בריטניה: צלבי קרס וכתובות אנטישמיות רוססו על רכבים - סרוגים

בריטניה: צלבי קרס וכתובות אנטישמיות רוססו על רכבים

תושבי העיירה קאנווי איילנד בבריטניה נדהמו לגלות כי אלמונים ריססו צלבי קרס על גבי רכביהם במהלך הלילה, לצד כתובות נאצה: "יהודים החוצה". המשטרה פתחה בחקירה: "זהו יום קשה ועצוב לעיר"

author-image
בריטניה: צלבי קרס וכתובות אנטישמיות רוססו על רכבים
  המתקפה האנטישמית בבריטניה (צילום: מתוך טוויטר)

אנטישמיות בבריטניה: אלמונים ריססו אמש (ראשון) צלבי קרס ומסרים אנטישמיים על גבי מכוניות בעיירה קאנוויי איילנד במחוז אסקס, הנחשבת כשכונה בעלת אוכלוסייה יהודית נרחבת. האירוע האנטישמי התרחש דווקא ביום שבו בריטניה ציינה את יום הזיכרון במדינה, שבו מנציחים את חיילי הצבא הבריטי שנפלו ונהרגו על ידי הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה.

על פי ההערכות, האירוע התרחש בשעות הלילה המאוחרות, כשמחקירת המשטרה עולה כי אדם חשוד הסתובב ברחובות בין השעות 2:15 ו-3:45 לפנות בוקר. תושבי האזור התעוררו והזדעזעו לגלות את המסרים על רכביהם וקירות בתיהם, כשבכתובות הנאצה נכתב בין השאר: "יהודים החוצה".

עוד באותו נושא

הקהילה היהודית בבריטניה: "אל תצביעו לג'רמי קורבין"


3

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, אך בשלב הזה טרם נעצרו חשודים במעשה. "מדובר ביום עצוב וקשה לקאנוויי איילנד. העיירה תמיד קיבלה אנשים ממגוון רקעים, גזעים ודתות. העובדה שמישהו בחר להצהיר בפומבי על שנאתו לחברים מסוימים בקהילה, ועוד השחית רכוש פרטי של התושבים כשעשה זאת, אינה מקובלת כלל" אמרה מפקדת המשטרה המקומית ויקטוריה ג'ארוויס. "אנחנו עובדים בשיתוף עם התושבים כדי לעורר מודעות לפשע השנאה, לאסוף מידע, ולמנוע פשעים נוספים. כל מי שיש לו מידע על האחראים- שיצור קשר עם המשטרה באופן מיידי".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גיזענות
יעקב | 11-11-2019 13:33
בבריטניה הרחוקה. . פו פו אצלנו ייש הסתה יום יום נגד הדתיים ודת פו לא כותבים . אצלנו במדינת ישראל התקשורת היהודית גזענית ומסיתה נגד חובשיי הכיפה פו במדינת היהודים ייש שינאת יהודים . יצור כמו ליברמן שהשינאה ליהודים דתיים נוזלת לו כמו ריר של כלב בולדוג