מזל טוב! אושיית האופנה ירדן הראל מצפה לתאומים

מזל טוב! אושיית האופנה ירדן הראל מצפה לתאומים

לאחר שנים של ניסיונות להביא ילד לעולם, אושיית האופנה והמגישה ירדן הראל בישרה היום לעוקביה כי היא ובעלה מצפים לתאומים. המון מזל טוב!

לאחר שנים של ניסיונות: ירדן הראל מצפה לתאומים
  (צילום: סרוגים)

הפעם בפינת המזל טוב, נמצאת המגישה ואושיית האופנה ירדן הראל שמצפה יחד עם בעלה עומרי לתאומים!.

הראל שמנחה בימים אלו תכנית על אופנה צנועה ("חדר אופנה" בערוץ האופנה הישראלי), בישרה היום (ד') לאלפי עוקביה באינסטגרם את הבשורה המרגשת, זאת לאחר שנים של ניסיונות להביא ילד לעולם.

"יותר מהכל חלמתי שנהיה הורים"

בפוסט מרגש סיפרה ירדן לעוקביה, כי מדובר בהריון באמצעות פונדקאית. "חלמתי לחוות הריון, לראות שני פסים על מקל, חלמתי על בטן עגולה, על ״קרייבים״ הזויים באמצע הלילה, להרגיש בעיטה בבטן ולהניח את היד של עומרי שירגיש גם הוא וכשכאב לי עמוק בלב, חלמתי אפילו על צירים. יותר מהכל חלמתי שנהיה הורים" כתבה הראל.

"החיים הובילו אותנו למסלול קצת אחר בדרך להורות, אולי ארוך ושונה ממה שדמיינו אבל החלום שלנו עתיד להתגשם בקרוב והמתנה תהיה זו שחלמנו עליה כל השנים".

 

View this post on Instagram

 

רציתי. כל כך רציתי שהם יגיעו ממני (כן יגיעו… עדיין לא מאמינה שמדברת ברבים♥️♥️). חלמתי לחוות הריון, לראות שני פסים על מקל, חלמתי על בטן עגולה, על ״קרייבים״ הזויים באמצע הלילה, להרגיש בעיטה בבטן ולהניח את היד של עומרי שירגיש גם הוא וכשכאב לי עמוק בלב, חלמתי אפילו על צירים. יותר מהכל חלמתי שנהיה הורים. החיים הובילו אותנו למסלול קצת אחר בדרך להורות, אולי ארוך ושונה ממה שדמיינו אבל החלום שלנו עתיד להתגשם בקרוב והמתנה תהיה זו שחלמנו עליה כל השנים. עומריקו, אהבת חיי מאז ומתמיד, אני כבר לא יכולה לחכות להקים איתך משפחה.

A post shared by Yarden Harel shalom (@yardenha) on

כזכור ירדן שיתפה את הרשת בקושי להביא ילד לעולם, לאחר שטוקבק הגיב כי היא "נשואה כבר עשר שנים, אבל היא לא נכנסת להריון כי לא בא לה, חלילה, לפסיק לטוס מסביב לעולם וללכת להשקות כדי לטפל בילד".

עוד באותו נושא

אושיית האופנה משתפת בטוקבק שהפך את עולמה

בתגובה לכך הראל, לא נשארה אדישה והחליטה לשתף את ההתמודדות האישית: "היד קלה על המקלדת. עם השנים אתה לומד להיות חסין ואפילו לצחוק מחלק מהטוקבקים, אבל פעם ב… צץ אחד שהוא כולו רשעות וטיפשות ופוגע בך בנושא שכואב לך באופן אישי".

מערכת סרוגות מוסרת המון מזל טוב!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו