בקרוב: כך תוכלו לעשות קניות דרך וואטסאפ - סרוגים

בקרוב: כך תוכלו לעשות קניות דרך וואטסאפ

שירות חדש בשם "וואטסאפ קטלוג" יאפשר למשתמשי אפליקציית המסרים לקנות מוצרים דרך הוואטסאפ. העסקים יוכלו להציג את מוצריהם, לשלוח תמונות ומחירים ללקוחות המעונייניים, ולבצע עסקאות מבלי לבקר באתר חיצוני

author-image
בקרוב: כך תוכלו לעשות קניות דרך וואטסאפ
  (צילום: שאטרסטוק)

קניות בוואטסאפ: אפליקציית המסרים הפופולרית צפויה להציג בקרוב ממשק חדש שיאפשר למשתמשים לקנות מוצרים באמצעות הודעת וואטסאפ פשוטה, מבלי לצאת מהבית ואפילו בלי לבקר באתר החנות או החברה.

כך זה עובד: צפו בהדגמת השירות החדש

השירות החדש, שייקרא "וואטסאפ קטלוג", יאפשר לחשבונות עסקיים להציג ולמכור את מוצריהם דרך האפליקציה. החברות יוכלו להעלות תמונות של המוצרים השונים, בצירוף תיאור מדויק ומחיר עבור כל פריט ופריט. הלקוחות יוכלו ליצור קשר עם בעל העסק בקלות ובמהירות על גבי האפליקציה עצמה, כאשר לקוחות שמעוניינים לרכוש מוצר מסויים יוכלו לשלוח על כך הודעה לבעל העסק.

השירות החדש צפוי להתחיל לפעול בשבועות הקרובים, כאשר בשלב הראשון יושק בברזיל, גרמניה, הודו, אינדונזיה, מקסיקו, בריטניה וארה"ב. בהמשך החברה מבטיחה להרחיב את השירות גם למדינות נוספות בעולם – כולל ישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
היום יום שלישי
Ronen gg | 08-11-2019 16:44
על יום שלישי
2
מעוניינים לשדרג את שירות הווטסאפ שלכם
ארז | 09-11-2019 9:01
הורידו מהאינטרנט ( לא מהחנות ) את אפליקציית okbye פשוט לרשום okbye בגוגל ברגע שתורידו אותה ותפעלו לפי הוראות ההורדה תוכלו לקשר בין השיחה הסלולרית לשירות הווטסאפ שלכם אפליקציה ישראלית ... מאד חכמה