נתיב הזוי: אסיר הבריח טלפונים בתוך גופו - סרוגים

נתיב הזוי: אסיר הבריח טלפונים בתוך גופו

בדיקת מגנומטר שגרתית שעוררה את חשד הסוהרים, הביאה לחשיפה של נתיב הברחה סמוי: בתוך גופו של העצור. מבדיקה רפואית נמצא כי החשוד ניסה להבריח בגופו 2 טלפונים סלולריים לתוך הכלא

נתיב הזוי: אסיר הבריח טלפונים בתוך גופו
  הטלפונים שנמצאו בגופו של החשוד (צילום: דוברות השב"ס

נתיב הברחה הזוי במיוחד נחשף במהלך בדיקה שגרתית שעוררה את חשד הסוהרים – אשר מצאו כי העצור ניסה להבריח מכשירי טלפון בתוך גופו.

במהלך תהליך הקליטה של עצור שטח שהובא לבית הסוהר ׳מגידו׳, תוך כדי בידוק וחיפוש שערכו עליו סוהרי בית הסוהר במכלול הקליטה, עוררה בדיקת המגנומטר חשד להימצאות חפץ זר באזור בטנו. חשדם של הסוהרים התחזק לאור רצונו העז של העצור "לסיים את הקליטה מהר ככל הניתן ולהכנס לאגף".

עם התגברות החשד לניסיון הברחה בתוך גופו, הנחה מפקד היחידה על פינוי העצור לבית חולים בליווי צוות סוהרים להמשך בירור רפואי. בבית החולים נערך לעצור צילום רנטגן, בו נראו בבירור מכשירי לטלפון נייד הנמצא בתוך גופו. לאחר בדיקת הרנטגן אושפז העצור ובהליך רפואי נשלפו מגופו שני טלפונים סלולריים, 2 לוחות מקשים ו-3 כרטיסי סים. "לציין כי עיכוב בהוצאת החפצים שהיו בגופו היה ככל הנראה מביא לפגיעה קטלנית באיבריו הפנימיים ואף למותו. העצור משתייך לארגון החזית העממית והשתחרר מבית סוהר גלבוע בחודש יוני האחרון, וזהו מעצרו השלישי" נמסר מהשב"ס.

עוד ציינו כי "לאחרונה נחשפים ע״י סוהרי שירות בתי הסוהר אירועים רבים בהם נעצרים מחבלים במטרה להבריח בתוך גופם מכשירי טלפון ניידים לתוך בתי הסוהר הביטחוניים שישמשו להכוונת פח״ע מבפנים. גם בשגרה וגם בתקופת חירום, סוהרי ולוחמי שב״ס נדרשים לעירנות מירבית 24/7 בכל ימי השנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה להוציא? הייתי מביא לו עוד כמה לבלוע
הלעיטהו לרשעו וימות | 18-11-2019 0:13
עם סימים חדים