גדעון סער: שוב עלילות קונספירציה מופצות עלי מבלפור

גדעון סער: שוב עלילות קונספירציה מופצות עלי מבלפור

ח"כ גדעון סער מהליכוד צייץ נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, וטען כי הוא מפיץ נגדו עלילות קוספירציה מופרכת. "קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל"

author-image
"שוב עלילות קונספירציה מופצות עלי מבלפור"
  (צילום: פלאש90)

ח"כ גדעון סער מהליכוד צייץ נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, וטען כי הוא מפיץ נגדו עלילות קוספירציה מופרכת.

אתמול צייץ סער את דף המסרים של הליכוד, בעד ממשלת אחדות ונגד ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים: "טובת המדינה מחייבת מאמץ אמיתי וממוקד להקמת ממשלת אחדות לאומית. ממשלת מיעוט שתוקם תוך השענות על מתנגדי הציונות היא רעיון רע. ממשלה כזאת לא תוכל להתמודד עם אתגרי הבטחון הלאומי של ישראל."

עוד באותו נושא

"רבין רצח ניצולי שואה" • יאיר נתניהו מעורר סערה


49

עד כאן מסר רגיל של הליכוד בימים האחרונים. אלא שד"ר גדי טאוב צייץ מחדש את דבריו של סער והוסיף פרסום משלו, לפיו גדעון סער מתכנן לחבור לכחול לבן כדי לפצל את הליכוד: "וכבר שמעתי את ההשערה שמתרקם לו תרגיל כזה: כחול לבן יאיימו בממשלת מיעוט, ואז סער ינסה לשכנע שליש סיעה בראשותו, שחייבים להציל את המדינה מאוסלו 2, וירכב על סוס לבן לממשלת אחדות עם כחל"ב. כמובן שכל זה לגמרי מופרך. אבל כמו שאמרו בשער האחורי פעם: במקרה נודע לי ומטוב לב אני מעביר."

את הציוץ הזה של טאוב, צייץ יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה מה שעורר את חמתו של סער. "שוב עלילות קונספירציה מופרכות והזויות עלי מופצות מבלפור. קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל." צייץ הבוקר סער.

נזכיר כי בפריימריז האחרונים בליכוד, ניסה נתניהו האבא לחסל פוליטית את סער, תוך כדי שהוא מנצל את אולפן הליכוד כדי להעביר מסרים נגד סער. בסופו של דבר נתניהו נכשל, וסער התברג במקום ה-5 ברשימת הליכוד, מה שהוביל את נתניהו לפרסם כי בסך הכל ניסה להוריד את סער מהמקום הראשון.

עוד באותו נושא

נתניהו הציע פריימריז; גדעון סער: "אני מוכן"


25

לקראת הבחירות נרשמה סולחה רגעית, כשהשניים אפילו לחצו ידיים באחד האירועים של הליכוד, אך נראה שהפרנויה בסביבת ראש הממשלה נגד אחד מותיקי הליכוד נמשכת. באחד הספינים הקודמים של נתניהו, לפיו הוא מתכנן בחירות בזק לראשות הליכוד, צייץ סער 2 מילים: "אני מוכן", מה שגרם כמובן לביטול הרעיון, ולהאשמת סער בחתירה תחת נתניהו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
יאיר את הורס לאבה שלך אוהב אותך
אמיר | 17-11-2019 8:52
אמנם גדלת כל הזמן במלחמות מול התקשורת ואתה ואמה שלך מרגישים נרדפים בצדק גדול עשו מזבוב פיל אבל גדעון סער הוא לא כזה אוייב וכן שקד אם יש משהו שמסבך זה פרנויה יתר תמיד היה מחנות בליכוד וזה תמיד יהיה
יאיר אוהב ללכלך ומתבכיין שמלכלכים עליו
יאיר פויה | 18-11-2019 2:47
אפילו על אבא שלו הוא לכלך ואמר שהוא חלש... מציע לו לאכול תפוז כל יום ולהצדיע למקימי המדינה
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות ושפלות
מתנחל אבל ישר. | 17-11-2019 9:17
רוצים ממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים על בני ישראל עם קרובו..
2
הייתי שמח אם יאיר יפסיק לחצי שנה
עמית | 17-11-2019 8:54
ואגב הוא אומר אמת בהרבה מקרים אבל הוא צריך להבין שאנשים לא אוהבים שילד מתערב בלי שום ענווה
3
יאיר נתניהו מזיק לליכוד,וזורע סיכסוכים
בנימין בן אביב | 17-11-2019 8:57
כאזרח המדינה וכליכודניק כל חיי,הגעתי למסקנה שהבן של ראש הממשלה עושה לנו נזקים,ואין מי שיעמיד אותו על חומרת מעשיו,ועקב כך אני מאמין שאנו כמפלגה מפסידים קולות ביגלל ההיתנהגות חסרת האחריות של ילד משועמם.
סער, לך על זה...
אזרחית | 17-11-2019 10:02
מכיר את המשפט שאם אומרים עלייך שאת זונה, אז לכי על ולפחות תרוויחי כסף ??אז אם בבלפור אומרים עליך שכוונתך לפרק את החבילה הליכודית, לטובת המדינה, לך על זה. לתווך הרחוק יצא הפסדך (הקטן) ברווח (גדול).
סער. לא לילל. בחרת ללכת עם שוחד מרמה והפרת אמ
אני. | 17-11-2019 9:22
מה אתה מילל ? בחרת ברע. בחרת ללכת עם שוחד מרמה והפרת אמונים. בחרת לחלל שם שמים לעיני כל העולם כולו. בחרת ברע.
4
גדעון סער
תרז | 17-11-2019 9:03
יאיר לא מפיץ עלילות עליך כי אתה שקוף בוגד שקרן וחתרן. אין בך אמונה ואף אדם שפוי לא יאמין לך לך לכחול שחור לבן שם מקומך חבורת נוכלים .אתם תהיו קבוצה לתפארת המדינה.
שוחד מרמה והפרת אמונים זה לא אמונה.
אמונה ? | 17-11-2019 9:18
להשפיל את עם הקודש, למשפחות ושחיתות של שוחד מרמה והפרת אמונים. זה לא אמונה. זה פוי ואיכס'.
5
יאיר נתניהו מודל לפסאודו אינטלקט טאוב
אחד העם | 17-11-2019 9:44
יאיר נתניהו הפך למודל לגדי טאוב ? עד לאן יידרדרו וידרדרו השניים האלה את עצמם. שני פסיכופתים. טאוב מבייש את הוריו ישרי הדרך ואנשים יקרים. יאיר נתניהו אין לו כבר מה לבייש יש לו שני הורים שמביישים את עצמם וגם אותו. התיאוריה הפסאודו אקדמית של טאוב על שלטון הרוב מזכירה את עליית היטלר לשלטון באמצעות הצבעת הרוב שלאחריה הפך הפירר את גרמניה למדינה רצחנית, גזענים וסמל הרוע (הבנליות של הרוע). על יאיר לא נדבר ההבלים שלו כבר ידועים אבל על טאוב אפשר לומר שאין לו מושג מה היא דמוקרטיה, דמוקרטיה היא שוויון זכויות של כל האזרחים, זכויות אזרח לכל אזרח ולא רק למי ששייך לשלטון הרוב. טאוב פסאודו אינטלקטול וחנפן המצפה כנראה לתפקיד שכבר לא יקבל ממשפחת בלפור המושחתת. טאוב לא מבין שבדמוקרטיה בין היתר תפקידו של הרוב ואם לא של הרוב אז של בית המשפט להגן על המיעוט שלו זכויות אזרח בדיוק כמו לגדי טאוב ויאיר נתניהו שני חסרי מוסר שאינם יודעים דמוקרטיה מה היא
אפס כמוך לא ראוי להיקרא אחד העם - והמבין יבין
אוראור | 10-12-2019 15:30
אז תעשה לנו טובה - ותיעלם לנו כבר מהעיניים!
6
אובססיביות
בן | 17-11-2019 9:50
כפי שמפרסמים באופן אובססיבי נגד השמאל. נגד כחול לבן. נגד הערבים. כפי שמטפלים באופן אובססיבי בתקשורת כך מטפלים בגדעון סער. המנהיג הנבחר אחרי נתניהו. אל תיחת ואל תירא גדעון סער. אלוהים איתך. גם העם.
7
גדעון סער
אור | 17-11-2019 10:18
אל תשכח מר סער שבתך יוצאת וחיה עם ערבי -אז בבקשה לא להשמיץ אותם
אור
המעניש | 17-11-2019 13:09
כתבת שורה פשטנית מדי בלי שום נימוק. תרחיב בבקשה את הבעייתיות מאחורי מה שכתבת כדי שאם נקרא לך גזען חשוך, שלפחות זה יתמך בסיבות אותן תמנה למדוע זה בעיה שבתו של סער יוצאת עם ערבי ? (אפשר לחשוב שבגרמניה בשנות ה-30 זה היה בעיה שגרמניה תצא עם יהודי. אה רגע, בעצם ... )
8
זו לא
המעניש | 17-11-2019 13:06
מסייע למדינת ישראל או לליכוד - וואו איזו הפתעה.. זה כן מסייע למשוגעים בבלפור ולנתניהו. כאילו מה, ליאיר אין שום דבר לעשות חוץ מלשבת מול טוויטר וללחוץ ריפרש כל חצי דקה על פרופילים של אנשים בטוויטר ?! חוץ מזה גדעון, איך אתה נופל כל פעם למלכודות של הילד הדפוק הזה.. הכי טוב היה אם פשוט לא היית עונה
9
הי, תתעורר
בנימין | 17-11-2019 14:29
גדעון, יושבי בלפור הם נוכלים מנוסים, ואתה נוכל לא מנוסה, אבל אתה בדרך להיות.
10
גדעון סער
יהודה | 18-11-2019 8:30
מגיע לך אתה ממש עלוב ..זה מוכח כמה אתה עמוק בתחת של ביבי פחדן שפוט לבלפור מה שהם קובעים בבלפור אתה ממלא ..אין לך כבוד ..