פיגוע אבנים: אישה לא יהודיה נפצעה סמוך לחברון - סרוגים

פיגוע אבנים: אישה לא יהודיה נפצעה סמוך לחברון

אזרחית לא יהודיה נפצעה קל בהמלך השבת מיידוי אבנים לעבר רכבה בצומת העוקפים בהר חברון. היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל עם מכות בגפיים

author-image
פיגוע אבנים: אישה לא יהודיה נפצעה סמוך לחברון
  זירת האירוע (צילום: בטחון הר חברון)

אישה כבת 55 נפצעה אחר הצהריים (שבת) קל כתוצאה מיידוי אבנים לעבר רכבה, בכביש 60 סמוך לצומת העוקפים. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם עם חבלה בגפיים.

בשעה 17:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על יידוי אבנים לעבר רכב בכביש 60 סמוך לצומת העוקפים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם אישה כבת 55 במצב קל עם חבלה בגפיים.

נפצעה קל (צילום: בטחון הר חברון)

ביום חמישי הבאנו בסרוגים עדות בלעדית של הדסה חיימוביץ' מהיישוב בית אל, מספרת על אירוע כזה שיכל להסתיים אחרת: "הבן שלי צעק לי 'תסעי, תסעי' והציל אותנו".

עוד באותו נושא

הדסה ניצלה מפיגוע אבנים: "איך ממשיכים לחיות כך?"


3

ביום רביעי חיימוביץ' מצאה עצמה בזירת פיגוע לאחר שמחבלים ערבים יידו מטח כבד של אבנים לעבר הרכב בו היא נסעה עם משפחתה משבי שומרון לבית אל.

"אתמול בלילה ניסו לרצוח אותי", תיארה. לדבריה: "נסעתי לתומי עם הילדים באוטו, משבי שומרון בדרך לבית אל, פתאום כמה מטרים לפני עופרה אנחנו מקבלים מטח אבנים".

חיימוביץ' סיפרה כי "הייתי מבולבלת והתחלתי להאט את הרכב, אבל אני יודעת שבמצבים כאלה צריך להאיץ, אבל כשאתה באירוע כנראה הידיעה לא עוזרת הרבה, יש בילבול, הלם, סערה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו