העונש החדש של הפורץ לדשא במשחק נגד פולין - סרוגים

העונש החדש של הפורץ לדשא במשחק נגד פולין

בית משפט השלום בירושלים נעתר לפני זמן קצר לבקשת המשטרה, והרחיק ל -3 עונות את הצעיר שפרץ לכר הדשא במהלך משחק הכדורגל בין הנבחרות ישראל - פולין

author-image
העונש החדש של הפורץ לדשא במשחק נגד פולין
  (צילום: פלאש90)

בית משפט השלום בירושלים נעתר לפני זמן קצר לבקשת המשטרה, והרחיק ל -3 עונות את הצעיר שפרץ לכר הדשא במהלך משחק הכדורגל בין הנבחרות ישראל – פולין.

עוד באותו נושא

יש מזל לישראל: הנבחרת עלתה לפלייאוף היורו

נזכיר כי בשבוע שעבר הורחק הצעיר, ששמו אסור לפרסום, בגלל היותו קטין, עד לחודש דצמבר מהמגרשים, כלומר לשבועיים בלבד – עונש מגוחך בהתחשב בעובדה כי הפריצה לדשא יכולה לגרום לנבחרת ישראל קנס ו/או משחק ללא קהל.

במהלך המשחק שהתקיים במוצאי השבת (16.11.19) באצטדיון טדי בירושלים, התפרץ אחד האוהדים לכר הדשא, ככל הנראה במטרה להתחבק עם אחד השחקנים מנבחרת פולין, דבר שגרם להפסקתו של המשחק. השוטרים שנכחו במשחק, מיד עצרו את הנער לחקירה במשטרה בגין עבירות על חוק הספורט.

לפני זמן קצר, הובא הנער בפני בית משפט השלום בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה, והרחיק אותו למשך 3 עונות מכלל אירועי הספורט, וזאת עד לסוף עונת 2022.

בית המשפט הוסיף בהחלטתו בין היתר "מעשיו של המשיב טומנים בחובם פגיעה חמורה הן בביטחון והן בבטיחות השחקנים, המאבטחים וכל מי שאמון על הסדר הציבורי במגרשי הכדורגל, מעשיו של המשיב מסבים נזק תדמיתי לא מבוטל הן למדינה והן לנבחרת וזאת בעיקר בשים לעובדה שמדובר משחק בין לאומי".

במשטרה אומרים: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות עפ"י חוק הספורט, ובכך עלולים להוות פגיעה פיזית בשחקנים, בתדמית המדינה במשחקים בעלי אופי בינלאומי ובחוויית הספורט של כלל האוהדים והצופים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 03-08-2022 10:06
הרבי מלובביץ' ישו