נתניהו משדר לחץ: "תעצרו את הטירוף, בואו לאחדות" - סרוגים

נתניהו משדר לחץ: "תעצרו את הטירוף, בואו לאחדות"

ראש הממשלה קרא לראשי כחול לבן שלא להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים: "לעצור את הטירוף הזה, תתעשתו ולכו לממשלת אחדות". מחר יכונס הליכוד ל"כינוס חירום" נגד ממשלת מיעוט

נתניהו משדר לחץ: "תעצרו את הטירוף, בואו לאחדות"

לאחר שיחות החירום שלו לבכירי הליכוד במהלך השבת, ראש הממשלה נתניהו פנה הערב (שבת) לראשי כחול לבן בקריאה שלא להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת, ולפעול למען ממשלת אחדות ב-4 הימים שנותרו למנדט של בני גנץ. במקביל, מרכז הליכוד ייפגש ל"כינוס חירום" מחר ב-18:00 נגד הקמת ממשלה שכזו.

"יש פה טלפון אדום. ערב-ערב הוא מצלצל. אומרים לי: ראש הממשלה, צריך לתקוף כאן. צריך לתקוף שם. ומה אני אגיד, רק רגע, אני צריך לבדוק עם איימן עודה? אני צריך לבדוק עם אחמד טיבי?" אמר נתניהו בסרטון שפרסם. "מישהו מעלה על הדעת דבר כזה שלא היה בתולדות ישראל, דבר שיפקיר את ביטחון ישראל, דבר שיהווה סיכון קיומי ומיידי למדינת ישראל וסטירת לחי לדמוקרטיה הישראלית, בפרצופם של אזרחים שנתנו את כולם לכחול לבן. הם היו נותנים לו חמישה מנדטים אם הוא היה אומר דבר כזה, גם זה לא".

עוד באותו נושא

בשיאה של השבת: שיחת החירום של נתניהו לליכוד


26

לחץ על אשכנזי ויעלון

נתניהו קרא לאנשי כחול לבן, גבי אשכנזי ולבוגי יעלון: "אתם הייתם במדים. אתם הייתם רמטכ״לים. דברו עם בני גנץ, שגם הוא היה רמטכ״ל, ותזכירו לו שאלה שאתם רוצים שיהיו שותפים שלכם, שהממשלה שלכם תהיה תלויה בהם, הם רצו להעמיד אתכם – כמו את שאר חיילי צה״ל – לדין כפושעי מלחמה" פנה ל"קוקפיט" של כחול לבן. "יצאתם מדעתכם? יש זמן לעצור את הטירוף הזה. דברו איתו, התעשתו, ולכו לאותה ממשלת אחדות שהעם מצפה שנלך אליה ביחד".

נתניהו העלה לרשת ראיון של בני גנץ ב'כאן 11' מתחייב ערב הבחירות "לא נקיים שיח פוליטי עם הערבים כי הם מדברים נגד מדינת ישראל".

 

 

כאמור, במהלך השבת ערך ראש הממשלה נתניהו שיחה עם עם בכירים בליכוד, והזהיר: "גנץ יקים ממשלת מיעוט, צריך להבעיר הכל". בשיחת ועידה ציין נתניהו כי הוא קיבל אינדיקציות לכך שגנץ מתכוון להודיע על הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת בשבוע הקרוב, וביקש מהם לפעול כדי לייצר התנגדות ציבורית רחבה למהלך. כמו כן, מחר יכנס נתניהו בפעם החמישית את ראשי בלוק הימין לפגישה נוספת, גם זאת במטרה לבצר את הגוש שלא יתפרק.

"אנחנו לפני מצב חירום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל" אמר נתניהו, כשלדבריו גנץ יצהיר ביום שני על הקמת ממשלת מיעוט. "יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת, חשף יו"ר הליכוד. "זאת סכנה היסטורית לביטחון ישראל. זאת פגיעה חמורה בביטחון ישראל".

הוא קרא לאנשי הליכוד: "אנחנו צריכים להזהיר מפני הסכנה הזו. אנחנו צריכים לעבוד יחד ולהתריע נגד זה. אסור שתקום ממשלה כזו אפילו לשעה אחת, בחירות זה אסון, אבל הקמת ממשלה שתלויה במפלגות הערביות זה אסון גדול יותר". בהמשך תקף גם את ליברמן: " לפי כל הסימנים הוא איתם. אף אחד מהם לא מכחיש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
21 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
ביבי, תהיה שני ברוטציה, מחר יש ממשלה.
אזרח | 16-11-2019 20:58
שקרן פתולוגי
ובידיוק מחר ועוד שעתיים אתם
המיואש | 17-11-2019 8:59
תחזיקו לנו את האוטובוסים המתפוצצים וכבר סבא הופכת לשדרות 2
תפרד מסמוטריץ וליצמן ותוך שעתיים יש ממשלה
שלומית | 16-11-2019 21:20
האינפטליות שלך להיות צמוד לסמרטוטיץ הכלומניק ולליצמן שחשוד בדברים חמורים תהרוס את המדינה תפרד מהם במיידי ותקימו ממשלת אחדות רחבה של כחול לבן והליכוד זה רצון רוב העם
2
מענין
יונתן ברקוביץ | 16-11-2019 20:59
ביבי צודקקקקקקקקק כפיםםםםםם
3
המטרה היא להלחיץ את ביבי הלחיץ...
טמפון | 16-11-2019 21:11
איזה כיף לראות את הביבי לחוץ
4
הטירוף האמיתי זה לתת לסמוטריץ להיות שר תחבורה
יאיר נתניה | 16-11-2019 21:18
הרס לנו את החיים עם הפקקים המטורפים שהוא יצר , לא יואומן איזה נזק עשה השר האפס הזה בכזה זמן קצר , ביבי זה הטירוף האמיתי
סמוטריץ הרס את התחבורה ישראל
דור בכר נתנייתי | 16-11-2019 23:01
פקקי הענק נוצרו אך ורק מרצונו האישי לעשות משהו כדי שיזכרו שהוא פעם היה שר תחבורה . בלי חשיבה ובלי בדיקה רק מתוך גחמה אישית להטביע את חותמו והכל כמו שכולם כותבים מתוך גאווה ושחצנות שהוא מצטיין בהם אין לו שום נסיון ושום הבנה בתחבורה
מתעב את ביבי, אבל סמוטריץ מינוי ראוי
תומך כחול לבן | 16-11-2019 21:39
אני אמנם רחוק בדעותי מסמוטריץ, אבל דווקא עושה רושם שאיכפת לו והוא באמת מנסה להזיז דברים, בניגוד לפוליטיקאים אחרים שיושבים על כיסא השר ורק מחממים אותו.
ולתת לליצמן את הבריאות זה יותר טוב?
ניצה | 16-11-2019 21:33
אדון נתניהו אם עם ישראל חשוב לך תפרק את הגוש הימין עם ישראל לא רוצה את סמוטריץ וליצמן בממשלה
5
עדיף טיבי מליצמן. שניהם לא ציוניים גדולים.
שרון | 16-11-2019 21:22
לפחות אחד מהם לא מסייע לפדופילים.
סמוטריץ רימה את הצבא וגזל כספי מלגות אברכים
ישראל | 17-11-2019 7:30
היה רשום בישיבה סתם והצהיר שתורתו אומנותו ובזמן הזה הלך ללמוד משפטים בזמן שמשרד הדתות מעביר על שמו מלגות אברכים כאילו הוא לומד תורה הכל ידוע ופורסם ועם כל הפה הגדול שלו הוא מעולם לא הכחיש . זה הציונות שלכם? הגיע זמן לסלק את האיש הזה כנציג הציונות הדתית יש רבים וטובים שראויים ממנו בהרבה
זה טרפה וזה נבלה
ללל | 16-11-2019 21:42
טיבי היה יועץ של ערפאת, ביקר את קדאפי ועוד חלאות אדם בסגנון. ליצמן לא ציוני, אינטרסנט, והיה יושב גם בממשלת חמאס אם היו מבטיחים לו קצבאות לאברכים. הרשימה המשותפת לא ישבו בממשלת מיעוט. הם יתמכו בה מבחוץ מתוך אינטרס להדיח את ביבי.
6
לכו לממשלת מיעוט, הכל טריקים של ביבי
צכצכצ | 16-11-2019 21:28
עכשיו אנחנו מבינים שכל המבצע הזה בדרום היה פיגוע פוליטי של ביבי, הרי מערכת הביטחון המליצה לחסל כבר לפני שנה וביבי לא אישר. הוא ידע טוב מאוד מה הוא עושה כשאישר עכשיו לצאת למבצע, והמפלגות הערביות עשו בדיוק מה שהוא ציפה שהם יעשו. ביבי כבר שנים מחסל כל יריב פוליטי ראוי, ואם כחול-לבן יעשו איתו אחדות הוא יחסל גם אותם. בדיוק לפני הרוטציה הוא ישלוף שפן. כל בר דעת, מבין שאם תקום ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים (הם לא ישבו בקואליציה), זה מאינטרס משותף להוציא את ביבי מהמשחק הפוליטי. זה לגיטימי וגם ביבי היה עושה את זה בעצמו לו היה יכול. ביבי הוא מושחת וצריך לעמוד לדין. כל הפרשות מתקופת היותו ראש ממשלה צריכות להיחקר. הדרך היחידה לעשות את זה זה להוציא אותו מבלפור. מי שמציג את כחול-לבן כשמאל הוא שקרן, ומי שמאמין לו הוא טיפש גדול.
7
ביבי
אילן | 16-11-2019 22:17
אין בעיה בחירות ללא שתעמוד לדין הליכוד יסתדר בלעדיך כל הנחשים שם מחכים שתלך יש לך מחליף ראוי גדעון סער בהצלחה לא את גברת רגב לך יש תפקיד בכיר מתקית מכינה תה קפה לשרים מי יפנה את הכלים שרה זה במסגרת עבודות שרות שלה
8
מושחת נמאסת!
ישראלי | 16-11-2019 23:05
נמאס כבר מהספינים, נמאס לשמוע ולראות את פרצופו. האיש הזה הרעיל כאן את האווירה, ואם גנץ יקים ממשלת מיעוט רק כדי להעיף אותו - דיינו. שבוע טוב.
9
זה ספין
שלמה | 16-11-2019 23:21
נתניהו פשוט מתכונן לסבב בחירות הבאה, וטוב שכך. הוא פשוט מזריע מחשבות בציבור גם של שחור לבן וגם של בוחרי הבוגד ללבןמן שהצבעה ללבןמן או שחור לבן מהוה סכנה קיומית. שזה אמת. טוב לדעת שבסבב הבא נתניהו יתחיל לפחות, לירות בכוון הנכון.
10
וואוו. כמה שנאה יש פה?
שלמה | 16-11-2019 23:22
ככה רוצים לצאת מהפלונטר, אתמהה!!
11
סרוגים מוכיח פעם אחר פעם שהוא אתר שמאלני.
רוני | 17-11-2019 1:20
האתר סרוגים הוא אתר שמאלני. זו דעתי מאז ומתמיד. גם אל מול טירוף אמיתי שהשמאל עושה עכשיו, כשהוא הולך למכור אותי ואותך ואת כולנו לערבים, סרוגים מעדיף לתת כותרת: נתניהו משדר לחץ. בושו לכם.
12
סרוגים, מתי תבינו, זה או נתניהו או אבדון.
אביגדור | 17-11-2019 2:33
זה שכותב המאמר, מסתיר את שמו, וכותב: חדשות סרוגים, זאת הוכחה כמה אתם טיפשים, ולא מבינים את חומרת המצב הפוליטי במדינה. אין היום, במצב הקיים, מול מלחמת החורה, שהכריזו אנשי השמאל, על אלוקי ישראל, עם ישראל, וארץ ישראל, במימון כספי רב ועצום, של אויבינו. תכניסו טוב טוב לראש, אין מקום להיות ליברל, או ריפורמי, או מרכז. זוהי מלחמה אכזרית, שאסור לוותר לאוייב בשום נושא. ובמיוחד לא בתחום מי ינהיג את העם.
התמים העיוור, מתי תתעורר?
אביגדור | 17-11-2019 9:19
אמרתי לך כבר בעבר, אתה גמלאי טרחן ומשועמם. אתה בכלל לא תמים, אתה סובל מעיוורון טוטאלי. ההיגיון שלך מעוות לגמרי, המסקנות שלך, הם פרי נטיותיך, בלי קשר לעובדות. מתפלל עליך שעוד תספיק להתעורר, לפני שתתפגר. סתם בקטנה, לידיעתך, גם לדוד המלך היתה קלטת, אבל זה פאן אישי, לא ציבורי. וזאת הדרך לראות את המצב נכונה.
אביגדור
התמים | 17-11-2019 6:50
אתה מעייף אותנו . מלחמה על אלוקי ישראל...מימון כספי....מלחמה אכזרית....חלאס. אף אחד לא הכריז מלחמת חורמה באלוקי ישראל. אין מימון ואין אכזריות. יש מלחמה על שיוויון בנטל. יש מלחמה על סילוקו של איש מושחת מהשילטון. יש מלחמה על ריפוי השסע בעם. יש מלחמה על הפסקת קריסת בתי החולים, על הפסקת העברת כספים לחמאס, על תחבורה ציבורית משופרת, על מחירי הדיור, על קיצבאות נכים וקשישים. יש מלחמה על איכות החיים שלנו. על דברים אלה יש מלחמה. צא מהבועה שלך. אין פה מלחמת קודש וביבי הוא ממש לא המשיח. את ביבי, הנואף מפרשת הקלטת הלוהטת, דת ישראל מעניינת רק כקרדום לחפור בו. הגיע הזמן להתפכח.