ווישוז, תמנון, סקארה, אלדו, הודיס ועוד. המבצעים משתנים מחנות לחנות המבצעים החל מהיום ה20.11.2019 ועד 30.11.2019

רגע עוד לא סיימנו, שמחה גדולה, חשבתם על הרעיון לקנות הכל תחת קורת גג אחת לחסוך בכיתותי רגליים, זמן ועייפות ואפילו לקנח בסוף או בהתחלה בארוחת מהדרין בסניף גרג? או לקנח בקולקציית הסופגניות ברשת רולדין.

סחרחורת של מבצעים בכל החנויות, פוקס, פלייס ,תכשיטים , אז קדימה בואי לנצל את כל מבצעי החורף, והיי יש גם חנייה בשפע.

כי קניון 'הדר' בתלפיות הוא הקניון שלך לאופנה, לבילוי משפחתי, לשופינג עם חברות, לארוחת בוקר זוגית. וכן, לעונת השמחות  הוא מציע יותר מרחב, יותר חווית קנייה ויותר חווית בילוי מיוחדת.

בקניון מגוון רחב של מותגי אופנה וחנויות דגל. בין חנויות הקניון, תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים  ומקומיים מובילים כמו רשתות רנואר, נאוטיקה, אמריקן איגל, זיפ, גולברי, קסטרו, סקארה, מנגו, ועוד ועוד.

בקניון תוכלו למצוא גם רשתות מובילות כמו צומת ספרים, פוקס הום וברשקה, פול אנד בר, נייקי, אדידס וגולף ..וכן רשתות מתחום ההנעלה כמו וישוז, גלי,  טימברלנד, נמרוד, וזו רק חלק מהרשימה המרשימה.

בקניון מתחם 'הדר מרקט' בו פועלים כ-20 דוכני אוכל אותם מפעילים שפים ירושלמים מובילים, זאת לצד בתי קפה ומסעדות הפזורים בקניון ומציעים חווית בילוי משלימה, כמו קפה גרג וקפה נאמן, כאשר רבים מהם בכשרות מהודרת.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קוד קופון בפנים לאייהרב!
iherb | 24-11-2019 19:16
אייהרב כבר התחילו עם הבלאק פריידיי! השתמשו בקוד BFELEVEN ל11% הנחה בקנייה מעל 40$ הנחה ובקוד BJK108