שר התחבורה מכריז: תכנית חומש לתחבורה ביו"ש - סרוגים

שר התחבורה מכריז: תכנית חומש לתחבורה ביו"ש

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' פרסם את תכנית החומש של משרד התחבורה ליהודה ושומרון, בין היתר הרחבת כבישים, טיפול במוקדי סיכון והכנסת רב קו לקווים מסוימים

author-image
שר התחבורה מכריז: תכנית חומש לתחבורה ביו"ש
  צילום: הדס פורוש/ פלאש 90

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' פנה אל תושבי יהודה ושומרון ופרט את תכנית החומש שלו לתחבורה: "תושבי יהודה ושומרון, יותר מדי זמן התייחסו אליכם, אלינו כבן חורג."

בסרטון שפרסם בפייסבוק אומר השר: "נכנסתי לתפקידי לפני זמן קצר, ומאז אנחנו דוחפים ומשתדלים למענכם כמו למען כל אזרחי ישראל. השינוי המשמעותי ביותר הוא השינוי ביחס. לא עוד מהיד לפה, לא עוד תקציבים קואליציוניים. אזור יהודה ושומרון ייכנס בע"ה במשרד התחבורה לתוכנית החומש, ואנחנו עושים את כל מה שצריך כדי שזה יקרה, ותושביו יקבלו יחס שווה כמו לכל אזרחי ישראל – בתכנון, בתשתיות, בתחבורה ציבורית, בבטיחות בדרכים, ובכלל.

אני מבקש מאוד להודות לכל השותפים שלי למאמץ: לאנשי המקצוע המדהימים במשרד התחבורה ובנתיבי ישראל, למנהל מחוז יו"ש ישראל אפריאט, לצוות הלשכה המסור שלי, לאנשי משרד האוצר, לראשי הרשויות, ולציבור – שהפניות הרבות שאני מקבל ממנו עוזרות לי מאוד ללמוד ולהכיר טוב יותר את הצרכים."

השינויים הצפויים: 

בתכנון: קידום תכנית אב לתחבורה ביהודה ושומרון. מיפוי ותכנון של כל כביש 60 ממיתר לתפוח. כביש 5 מאריאל מזרחה. כביש 55 מקרני שומרון לצ. גלעד. כביש 935 מבית שמש לביתר עילית, ועוד.

בתשתיות: 'לב יהודה' – עוקף אל ערוב. הכפלת כביש המנהרות. כביש הטבעת המזרחית.'לב השומרון' – עוקף חווארה. הכפלת כביש 55.הכפלת כביש 466.

בתחב"צ: הכנסת הרב קו לשימוש ביו"ש. נתיבי תח"צ- בכביש המנהרות ובכביש 446. החלפת המיגון לאוטובוסים. בחינת מודלים גמישים להפעלת תחבורה ציבורית במועצות האזוריות.

טיפול במוקדי סיכון: עשרות צמתים בטיפול. רימזור – שילה, עלי, כניסה לקריית ארבע, ועוד ועוד. טיפול במפגעים ובכבישים אדומים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אתה שר זמני. לא נבחרת ואין לך רוב.
חחחח | 18-11-2019 13:58
תפקידך הוא לדאוג שהמשרד יתפקד עד אשר תקום ממשלה נבחרת. תכנית חומש??? כמה יהירות ורהב..
תגובתך מקסימה וכל הכבוד לך!
לכבוד מר 'חחחח' | 18-11-2019 14:43
ירבו רודפי מקלדת חסרי מעש כמוך.. ממש רהב ויהב לעבוד הרי אנו משלמים מאות אלפי שקלים לנבחרי ציבור כדי שיהיה לנו במי לזלזל וללעוג. אם הם יעשו את העבודה נמצא מה לא טוב בה, ואם הם לא יעבדו, כמובן שנבקר אותם. העיקר שלגיבורי המקלדת כמר 'חחח' יהיה למי ללעוג..
2
הרס את התחבורה בכל הארץ.דואג לחברים שלו ביו"ש
אבי סגל | 18-11-2019 14:02
שר מטומטם אסון למדינת ישראל רק בגללו לא אצביע יותר למפלגה שהוא נמצא בה הצליח להרוס את התחבורה בפרק זמן כל כך קצר סיוט לצאת לכביש החוף בבוקר
3
מלך
גיל | 18-11-2019 14:29
כל הכבוד
4
מתי ייכנס מרכז המדינה לתוכנית החומש ?
התמים | 18-11-2019 16:44
יופי שסמוטריץ דואג לאיוש. אבל מליונים תקועים בפקקים שבין חדרה לגדרה - לב המדינה !!! מתי יינתנו הפתרונות ללב המדינה ? הנזק לבריאות, לכלכלה, לחיי המשפחה - אדיר. סמוטריץ דואג לבייס שלו - ושילכו כל היתר לעזאזל ( או ברגל ). זה לא שר. זה מאכער למיגזר מסוים.
5
לא לשכוח רכבת!
זאב | 18-11-2019 18:14
רכבת מבית שאן, עד אילת. זה הזמן להתחיל תכנון. בהצלחה!
6
שר תחבורה סתום לגמרי! גרם לפקקי ענק בכל המרכז
יחזקאל | 18-11-2019 18:21
ועכשיו הוא התפנה לבנות אוטוסטרדות לחברים שלו אדיוט סכנה לעם ישראל טיפש כזה בתפקיד כזה