בית המשפט הכריע: נריה זארוג ישוחרר ממעצר - סרוגים

בית המשפט הכריע: נריה זארוג ישוחרר ממעצר

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את ערעור המשטרה והורה לשחרר את נריה זארוג ממעצר, זאת לאחר שכתב אישום הוגש בעניינו. זארוג יתייצב מדי שבוע בתחנת המשטרה והתחייב לקיים את צו ההרחקה נגדו

בית המשפט הכריע: נריה זארוג ישוחרר ממעצר
  (צילום מסך)

בית המשפט המחוזי בלוד הורה היום (חמישי) על שחרורו ממעצר של נריה זארוג, הצעיר שנעצר בתחילת השבוע ביצהר, ודחה את הערר של המשטרה על בקשתה להשאירו במעצר עד תום ההליכים. בפסיקתו השופט חגי טרסי קבע כי זארוג יהיה חייב להתייצב פעם בשבוע בתחנת המשטרה, ולקיים את צו ההרחקה המנהלי שהוצא נגדו.

עם זאת, לבקשת נציגת המדינה החלטת השחרור תעוכב עד למחר וזאת לצורך הגשת ערר לבית המשפט העליון. כתוצאה זארוג לא ישתתף הערב באירוע האזכרה לציון 29 שנים להירצחו של הרב מאיר כהנא ז"ל, במסגרתו היה אמור לקבל את 'פרס מנהיגות צעירה' על שם הרב.

עוד באותו נושא

כתב אישום נגד נריה זארוג, ביהמ"ש הורה לשחררו


6

כזכור, זארוג נעצר בתחילת השבוע לאחר שבחודשיים האחרונים הוא סירב לקבל את צו ההרחקה המנהלי שהוצא נגדו ומגרש אותו מביתו וממשפחתו ללא פתיחה בהליך משפטי וללא אשמה.

בתקופה האחרונה המשטרה החלה להדק את החבל סביב זארוג, הוא התחבא באחד הבתים ביצהר, ומשהגיעה המשטרה לעצור אותו הוא כלא את עצמו במתקן מיוחד ולכוחות המשטרה לקחו חמש שעות עד שהצליחו לחלץ אותו מהמתקן ולעצור אותו. אתמול שחרר בית המשפט את זארוג וכעת הוא מוחזק במעצר בית.

שלשום הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד נריה זארוג בגין עבירות של הפרת הוראה חוקית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. במשטרה ביקשו להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, אך למרות זאת בית משפט השלום בפתח תקווה הורה לשחררו. במשטרה הגישו ערעור על הפסיקה, שכאמור נדחה כעת על ידי המחוזי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בושה שמפר חוק מקבל גיבוי מהאספסוף ביצהר
שרון | 14-11-2019 16:08
עדת קורח
מי כאן האספסוף?
בצלאל | 14-11-2019 18:08
אולי נותני הצו המנהלי. אולי המשטרה. אולי זרועות הבטחון שרודפים את תושבי הגבעות הנאחזים בקרקעות ארץ ישראל כמו החלוצים של פעם.