צפו: יאיר שחל, מה השם של השבט החדש בבני עקיבא? - סרוגים

צפו: יאיר שחל, מה השם של השבט החדש בבני עקיבא?

בישיבת סיעה משותפת לבית היהודי ולתנועת הנוער בני עקיבא, שאלה כתבתנו את המזכ"ל יאיר שח"ל, מה השם של השבט החדש? צפו בתשובה. יו"ר הסיעה אופיר סופר הסביר: "הזמנת בני עקיבא היא צעד ראשון בהחזרת החיבור של המפלגה עם השטח"

author-image
צפו: יאיר שחל, מה השם של השבט החדש בבני עקיבא?
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

מה השם של השבט החדש בבני עקיבא?

ישיבת סיעת הבית היהודי היום (ב') התנהלה בשיתוף עם תנועת בני עקיבא שהגיעה לכנסת לרגל פתיחת חודש הארגון 'מצווה ועושה', בישיבה השתתף גם מזכ"ל התנועה יאיר שחל שישב לצידו של המזכ"ל לשעבר ח"כ מוטי יוגב ויו"ר הסיעה אופיר סופר.

הרב רפי ויאיר שחל צילום: עטרה גרמן, סרוגים

בהצהרה לתקשורת, דיבר הרב רפי על חודש הארגון: "בחודש הארגון בחרו השנה את נושא חשוב מאד, הציבור שמרגיש מחוייב ויודע. מה שבני עקיבא עושה זה להכיר את הנוער שלנו, אני מעלה את זה על נס ורוצה לציין את רכז הנוער החינוך המיוחד."

כתבתנו עטרה גרמן, שאלה את מזכ"ל בני עקיבא יאיר שח"ל, מה השם של השבט החדש בבני עקיבא?

זה עוד לא הוכרע, עוד שבועיים בבית שמש, נתכנס ונחליט.

נציג בני עקיבא נוסף סמזכ"ל ההדרכה יגאל קליין שהגיע לישיבה הוסיף בחיוך: "קודם תהיה ממשלה ורק אחר כך נחליט על השבט החדש".

החזרת החיבור של המפלגה עם השטח

בפתח הישיבה הסביר סופר כי "בחרתי להזמין לישיבה הראשונה שלי כיו"ר הסיעה, את הנהלת בני עקיבא כחלק מהצעדים להחזרת החיבור של המפלגה עם השטח. השבוע החל חודש ארגון בסימן 'מצווה ועושה'. אין ראוי מלהתחיל את החזרה למקורות דרך החיבור ולדור העתיד של הציונות הדתית. הציונות הדתית נמצאת בכל צומת בחברה הישראלית ואין סיבה שאנחנו כנציגי הציבור של הציונות הדתית לא נבטא את קולה בכנסת ואף נביא ליידי ביטוי קולות של זרמים נוספים בתוך הציונות הדתית כולל של ישראלים רבים אשר מאמינים בדרכנו כפי שקרה בעבר".

עיצוב הזהות של הדור הבא של הציונות זו משימה שלנו

בישיבת הסיעה אמר שחל: "עיצוב הזהות של הדור הבא של הציונות זו משימה שלנו, של תנועת הנוער בני עקיבא, זאת המטרה שלנו, של בני עקיבא. הוא קורה בגיל הילדות, הוא קורה בגילאי הנוער, והוא קורה בגילאי הבוגרים. וזו משימה שלקחנו על עצמנו, וזו משימה אחת שהיא דרמטית. כי עיצוב הזהות זו משימה שמייצרת את הדור הבא של האנשים שמוסרים את כל החיים שלהם למען הכלל.

התפקיד השני שלנו שיש שיגידו שהוא יותר קשה בשנים האחרונות ואנחנו נגיד שהוא יותר קל שנים האחרונות – שזו היכולת של הנושא של השנה – לקחת את כולם ולחבר אותם לתוך בני עקיבא, לתוך מחנה משותף אחד. למרות שבמערכת הפוליטית נראה שזה יותר קשה, אנחנו עובדים על זה חזק ואנחנו מתפללים כי בסוף אנחנו מרגישים שזה הלב שלנו שאנחנו מצליחים לקחת את כולם ולחבר אותם למשפחה אחת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תיקון
יהונתן | 18-11-2019 16:53
כותבים שחל ללא גרשיים!!!!!