חלוקת מליוני שקלים למי שמתנזר מתקציבי המדינה - סרוגים

חלוקת מליוני שקלים למי שמתנזר מתקציבי המדינה

באולמי 'נוף ירושלים' בירושלים נערך אמש מעמד ‘חלוקת השקל הטהור’ - האדמו”ר מסאטמר חילק מיליונים לכ-150 מנהלי מוסדות חינוך שמתנזרים מהתקציבים הממשלתיים

חלוקת מליוני שקלים למי שמתנזר מתקציבי המדינה
  האדמו"ר מסאטמר (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

האדמו"ר מסטמאר המבקר בישראל, חילק אמש (רביעי) במעמד שנקרא ‘חלוקת השקל הטהור’ מיליונים לכ-150 מנהלי מוסדות חינוך שמתנזרים מהתקציבים הממשלתיים. הדבר התקיים באולמי 'נוף ירושלים' בירושלים.

בנאומו אתמול, של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הוא הזכיר את ביקור האדמו"ר מסאטמר וקרא לרשויות המס לפתוח בחקירה על הלבנת הון בשל חלוקת הדולרים של האדמו"ר למוסדות – "הרבי מסטאמר מול עשרות אלפים מחלק מיליוני דולרים חינם. אני לא מבין איפה מס הכנסה והרשות להלבנת הון", וכן הזכיר את הפלג הירושלמי כשטען כי "לצערי גם המפלגות החרדיות הופכות להיות אנטי ציוניות".

עוד באותו נושא

בן חיים: "האדמו"ר ניסח את המניפסט האנטי ציוני"


4

בעקבות נאומו המיליטנטי של ליברמן התכנסה ישיבת סיעה דחופה של יהדות התורה, חה"כ משה גפני תקף את ליברמן ואמר: "האיש המושחת הזה יודע מה שאנחנו עושים? של נעלייך מעל רגלייך לפני שאתה מדבר על סיעת יהדות התורה והציבור החרדי. מי אתה? אפס!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אחרי ההסתה במדינה אני אומר אולי הם צודקים
אמיר | 21-11-2019 10:41
נסתרות דרכי ה אולי הקיצוניות צודקת כי מה שקורה במדינה נגד כל דבר עם זיק יהודי זה קטסטרופה
2
כל הכבוד לאדמו"ר!!
המבין | 21-11-2019 11:50
אותם 5 מיליון דולר היו צריכים לצאת מקופת המדינה במקום זה הרבי הביא אותם מאמריקה. זה דווקא מחזק את הכלכלה שלנו. כל הכבוד לרבי מסאטמר שמחזק את הכלכלה של מדינת ישראל!