מבזקים

בתום שעה וחצי: הסתיימה פגישת נשיא המדינה וגנץ

לאחר שעה ורבע: הסתיימה פגישת יו"ר כחול לבן בני גנץ ונשיא המדינה ראובן ריבלין.

גנץ עדכן את הנשיא על המו״מ הקואליציוני ודן עימו על מרכיבי מתווה הנשיא מתוך מגמה למנוע בחירות נוספות. השניים קבעו כי ימשיכו לעמוד בקשר בהמשך ככל שידרש.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
בני
16.11.19

נתניהו אנחנו אוהבים! מחל! מחל! מחל! מחל!