עימות בבלוק: סמוטריץ תקף את ליברמן, רה"מ הגן עליו - סרוגים

עימות בבלוק: סמוטריץ תקף את ליברמן, רה"מ הגן עליו

עימות סוער נרשם בישיבת בלוק הימין לאחר שבצלאל סמוטריץ' תקף את ליברמן ואמר כי הוא "לא ראוי לכהן בכנסת". הח"כים החרדים בירכו, אך חברי הליכוד הגנו על ליברמן וקראו שלא לתקוף אותו אישית. צפו בתיעוד

author-image
עימות בבלוק: סמוטריץ תקף את ליברמן, רה"מ הגן עליו
  (צילום: סרוגים)

עימות סוער נרשם היום (רביעי) במהלך ישיבת הסיעה של מפלגות הימין, זאת לאחר ששר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על רקע נאומו התקיף וטען כי הוא "אינו ראוי לכהן בכנסת". בעוד שהח"כים החרדים בירכו את דבריו, חברי הליכוד התערבו והגנו על ליברמן, כשביקשו שלא לתקוף אותו אישית.

"ליברמן לא להיות חלק מהמערכת הפוליטית. מבקש מחבריי למחנה הימין – תפסיקו לחזר אחרי הנוכל הסדרתי הזה" אמר סמוטריץ'. "אי אפשר לבנות שום דבר טוב משותפות עם ציניקן אינטרנסנט שחי מספין לספין, מחליף אידיאולוגיות כמו גרביים, ושטובת מדינת לא מעניינת אותו כקליפת השום".

חברי הכנסת מש"ס צעקו "ישר כח" בתגובה לדבריו, אך בהמשך מיקי זוהר והשרה גילה גמליאל נחלצו לעזרתו של ליברמן. "אני באמת חושב שצריך להיות הרבה יותר ממלכתי, פחות תוקפני. את זה נשאיר לאחרים" אמר זוהר. סמוטריץ' אמר בתגובה כי "אני לא תוקף אף ציבור, ובוודאי לא מחרים אף ציבור. אני כן תוקף אדם פרטי שנוהג בחוסר אחריות כלפי ישראל והימין, ולא ראוי להיות חלק מאף ממשלה שתקום בישראל. שילך לממשלת מיעוט, שיאבד את עולמו הפוליטי".

ח"כ איציק כהן מש"ס הגיב לזוהר: "אתה שמעת מה הוא אמר לחרדים?! לא הגבת לזה. קרן ברק הבהירה בתגובה כי "הוא (מיקי זוהר) לא רוצה להבעיר את המדורה". זוהר עצמו הגיב כי "כתבתי בטוויטר, תקרא שם וראש הממשלה יצייץ מחדש".

בהמשך דרעי נוזף בזוהר בפומבי, בפעם השנייה השבוע: "אתה שמעת מה הוא אמר על 20 מהשותפים שלך? ומה שסמוטריץ' אומר זה מה שמפריע לך?". נתניהו ניסה להרגיע את הרוחות: "אני בעד ביקורת בחדר הליכוד, כולם יכולים לומר את דעתם. אבל להיזהר בגבולות של הסגנון. את זה אני אומר לשני הצדדים – על הביקורת של ליברמן, והביקורת על ליברמן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ לא מבין.בגלל דבריו קם האגו של ליברמן
שירה | 20-11-2019 17:42
סמוטריץ לא מבין.בגלל דבריו קם האגו של ליברמן, והקצין בדרישות נגד החרדים
2
סמוטריץ כתמיד גס רוח יהיר ומתלהם
טלמונים | 20-11-2019 17:43
זה לא הציונות הדתית זה הציונות הפרטית של מר סמוטריץ והשחצנות היוקדת מהפה המטונף שלו
3
ליברמן לא מגיע לו להיות בכל ממשלה שתקום
נאוה | 20-11-2019 17:50
הוא איש רע - שתול של פוטין הרוסי מימים ימימה ועושה הכל לחבל במדינה. הפעם סמוטריץ צודק רק ביבי השפן זוחל אליו ולא מבין כמה שונא אותו ליברמן.
4
גם במונחים של חילונים סמוטריץ' נחשב לחצוף
מיכאל ברון | 20-11-2019 18:33
וגס רוח
יישר כח לסמוטריץ
ראובן | 20-11-2019 23:15
למה? סמוטריץ מגיב ותוקף את הפראנויד האפס ליברמן .ולא ציבור שלם.