"סתום את הג'ורה שלך": יורם שפטל הושעה מהרדיו

תלונות רבות של מאזינים שהצטברו ברדיו 103FM הביאו את ההנהלה להשעות את עו"ד יורם שפטל מהתחנה, עד לאחר בירור. במוצאי שבת ינאם שפטל בהפגנת הימין בפתח תקוה

"סתום את הג'ורה שלך": יורם שפטל הושעה מהרדיו
  (צילום: גילי יערי/ פלאש 90)

בפעם השנייה השנה, מוצא את עצמו עו"ד יורם שפטל מושעה מתחנת הרדיו 103fm שם הוא משדר את תכניתו היומית 'שפטל עצבני'.

תלונות רבות של מאזינים שהצטברו בתחנה הביאו את ההנהלה להחליט להשעותו מהתחנה, עד לאחר בירור נוקב. בין האמירות שהעלו את חמתם של המאזינים, נשמע שפטל כשהוא מגיב לאחד מהם "סתום את הג'ורה שלך" או "סתום את הפה" ומאזין נוסף כינה "שקרן".

בשנת 2018 הוחלט להעמיד את שפטל לדין משמעתי בפני ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בגין כך שכינה את הרמטכ"ל אייזנקוט  "עלוב נפש, פקידון שמן, במחלקת הביוב של עירייה". על כך גם קיבל תלונות מצד חברי כנסת מהשמאל וגם ברדיו החליטו בעקבות כך על השעייתו הראשונה.

את התכנית היום הגיש פרופסור אריה אלדד, אבל מי שירצה לשמוע אותו בכל זאת, שפטל צפוי לנאום בהפגנת הימין בכיכר גורן בפתח תקווה, במוצאי שבת הקרוב.

בפעם הראשונה הושעה שפטל באפריל האחרון מהרדיו, אך הוא ידוע כמי שמאחוריו שורה ארוכה של התבטאויות בעייתיות: כלפי העיתונאי רביב דרוקר התבטא שפטל בעבר כי "הוא רמאי פתולוגי". על ירון לונדון אמר: "הוא מופרע פוליטי קשה, בכל נפשו הקטנה והמטופשת" ועל הרב שטיינמן: "אתה נבל, אתה מבזה את התורה, אתה אדם שפל ובזוי"- אמירה עליה התנצל לאחר מכן.

כמו כן, רשות השנייה לטלויזיה ולרדיו הטילה קנס של 120 אלף שקל על 'רדיו ללא הפסקה' בעקבות דבריו.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
89 תגובות - 52 דיונים מיין לפי
1
שתאיפו אותו בושה
צביקה הגיע הזמן | 07-11-2019 18:01
כבר בושה וחרפה שאדם כזה משדר
כותבים תעיפו.
מורה ללשון | 14-11-2019 0:36
תלמד עברית. בהצלחה
הזוהר הקדוש: ''איהו איניש שפטל חד מן צדיקיא''
מר חשוון | 10-11-2019 16:41
תרגום: ''האיש שפטל אחד מן הצדיקים''. גם בזמן הזוהר הקדוש היה איש ששמו שפטל. מעניין. יש סיכויים גדולים שעו''ד שפטל יקבל 'פרס ישראל' על מפעל חייו. תשאלו את שר החינוך
שפטל הרים את המורל של הימין יאריך ימים המתוק
מר חשוון | 10-11-2019 16:38
אם שפטל היה איש שמאל היו מרעיפים עליו מיליונים. איש אמיץ שפטל. צריך לפטר את מפטריו המושחתים.
להאיף ? עוד שמאלן שלא סיים אפילו פעוטון.
הוזה | 09-11-2019 3:41
מה קרה שפטל למד לדבר מהשמאל .עדר בהמות. בבונים . בוטים . ילידים . אוכלי קש וגבבה . מה רע ? החשש שבסוף הוא יתחיל לחשוב כאיש סמול כמו זהב למשל !
המקובלים: צריך לשים צואה רותחת בפיו של שפטל
המקובלים | 08-11-2019 10:13
למכירה: מצובישי לנסר 96׳ בבת עין
קודם תלמד לכתוב בעיברית
בני 1 | 08-11-2019 3:22
דגנרט
| 07-11-2019 22:16
אומר לך את האמת בפרצוף ואתה חותף שוק כבד סותם פיות מצוי
תגובה לכל המגיבים
אני | 07-11-2019 20:42
אני חושבת שישנם קריינים אחרים שגם הם משתמשים בביטויים כאלה לדוגמא גבי גזית שטען שצריך לארוז את כל החרדים במזוודה ולהחזיר לאירופה דבר שהיו צריכים לעשות לו עצמו. רציתים מדינה דמוקרטית ? הנה בבקשה זה מה שניקרא עי החילוניים חופש הדיבור , בושה אנחנו העם היהודי העם הנבחר תראו לאן הגענו , מבזים ומגדפים , מסיתים ומפגינים כנגד כל יהודי ואדם שהזכויות הבסיסיות שלו נרמסות , ולכן אני פונה מכאן די , באו נפסיק עם כל ההשמצות , ההסתות וכל הגידופים. צריך להתאחד ולקרב כל יהודי ויהודיה אלינו , לא משנה אם דתי או לא כולנו בני יעקב ישראל אבינו. עם קטן וחכם שאיבד את עצמו והיום אנו חיים כמו הגויים במקום להיות להם לאור אנו מחכים אותם. שבת שלום ומבורך.
2
זהבי
רפאל | 07-11-2019 20:20
מעניין מאוד זהבי מדבר יפה ומתורבת יותר זהבי
זהבי? מתורבת? יצאת מדעתך.
מורה ללשון | 14-11-2019 0:36
הפה שלו כל כך מלוכלך שאיני יודע מאיפה להתחיל.
3
שפטל גס הרוח היה צריך ללכת מזמן
תום | 07-11-2019 20:25
שפטל הוא הדוגמא השלילית ביותר לחינוך הדור הצעיר. אני ואפסי עוד שלו והפה הגס שלו היו צריכים להרחיק אותו מזמן גם מהתקשורת וגם מהציבוריות הישראלית.
יוסי הקוקסינל
לגצגמ | 08-11-2019 10:15
שפטל ואתה שני קוקסינלים מצויים עם פה ג׳ורה, אבל כשיבוא לכם מחבל ערבי, שניכם תחרבנו במכנסיים.
ההפך
יוסי א | 08-11-2019 9:05
יורם הוא דוגמה מושלמת ל איך צריך יהודי להתנהג במזרח התיכון. פה זה לא אירופה, פה זה ישראל מוקפת בים רוצחים מהסוג המסוכן ביותר. בתוך ומחוץ לישראל, בצורה של יהודים לערבים. שפטל מושלם ועדיין לעומת הזבל השמואלני והערבי בפוליטיקה.
בולשביק
דביל | 07-11-2019 22:19
סותם פיות מפלאשתין לך לכל הרוחות מהר לפאלשתין
4
שפטל בושה
בני | 07-11-2019 20:27
לא מבין את התכנית המעצבנת והמביישת ששפטל מנחה אותה.שפטל כעת יסתום את הפה .וירגע לשנים רבות.
בוגד
סותם פיות | 07-11-2019 22:23
בולשביק במיטבו
5
סתימת פיות!
מייק | 07-11-2019 20:37
מזכיר משטרים אפלים וחשוכים. השמאל הבזוי רודף כל איש ימין שמעז לחלוק על דעותיו. ברור ששפטל יחזור לשדר כי קשה להסתיר או לברוח מהאמת ..
כשמדובר ב00מולנים רעים אפשר להסתיר
המיואש | 12-11-2019 14:13
את האמת כל עוד לא הגיע מישהו וחשף אותה בלי שיאונה לו משהו ע''ע שי ניצן
סתימת רקטומים
צואה רותחת | 08-11-2019 10:17
מלך זילברשלג
6
שפטל בגד בניצולי השואה
אברהם | 07-11-2019 21:11
לא נשכח ולא נסלח איך שייצגת צורר יהודים כמו דימניוק ובגלל תאוות הבצע שלך מאות אלפי דולרים מכרת את העם היהודי תתבייש לך.
כל האמת על שפטל
אלי | 09-11-2019 9:09
כאשר שפטל לקח על עצמו להגן על דמיאניוק הוא לא ידע עליו כלום ,למה אם כן הוא החליט להגן על נאשם ברצח אלפי יהודים למרות היותו מקורב לשואה. מדוע לא השאיר את העבודה השחורה לאחר?  אני מעונין להתמקד רק על המילה גוואלד שפתחה את הדלת לשפטל להגן על דמיאניוק וסיבות שהניעו אותו כיהודי ששואה לא זרה לו לקחת על עצמו את התיק. גם אמו של שפטל לא דיברה איתו תקופה ארוכה בגלל זה. בשביל לעשות זאת דרושה הייתה לשפטל ראיה שתוכיח ללא כל צל של ספק שרגלו של דמיאניוק מעולם לא דרכה במחנה ההשמדה טרבלינקה. איך עושים את זה לפי שיטתו? ובכן שפטל כפי שהוא בעצמו מספר, במשך שעתיים וחצי בשיטות שונות ומשונות ובשפה הרוסית ניסה לדובב את דמיאניוק ולבדוק אם הוא מכיר את המילה גוואלט - מילה ביידיש שמבשרת אסון מידי.  אחרי חקירה מדעית זאת שפטל היה בטוח ב 100% שדמיאניוק לא היה במחנה כי הוא לא מכיר את המילה כי כפי שהוא טוען, לא יתכן שמילה שנשמעה מיליון פעמים לא תהיה מוכרת לדמיאניוק . פשוט לא יתכן דבר כזה ! לשפטל זה ברור ,לי לגמרי לא. אני סבור שיש לפחות 3 הסברים הגיוניים לכך שדמיאניוק לא הכיר את הביטוי:  א. לא היה במחנה  ב. היה במחנה אבל אחרי יותר מ 60 שנה בגלל גילו המתקדם ,לא זוכר .  ג. היה במחנה זוכר היטב את המילה אבל היה מספיק חכם שלא להסגיר את עצמו.כי כפי שלשפטל היה חשוב לשמוע את המילה הזאת לדמיאניוק היה חשוב כפליים לא להכיר או להזכיר את המילה שיכולה להוביל אותו לגרדום.   אני בטוח שעורך דין מבריק כמו שפטל יודע את זה אבל תיק כזה שיכול להכניס מיליונים ופרסום  אכן דומיאניוק לא היה ב טרבלינקה,זאת היתה טעות של פרקליטות ו בגלל זה יצא בחוסר הוכחות. דומיאניוק היה במחנה סוביבור ו על היותו שם הוא נשפט ב גרמניה, בקשר לזה שפטל שותק.
אני רק מזכיר לך
איש | 09-11-2019 7:42
שמי שזיכה את דמיניוק הוא הרכב שופטים ישראלי ולא יורם שפטל. שאם לא הוא, אז מישהו אחר היה מייצג אותו כעורך דינו. כך קובע החוק שלנו ...
שפטל
אתי | 08-11-2019 9:51
האיש תת רמה.חלאה והזוי ברמות קשות.
חחחח
דביל | 07-11-2019 22:22
אתה הולך עם מחבלים יד ביד ומביא אותם לפה מהסכם הדמים אוסלו ומדבר על ענין רציחת יהודים צביעות בהתגלמותה בענין דמאניוק הוא לא אוין האיום שהיה במחנות כך התברר לבסוף אז תלמד קצת לפני שאתה מוציא דברים אפילים
7
שפטל
ראפה | 07-11-2019 21:39
לא תוכנית יומית אלא שבועית ביום חמישי
8
סוף סוף
אריאל | 07-11-2019 21:51
ונקווה שהסוף למתוסבך החולני הזה
9
יורם שפטל
אריה | 07-11-2019 22:02
103 היו צריכים מזמן להעיף את הקיצוני ימני הזה מהתחנה. כל יום שידור שלו זה עלבון לאינטלגנציה.הנל מקלל מגדף מעליב _ אי אפשר לומר משפט בלי שהוא מקלל. אחד שמיצג נאצי אסור לתת לו במה.
כל האמת על שפטל
אלי | 09-11-2019 9:12
כאשר שפטל לקח על עצמו להגן על דמיאניוק הוא לא ידע עליו כלום ,למה אם כן הוא החליט להגן על נאשם ברצח אלפי יהודים למרות היותו מקורב לשואה. מדוע לא השאיר את העבודה השחורה לאחר?  אני מעונין להתמקד רק על המילה גוואלד שפתחה את הדלת לשפטל להגן על דמיאניוק וסיבות שהניעו אותו כיהודי ששואה לא זרה לו לקחת על עצמו את התיק. גם אמו של שפטל לא דיברה איתו תקופה ארוכה בגלל זה. בשביל לעשות זאת דרושה הייתה לשפטל ראיה שתוכיח ללא כל צל של ספק שרגלו של דמיאניוק מעולם לא דרכה במחנה ההשמדה טרבלינקה. איך עושים את זה לפי שיטתו? ובכן שפטל כפי שהוא בעצמו מספר, במשך שעתיים וחצי בשיטות שונות ומשונות ובשפה הרוסית ניסה לדובב את דמיאניוק ולבדוק אם הוא מכיר את המילה גוואלט - מילה ביידיש שמבשרת אסון מידי.  אחרי חקירה מדעית זאת שפטל היה בטוח ב 100% שדמיאניוק לא היה במחנה כי הוא לא מכיר את המילה כי כפי שהוא טוען, לא יתכן שמילה שנשמעה מיליון פעמים לא תהיה מוכרת לדמיאניוק . פשוט לא יתכן דבר כזה ! לשפטל זה ברור ,לי לגמרי לא. אני סבור שיש לפחות 3 הסברים הגיוניים לכך שדמיאניוק לא הכיר את הביטוי:  א. לא היה במחנה  ב. היה במחנה אבל אחרי יותר מ 60 שנה בגלל גילו המתקדם ,לא זוכר .  ג. היה במחנה זוכר היטב את המילה אבל היה מספיק חכם שלא להסגיר את עצמו.כי כפי שלשפטל היה חשוב לשמוע את המילה הזאת לדמיאניוק היה חשוב כפליים לא להכיר או להזכיר את המילה שיכולה להוביל אותו לגרדום.   אני בטוח שעורך דין מבריק כמו שפטל יודע את זה אבל תיק כזה שיכול להכניס מיליונים ופרסום  אכן דומיאניוק לא היה ב טרבלינקה,זאת היתה טעות של פרקליטות ו בגלל זה יצא בחוסר הוכחות. דומיאניוק היה במחנה סוביבור ו על היותו שם הוא נשפט ב גרמניה, בקשר לזה שפטל שותק.
שפל
איש עלוב | 07-11-2019 22:25
אומר לך את האמת בפרצוף חושב את כל הפרצוף הבוגד שלך בעם היהודי סותם פיות נאלח לך תספר סיפורי שקרים מדמניוק שאין לך מושג מיזה בכלל והוא לא אוין האיום אבל אתה עד שתבין יקח עוד 100 שנה נוספות
10
מקלל כבר שנים
אייל | 07-11-2019 22:23
האיש וולגרי.מסית.מכליל. רודף פירסום כרוני.מגן על חלאות האדם הגרועות בהיסטוריה כמו מאיר לנסקי. חגי עמיר. וגולת הכותרת איוון דמניוק. שאפילו שפטל בעצמו מסכים שהוא היה לפחות שומר ומשתף פעולה עם הנאלים ובכך סייע בהשמדת אלפי יהודין. ובאופן כללי כך הו נוהג כבר המון שנים אז נשאלת השאלה למה רק עכשיו נזכרו להעיף אותו
קודם תתרום ותעשה למען המדינה חלקיק מלנסקי
היסטוריון | 08-11-2019 15:20
ואז תדבר. קשקשן
11
השמאל הבולשוויקי הצבוע
שלום | 07-11-2019 23:24
אם שפטל היה שמאלני שמגדף את החרדים והמתנחלים הוא היה נישא על כפיים של השמאל ומוגן בחרוף נפש בזכות הדיבור אבל לשדרן ימיני אסור מה שלשדרן שמאלני היא זכות בסיסית
שפטל שחקן בפורנו לגייז
מכבסת מילים | 08-11-2019 10:19
ק
12
שפטל הוא בן דמותו של הימין בכל העולם
יהודי ודמוקרט | 07-11-2019 23:30
שפטל הגזען, הלאומן, השחצן הוא הימין בהתגלמותו הקיצונית.
אתה אולי יהודי אבל בכלל לא דמוקרט
המיואש | 12-11-2019 14:18
ולו בגלל שאתה רוצה לסתום לו את הפה בגלל שאתה לא מסכים איתו, ואם בניבולי פה עסקינן גם הקולגה שלו היה צריך לעוף לפני קרוב ל20 שנה הקולגה שלו יענה בעינויים גסים מצביעי ליכוד, שפטל הוא חבובה לידו
הלוואי
אלעד | 08-11-2019 21:52
ה ל ו ו א י ששפטל היה פניו של הימין בכל מקום אחד האנשים החדים בתרבות שלנו.
13
בני זונ..
רובי | 07-11-2019 23:30
יורם שפטל אתם העיתונאים לא מגיעים לציפור שלו בני זבל כוס אמא שלכם זבלים
מה הקשר לאמא שלך?
פלשמורה | 08-11-2019 10:20
ד
14
שפטל אמת לאמיתו
שלמה | 08-11-2019 1:39
שפטל מפריע לשמאל כי אומר להם את האמת שרוצים להסתיר
המקובלים ציוו לשים צואה רותחת בפיו של שפטל
המקובלים | 08-11-2019 10:21
רבנים
15
מעריץ את שפטל
בני 1 | 08-11-2019 3:15
לכל הקנאים על כך שאי אפשר למוטט את הליכוד,הנה לכם,יורם שפטל,תתפוצצו
יש ביניכם רומן הומן-אירוטי
נושך כריות | 08-11-2019 10:22
הרבה ווזלין
16
שפכטל
ג.ש | 08-11-2019 5:02
שפכטל הוא אחד האנשים הכי מגעילים שיש תוכנית הרדיו שלו זה אחד הדברים המגעילים שיש אין מאזין שלא מסכים איתו שהוא לא מקלל או מתנף את פיו יש הרבה דרכים שאפשר לא להסכים עם המאזינים אבל הוא ישר מתלהם כמו איזה בהמה
17
שפטל
אבי שדמי | 08-11-2019 7:00
הפסקתי להאזין לתחנה שכל כך הייתי מחובר אליה מזמן,כשיש איש כזה שזאת שפתו,זה בושה לתחנה שכבר מזמן הייתה צריכה להיפרד מימנו,וזה ללא קשר לידיעה,לצד פוליטי
ברור שפתו לא מתאימה לך
המיואש | 12-11-2019 14:20
אבל שפת הביבים של זהבי כן מתאימה לך 00מולני צבוע
18
סתימת פיות
תשואות ישראל | 08-11-2019 7:53
רק לשמאלנים מותר להפגין להטריד לקלל להשמיץ להוציא שם רע ודיבה..... ומי שהוא ימני סותמים לו את הפה על ידי סנקציות הגבלות ולנסות. כנראה שפטל אומר אמת ודבריו מעצבנים את השמאל אז הם פועלים לפי החק בצינורות המקובלים לסתימת פיות הימין.
ואתה בית שימוש
המיואש | 12-11-2019 14:22
עדיף שתדחוף פקק לא רוצים לשמוע לא מפיך ולא מחוברים אחרים שלך
תרועות ישראל אחריי חמין של שבת
בית שימוש | 08-11-2019 10:22
תחבר לעצמך חצוצרה לתחת
19
שפטל צריך לרדת משידורי רדיו
יורם | 08-11-2019 8:34
שמעתי אתמול את אריה אלדד תענוג יותר ימני משפטל אבל מנומס לא מקלל מאזינים עדיף שהוא ישדר במקום שפטל גס הרוח
20
תפסיקו לקרוא
לסרוגים | 08-11-2019 9:39
הפגנת ימין זו הפגנה בעד השחיתות נקודה שילך להפגין על לוחמים שעצורים סתם נצח יהודה זה יותר חשוב מאשר להגן על מושחת שאלוהים יודע למה היועץ המשפחתי סגר לאשתו צרה תיק שוחד 4000 ולבן המופרע שלו פקי עליך שפכל ביבי זה לא מנחם בגין או שמיר ביבי מושחת
נו... ותגיד שמעתה על ראיה סיבתית אחת
המיואש | 12-11-2019 14:25
על כך שהוא מושחת? מה אתה הקוף או התוכי של אמנון אברמוביץ'? אמנון אמר אז אתה חוזר?
21
רדיו 103 fm, רדיו מאוס, גס והזוי
יוסף | 08-11-2019 9:53
תקופה ארוכה לא פותח רדיו 103 הנל, לשמוע את השפטלים, מגעיל על הציבור להחרים הרדיו הנל
22
שפטל
אזרח מודאג | 08-11-2019 10:30
לא ברור למה נותנים במה לאיש ששפתו היא שפת רחוב משתלח במאזינים וגורם לשיח הציבורי לרדת לתחתית המדרגה לשפל של שיח ציבורי ולשפת רחוב נמוכה כשפת הביבים.בושה למי שנתן לאדם הזה מיקרוון
23
מאד מאד לא יפה איך שהוא מתנהג
סימבה | 08-11-2019 10:54
מסכימה עם דעותיך אבל מאד לא יפה איך שאתה מדבר ועכשיו קראתי שדיברת על כך על הרב שטיינמן -איכס
24
שפטל השעייה
יעקב | 08-11-2019 11:12
מיותר לציין שרוב השדרנים לא כולם , מדברים בשפה גסה כלפיי מאזינים . בתוכנית זו יושב נתן זהבי שאצלו הימנים הם חבורה מסריחה וכל השדרנים הימנים הם מלקקי עכוז , גם לא נותן להם להגיד את מה שהם רוצים ופוצח בצעקות וצרחות ...הס מלהזכיר את התלונות שהגישו נגדו .
כל האמת על שפטל
אלי | 09-11-2019 9:15
כאשר שפטל לקח על עצמו להגן על דמיאניוק הוא לא ידע עליו כלום ,למה אם כן הוא החליט להגן על נאשם ברצח אלפי יהודים למרות היותו מקורב לשואה. מדוע לא השאיר את העבודה השחורה לאחר?  אני מעונין להתמקד רק על המילה גוואלד שפתחה את הדלת לשפטל להגן על דמיאניוק וסיבות שהניעו אותו כיהודי ששואה לא זרה לו לקחת על עצמו את התיק. גם אמו של שפטל לא דיברה איתו תקופה ארוכה בגלל זה. בשביל לעשות זאת דרושה הייתה לשפטל ראיה שתוכיח ללא כל צל של ספק שרגלו של דמיאניוק מעולם לא דרכה במחנה ההשמדה טרבלינקה. איך עושים את זה לפי שיטתו? ובכן שפטל כפי שהוא בעצמו מספר, במשך שעתיים וחצי בשיטות שונות ומשונות ובשפה הרוסית ניסה לדובב את דמיאניוק ולבדוק אם הוא מכיר את המילה גוואלט - מילה ביידיש שמבשרת אסון מידי.  אחרי חקירה מדעית זאת שפטל היה בטוח ב 100% שדמיאניוק לא היה במחנה כי הוא לא מכיר את המילה כי כפי שהוא טוען, לא יתכן שמילה שנשמעה מיליון פעמים לא תהיה מוכרת לדמיאניוק . פשוט לא יתכן דבר כזה ! לשפטל זה ברור ,לי לגמרי לא. אני סבור שיש לפחות 3 הסברים הגיוניים לכך שדמיאניוק לא הכיר את הביטוי:  א. לא היה במחנה  ב. היה במחנה אבל אחרי יותר מ 60 שנה בגלל גילו המתקדם ,לא זוכר .  ג. היה במחנה זוכר היטב את המילה אבל היה מספיק חכם שלא להסגיר את עצמו.כי כפי שלשפטל היה חשוב לשמוע את המילה הזאת לדמיאניוק היה חשוב כפליים לא להכיר או להזכיר את המילה שיכולה להוביל אותו לגרדום.   אני בטוח שעורך דין מבריק כמו שפטל יודע את זה אבל תיק כזה שיכול להכניס מיליונים ופרסום  אכן דומיאניוק לא היה ב טרבלינקה,זאת היתה טעות של פרקליטות ו בגלל זה יצא בחוסר הוכחות. דומיאניוק היה במחנה סוביבור ו על היותו שם הוא נשפט ב גרמניה, בקשר לזה שפטל שותק.
גם נתן זהבי הושעה ונבעט בשל לשונו
חגמגצגצ | 08-11-2019 11:54
שניהם אנשים שלא צריכים לשדר ברדיו. סגנון בוטה ולא מכובד בכלל. לא צריך לתת לדברים האלה במה ולא צריך לעודד את זה. לא מדובר על מעידה חד פעמית, אלה על אופן הדיבור שבשגרה.
25
ביבי נתניהו
אורי שחר | 08-11-2019 11:36
אנא ממכם תעזבו את ביבי נתניהו עד אשר ירשיעו או לא. אין לנו הזכות לקלל ו לגדף אותו ולא את משפחתו. לגבי יורם שפטל כן האדם אמיתי לגמרי אבל איננו חוסך בגידופים נגד מי שלא קרוב לדעותיו כן זה האיש. מי שניפגע יש לו את הזכות להתלונן.
26
אהבתו לביבי
רונית | 08-11-2019 11:47
בגלל שעורך דין שפטל אוהב את ביבי הוא מושעה . . זהבי עצבני לא מנבל את הפה .חחחיי.ממש לא 7
27
מציע לשפטל לעשות ילד עם גדי טאוב
הצעה | 08-11-2019 12:07
יכולים לסגור על הורות משותפת. זה ירגיע את שניהם.
28
כל הכבוד לשפטל האח
יואב | 08-11-2019 12:49
ושכל השמאלנים פה ילכו לעזאזל
29
שפטל
מאזין | 08-11-2019 13:04
מה עם זהבי עצבני כמה שהוא מקלל יורה חיצים עם רעל מעליב סידרתי אבל מה הוא בסדר כי הוא שמאל.בושה וחוסר פרופורציות. שפטל אומר דברי אמת
30
ציטוטים מובחרים של אנשי רוח
ארי | 08-11-2019 13:06
אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר' (תומרקין. שם). על הדתיים: מבחינתי הם לא יהודים, הם עובדי אלילים (תומרקין. שם). הציירים, המשוררים, כל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם (יגאל תומרקין, חדשות, 28.9.88). מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצידו, בטרנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה בעודה נואמת בלהט על זכות אבות. אדיוט צעקני ועילג... אם אתה מטומטם אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי - אתה ימני... (דן תדמור, עיתון ירושלים, 28.5.93). אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית (זאב שטרנהל, דבר, 15.4.88). רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צהל, והוא התותח הקדוש שעמד על החוף וירה בספינה אלטלנה... לאנשים שהיו אז מאחוריו היה השכל להחליט (מאיר שלו, ידיעות אחרונות יט בחשון תשסג). היהודים הם דיבוק שנכנס לבשר של הגויים (א.ב. יהושע מסביר בראיון למעריב בכו באלול תשסא את המקור לנאציזם ולהתנהגות הערבים). הם (המתנחלים) צריכים את דמה של עופרה מוזס, הם שותים אותו (דדי צוקר בהרצאה, יום לאחר הירצחה של עופרה מוזס). על גוש אמונים: כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה... מתוך פינה אפילה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף (עמוס עוז בשם החיים והשלום, ידיעות אחרונות, 8.6.89). אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלשתינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח (ציטוט מחומר כתוב של גדעון ספירו, מעריב 25.1.85). אנחנו כיפות סרוגות... חיילים בצבא אדוני צבאות ובצבא הגנה לישראל.. ואת חג חירותינו יום חג המצות הזה בקדושה ובנענועי גוף מתמכרים נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלשתיניים (יצחק לאור, המנון לגוש). ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי-כנסת וקציני צהל (בנימין בן אליעזר, דבר, 1.6.89). כאן יהיה מרחץ דמים. ותהיה מלחמת אחים, ושנאות שאינן לחינם יתפרצו כגעש אל שדות הפרחים ומרחבי התקוות האבודות... (שושי נתן, קיבוץ, 4.1.89). למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן אני קורא לכם לאחוז בנשק. להחזיק בנשק נגדם לפני שהם יכניסו אתכם ככלבים מצורעים למחנות ריכוז... כן, לאחוז בנשק (ישעיהו לייבוביץ', הארץ, 27.9.85). אלה לא האחים שלי, הם, לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה - מלחמת אחים תהיה המלחמה... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקווים ששנים ארוכות לא חציתי ואדוש בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת. יירד הרבה דם, זו תהיה מלחמה ארוכה, אבל אחרונה. מלחמה בהם, באנשים שהחליטו להחריב את הבית שלי. קרב אחרון, כדי שהבנות שלי יוכלו לחיות בשלווה, ואני אוכל להביט בעיניהן ולומר להן שעשיתי כל מה שאפשר כדי להצדיק את אי-קדושת האדמה (הקיבוץ, 17.8.95). תקופה לאומנית פשיסטית שמאפיין אותה פופוליזם ברוטלי... בשם נצח העם ושליחותו האלוהית... כור ההיתוך של לאומנות מיסטית אגרסיבית, שרעיון העם הנבחר במרכזה ושאיפות ההתפשטות הטריטוריאלית מניעות אותה... (שולמית אלוני על שלטון הליכוד, פוליטיקה, אוקטובר 1987). גולדשטיינים ארורים תהיו! ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אוויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף, רובם המכריע חובשי כיפות. מאות אלפי אנשים מוכנים להילחם בפשיזם הישראלי עד חרמה, ופרס הזניח את טיפוחם אחרי רצח רבין (חיים ברעם, עיתון ירושלים, 8.3.96). הדתיים מכניסים פוליטיזציה לצבא. הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים (האלוף במיל. שלמה גזית, ידיעות אחרונות 8.3.98). צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם (אורנן יקותיאלי חבר מועצת עירית ירושלים, ערב חדש 22.12.85). בגוש אמונים ראיתי תופעה חמורה ביותר, סרטן בגופה של הדמוקרטיה הישראלית (יצחק רבין. פנקס שירות. עמ' 550). אם החילוניים רוצים להמשיך לחיות פה אין להם ברירה אלא לפתוח באינתיפאדה. כן, אני מוכן לזרוק את האבן הראשונה (יהונתן גפן, למי צלצלו הפעמונים, מעריב 8.5.98). במוסף מעריב (30.4.93) התפרסם ראיון של בילי מוסקונה לרמן עם עוד לאה צמל שבסופו מובא דו השיח: צמל: גדלתי על השואה... מוסקונה: תגידי לפחות שאת נגד פגיעה בחיי אדם. צמל: זה לא יהיה נכון כי אני בעד פגיעה במתנחלים. החרדים נתפסים כגוף שחור חסר פנים המשריץ ילדים ומבקש להשתלט על המדינה. עלוקות, רודפי בצע, משונים ונלעגים בבגדיהם ובמנהגיהם, גלותיים. ארסנל הביטויים כלפיהם, זה הנקוט בערבי שבת חילוניים, נשמע לפעמים כאילו הועתק ישירות מהדר-שטרימר, שלא לדבר על האופן שבו מציירים אותם לפעמים בקריקטורות. הבטן מתהפכת... לא כמה נהרגו צריך לחשב אלא כמה עוד נשארו מהם, אמר לי אחרי הפיגוע בירושלים איש אחד, מוסרי וחכם בדרך כלל. אני מודעת לבעייתיות של כתיבתו שחור על גבי לבן של משפט כזה שנאמר בבדיחות הדעת בשיחת סלון, שם נהוג לחגוג בחופשיות עם משפטי הלא-פוליטיקלי-קורקט. אבל, אחיי החילונים, בואו נהיה כנים עם עצמנו ונודה שזה משפט לא נדיר, לא חריג, והוא עובר לידנו בלי שאוזנינו יצלצלו בכאב (שלי יחימוביץ' במאמר נגד האנטישמיות החדשה בישראל, פורסם ב גלובס. צוטט באתר שופר ניוז). חוזר בתשובה האומר שמצא את האור ולראשונה בחייו חש שמחה, הולך שולל אחרי רשעים... גם מצטרפים רבים לתנועה הנאצית, הרגישו התרוממות רוח ושמחה (דע את אוייבך, או: גבולות הפלוראליזם, מתוך תזה, בטאון הסטודנטים אוניברסיטת תל- אביב בעריכת ליאור וייץ מחודש מאי, מצוטט במעריב 3.5.00). יהונתן גפן על ביבי נתניהו: האח הלא נכון נהרג (משדר בחירות 2006, ערוץ 2). אפרים סנה: אין לחשוש ממלחמת אזרחים. צריך לשבור להם את העצמות, להעמיס אותם במשאיות, לזרוק אותם באיזה פינה ולסתום להם את הפה (הזמר מוקי מסביר לעיתון תזה איך לבצע את ההתנתקות). לרדת לאיילון בקבוצות גדולות עם שרשראות כבדות, נבוטים למיטיבי הינף, או סתם אגרופים עם נצרה משוחררת, ולחכות לראות מי הדביל שיתעקש לחסום כבישים ולהתפרע דווקא בשטח שלנו, להצטייד בג'ריקנים של דלק, וכשרואים מישהו שעומד להצית צמיג באמצע הנתיב שלכם, לשלוף אותם מהבאגז' ולאיים לעזור לו, בכך שתרוקנו עליו את המכל ברגע שהוא שולף את המצית. הצמיגים כבר דולקים? הוציאו מהבגאז' את מטף הכיבוי ורוקנו את תוכנו על המפגינים המופתעים. ליעילות מוגברת כוונו את הצינור לכיוון העיניים (אתר וואלה! ממליץ מה לעשות עם חוסמי הכבישים). ואם לשם כך אצטרך להתקוטט עם חוליגן כתום, אעשה כל שבכוחותיי הדלים כדי למחוץ את אפו ... (ירון לונדון, ידיעות אחרונות). אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת (עמי איילון, ידיעות אחרונות 14.11.03) נערך לאחרונה על ידי claudiopizarro, 01-11-2016 בשעה ציטוטים מזעזעים של השמאלנים הנאורים נגד המתנחלים,החרדים והימניים חובה-לקרוא « ב- : יולי 30, 2009, 04:25:57 » בסד אודות העם היהודי: מדובר בשבט שהתערבבו בו גנים של עמי הסביבה, בגלל אונס של קוזאקים או התערבבות מרצון. ובכל זאת שמרו על כמה מנהגים, כמה מהם די ברבריים, כמו ברית המילה(חתן פרס ישראל, יגאל תומרקין בראיון לעיתון תל אביב, 13 פברואר 2004). אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר' (תומרקין. שם). על הדתיים: מבחינתי הם לא יהודים, הם עובדי אלילים (תומרקין. שם). הציירים, המשוררים, כל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם (יגאל תומרקין, חדשות, 28.9.88). מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצידו, בטרנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה בעודה נואמת בלהט על זכות אבות. אדיוט צעקני ועילג... אם אתה מטומטם אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי - אתה ימני... (דן תדמור, עיתון ירושלים, 28.5.93). אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונליים. את זה עוצרים רק בכוח, וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית (זאב שטרנהל, דבר, 15.4.88). רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צהל, והוא התותח הקדוש שעמד על החוף וירה בספינה אלטלנה... לאנשים שהיו אז מאחוריו היה השכל להחליט (מאיר שלו, ידיעות אחרונות יט בחשון תשסג). היהודים הם דיבוק שנכנס לבשר של הגויים (א.ב. יהושע מסביר בראיון למעריב בכו באלול תשסא את המקור לנאציזם ולהתנהגות הערבים). הם (המתנחלים) צריכים את דמה של עופרה מוזס, הם שותים אותו (דדי צוקר בהרצאה, יום לאחר הירצחה של עופרה מוזס). על גוש אמונים: כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה... מתוך פינה אפילה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף (עמוס עוז בשם החיים והשלום, ידיעות אחרונות, 8.6.89). אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלשתינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח (ציטוט מחומר כתוב של גדעון ספירו, מעריב 25.1.85). אנחנו כיפות סרוגות... חיילים בצבא אדוני צבאות ובצבא הגנה לישראל.. ואת חג חירותינו יום חג המצות הזה בקדושה ובנענועי גוף מתמכרים נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלשתיניים (יצחק לאור, המנון לגוש). ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי-כנסת וקציני צהל (בנימין בן אליעזר, דבר, 1.6.89). כאן יהיה מרחץ דמים. ותהיה מלחמת אחים, ושנאות שאינן לחינם יתפרצו כגעש אל שדות הפרחים ומרחבי התקוות האבודות... (שושי נתן, קיבוץ, 4.1.89). למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן אני קורא לכם לאחוז בנשק. להחזיק בנשק נגדם לפני שהם יכניסו אתכם ככלבים מצורעים למחנות ריכוז... כן, לאחוז בנשק (ישעיהו לייבוביץ', הארץ, 27.9.85). אלה לא האחים שלי, הם, לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה - מלחמת אחים תהיה המלחמה... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקווים ששנים ארוכות לא חציתי ואדוש בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת. יירד הרבה דם, זו תהיה מלחמה ארוכה, אבל אחרונה. מלחמה בהם, באנשים שהחליטו להחריב את הבית שלי. קרב אחרון, כדי שהבנות שלי יוכלו לחיות בשלווה, ואני אוכל להביט בעיניהן ולומר להן שעשיתי כל מה שאפשר כדי להצדיק את אי-קדושת האדמה (הקיבוץ, 17.8.95). תקופה לאומנית פשיסטית שמאפיין אותה פופוליזם ברוטלי... בשם נצח העם ושליחותו האלוהית... כור ההיתוך של לאומנות מיסטית אגרסיבית, שרעיון העם הנבחר במרכזה ושאיפות ההתפשטות הטריטוריאלית מניעות אותה... (שולמית אלוני על שלטון הליכוד, פוליטיקה, אוקטובר 1987). גולדשטיינים ארורים תהיו! ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אוויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף, רובם המכריע חובשי כיפות. מאות אלפי אנשים מוכנים להילחם בפשיזם הישראלי עד חרמה, ופרס הזניח את טיפוחם אחרי רצח רבין (חיים ברעם, עיתון ירושלים, 8.3.96). הדתיים מכניסים פוליטיזציה לצבא. הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים (האלוף במיל. שלמה גזית, ידיעות אחרונות 8.3.98). צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם (אורנן יקותיאלי חבר מועצת עירית ירושלים, ערב חדש 22.12.85). בגוש אמונים ראיתי תופעה חמורה ביותר, סרטן בגופה של הדמוקרטיה הישראלית (יצחק רבין. פנקס שירות. עמ' 550). אם החילוניים רוצים להמשיך לחיות פה אין להם ברירה אלא לפתוח באינתיפאדה. כן, אני מוכן לזרוק את האבן הראשונה (יהונתן גפן, למי צלצלו הפעמונים, מעריב 8.5.98). במוסף מעריב (30.4.93) התפרסם ראיון של בילי מוסקונה לרמן עם עוד לאה צמל שבסופו מובא דו השיח: צמל: גדלתי על השואה... מוסקונה: תגידי לפחות שאת נגד פגיעה בחיי אדם. צמל: זה לא יהיה נכון כי אני בעד פגיעה במתנחלים. החרדים נתפסים כגוף שחור חסר פנים המשריץ ילדים ומבקש להשתלט על המדינה. עלוקות, רודפי בצע, משונים ונלעגים בבגדיהם ובמנהגיהם, גלותיים. ארסנל הביטויים כלפיהם, זה הנקוט בערבי שבת חילוניים, נשמע לפעמים כאילו הועתק ישירות מהדר-שטרימר, שלא לדבר על האופן שבו מציירים אותם לפעמים בקריקטורות. הבטן מתהפכת... לא כמה נהרגו צריך לחשב אלא כמה עוד נשארו מהם, אמר לי אחרי הפיגוע בירושלים איש אחד, מוסרי וחכם בדרך כלל. אני מודעת לבעייתיות של כתיבתו שחור על גבי לבן של משפט כזה שנאמר בבדיחות הדעת בשיחת סלון, שם נהוג לחגוג בחופשיות עם משפטי הלא-פוליטיקלי-קורקט. אבל, אחיי החילונים, בואו נהיה כנים עם עצמנו ונודה שזה משפט לא נדיר, לא חריג, והוא עובר לידנו בלי שאוזנינו יצלצלו בכאב (שלי יחימוביץ' במאמר נגד האנטישמיות החדשה בישראל, פורסם ב גלובס. צוטט באתר שופר ניוז). חוזר בתשובה האומר שמצא את האור ולראשונה בחייו חש שמחה, הולך שולל אחרי רשעים... גם מצטרפים רבים לתנועה הנאצית, הרגישו התרוממות רוח ושמחה (דע את אוייבך, או: גבולות הפלוראליזם, מתוך תזה, בטאון הסטודנטים אוניברסיטת תל- אביב בעריכת ליאור וייץ מחודש מאי, מצוטט במעריב 3.5.00). יהונתן גפן על ביבי נתניהו: האח הלא נכון נהרג (משדר בחירות 2006, ערוץ 2). אפרים סנה: אין לחשוש ממלחמת אזרחים. צריך לשבור להם את העצמות, להעמיס אותם במשאיות, לזרוק אותם באיזה פינה ולסתום להם את הפה (הזמר מוקי מסביר לעיתון תזה איך לבצע את ההתנתקות). לרדת לאיילון בקבוצות גדולות עם שרשראות כבדות, נבוטים למיטיבי הינף, או סתם אגרופים עם נצרה משוחררת, ולחכות לראות מי הדביל שיתעקש לחסום כבישים ולהתפרע דווקא בשטח שלנו, להצטייד בג'ריקנים של דלק, וכשרואים מישהו שעומד להצית צמיג באמצע הנתיב שלכם, לשלוף אותם מהבאגז' ולאיים לעזור לו, בכך שתרוקנו עליו את המכל ברגע שהוא שולף את המצית. הצמיגים כבר דולקים? הוציאו מהבגאז' את מטף הכיבוי ורוקנו את תוכנו על המפגינים המופתעים. ליעילות מוגברת כוונו את הצינור לכיוון העיניים (אתר וואלה! ממליץ מה לעשות עם חוסמי הכבישים). ואם לשם כך אצטרך להתקוטט עם חוליגן כתום, אעשה כל שבכוחותיי הדלים כדי למחוץ את אפו ... (ירון לונדון, ידיעות אחרונות). אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת (עמי איילון, ידיעות אחרונות 14.11.03)
31
שפטל
דוד בן ישי | 08-11-2019 13:52
התרופה לכל המלעיזים מהשמאל הרדיקאלי הרוצים בהשמדתה של ישראל היא תכנית אינטרנטית בלתי תלויה בהנחייתו של מר שפטל. 103 עוד יזחלו על 4 כדי שיחזור...
32
השדרן מספר אחת!
Avi | 08-11-2019 14:21
כמי שמאזין תדיר לתוכניותיו של עוד יורם שפטל ברדיו בימי חמישי, לא יכול שלא להתרשם מיכולותיו הבלתי נדלות ומכישוריו הרבים. אין חולק, כי שפטל הינו בעל כושר רטורי יוצא דופן, בקיא בחוק ומשפט, בהיסטוריה בכלל ובהיסטוריה של העם היהודי בפרט. לשונו חדה ושנונה. דעותיו נחרצות ותמיד מלוות בעובדות ובתימוכין (כולל תאריכים מדויקים) עד לפרט האחרון. אף שהוא מזוהה עם הימין ומצהיר על כך בריש גלי, הוא לא חוסך, לעיתים, לבקר גם את מחנה הימין, כשהוא סבור שיש לעשות כן, לרבות ביקורת על ראש הממשלה. וזה בהחלט מוכיח את יושרו, כנותו והגינותו. לדידי, שפטל יחסר לרבים רבים שהאזינו לו באדיקות. אשר על כן, אני מקווה - כמו רבים אחרים - שהוא ישוב במהרה לשדר ברדיו. ויפה שעה אחת קודם.
אני מקווה ששפטל יקבל פיסורה
חגחגמגמג | 08-11-2019 15:11
תותח שפטל
33
שפטל מלומד
אבינועם | 08-11-2019 14:56
חבל שאתם מותרים עליו אדם חכם ונבון גם אם הוא חריף בלשונו אסור לןתר עליו
כל האמת על שפטל
אלי | 09-11-2019 9:06
כאשר שפטל לקח על עצמו להגן על דמיאניוק הוא לא ידע עליו כלום ,למה אם כן הוא החליט להגן על נאשם ברצח אלפי יהודים למרות היותו מקורב לשואה. מדוע לא השאיר את העבודה השחורה לאחר?  אני מעונין להתמקד רק על המילה גוואלד שפתחה את הדלת לשפטל להגן על דמיאניוק וסיבות שהניעו אותו כיהודי ששואה לא זרה לו לקחת על עצמו את התיק. גם אמו של שפטל לא דיברה איתו תקופה ארוכה בגלל זה. בשביל לעשות זאת דרושה הייתה לשפטל ראיה שתוכיח ללא כל צל של ספק שרגלו של דמיאניוק מעולם לא דרכה במחנה ההשמדה טרבלינקה. איך עושים את זה לפי שיטתו? ובכן שפטל כפי שהוא בעצמו מספר, במשך שעתיים וחצי בשיטות שונות ומשונות ובשפה הרוסית ניסה לדובב את דמיאניוק ולבדוק אם הוא מכיר את המילה גוואלט - מילה ביידיש שמבשרת אסון מידי.  אחרי חקירה מדעית זאת שפטל היה בטוח ב 100% שדמיאניוק לא היה במחנה כי הוא לא מכיר את המילה כי כפי שהוא טוען, לא יתכן שמילה שנשמעה מיליון פעמים לא תהיה מוכרת לדמיאניוק . פשוט לא יתכן דבר כזה ! לשפטל זה ברור ,לי לגמרי לא. אני סבור שיש לפחות 3 הסברים הגיוניים לכך שדמיאניוק לא הכיר את הביטוי:  א. לא היה במחנה  ב. היה במחנה אבל אחרי יותר מ 60 שנה בגלל גילו המתקדם ,לא זוכר .  ג. היה במחנה זוכר היטב את המילה אבל היה מספיק חכם שלא להסגיר את עצמו.כי כפי שלשפטל היה חשוב לשמוע את המילה הזאת לדמיאניוק היה חשוב כפליים לא להכיר או להזכיר את המילה שיכולה להוביל אותו לגרדום.   אני בטוח שעורך דין מבריק כמו שפטל יודע את זה אבל תיק כזה שיכול להכניס מיליונים ופרסום  אכן דומיאניוק לא היה ב טרבלינקה,זאת היתה טעות של פרקליטות ו בגלל זה יצא בחוסר הוכחות. דומיאניוק היה במחנה סוביבור ו על היותו שם הוא נשפט ב גרמניה, בקשר לזה שפטל שותק.
34
הגאון
Google | 08-11-2019 15:15
אף אחד לא יכול עליך.בורא עולם סוגר דלת ופותח דלת.בורא עולם אוהב אותך.יש כנראה מזימה נגדך אבל אתה תצא יותר מחוזק.אתה לא יודע כמה מעריצים יש לך.תמשיך בדרכך
35
צאו בהמוניכם
המעניש | 08-11-2019 17:02
ובואו להפגנה בשבת. תשמעו ממקור ראשון את ההסטות הצפויות לעלות כנגד אזרחים ישראלים יהודים שלא מסכימים עם הימין. השעון מתקתק והספיקה לאחור החלה עד לפגיעות בנפש, החל מקריאתו של מיקי זוהר להמונים לצאת לרחובות לקחת את החוק לידיהם ועד לחמוד שטען שילדי השמאל לא הולכים לקרבי. מה נהיה פה לעזאזל, שגעון גדלות של איש אחד מדרדר את אזחרי ישראל לתהום מלחמת אחים. ואז אויבנו יקומו עלינו ויכלו אותנו. ביבי ויאיר, יהיו בקריביים עם חשבון שוויצרי מנופח בתיאבון
36
שפטל
יעקב | 08-11-2019 18:28
יש רק אדם 1 ימני ששידר ברדיו גם אותו העיפו למה לא זרקו את זהבי העילג שמובא בצורה הכי גורלית שיש ? ברור כי הוא שמאלן שפל
37
חבל"ז
יוסף | 08-11-2019 20:50
חבל על הזמן, לא מקשיב ולא מעניין
38
צביעות
בר | 08-11-2019 22:00
אברמוביץ ועודד בן עמי קראו על ראש ממשלה מכהן קדיש, הסתפקו בהתנצלות. כי הם שמאלנים, להם הכל מותר!
39
האיש בזוי על פי כל אמת מידה
אני | 09-11-2019 0:09
הוא לא בקו השפיות...
40
שפטל מעניין
יונה | 09-11-2019 1:09
אם שפטל יורד מהשידור אפשר לסגור את התחנה
לסגור
מיכאל | 10-11-2019 12:58
הכי מעניין והכי אמיתי עם שפטל. שאר התוכניות פשוט משעממות יחסית לתוכנית שלו.
41
כל האמת על שפטל
אלי | 09-11-2019 9:07
כאשר שפטל לקח על עצמו להגן על דמיאניוק הוא לא ידע עליו כלום ,למה אם כן הוא החליט להגן על נאשם ברצח אלפי יהודים למרות היותו מקורב לשואה. מדוע לא השאיר את העבודה השחורה לאחר?  אני מעונין להתמקד רק על המילה גוואלד שפתחה את הדלת לשפטל להגן על דמיאניוק וסיבות שהניעו אותו כיהודי ששואה לא זרה לו לקחת על עצמו את התיק. גם אמו של שפטל לא דיברה איתו תקופה ארוכה בגלל זה. בשביל לעשות זאת דרושה הייתה לשפטל ראיה שתוכיח ללא כל צל של ספק שרגלו של דמיאניוק מעולם לא דרכה במחנה ההשמדה טרבלינקה. איך עושים את זה לפי שיטתו? ובכן שפטל כפי שהוא בעצמו מספר, במשך שעתיים וחצי בשיטות שונות ומשונות ובשפה הרוסית ניסה לדובב את דמיאניוק ולבדוק אם הוא מכיר את המילה גוואלט - מילה ביידיש שמבשרת אסון מידי.  אחרי חקירה מדעית זאת שפטל היה בטוח ב 100% שדמיאניוק לא היה במחנה כי הוא לא מכיר את המילה כי כפי שהוא טוען, לא יתכן שמילה שנשמעה מיליון פעמים לא תהיה מוכרת לדמיאניוק . פשוט לא יתכן דבר כזה ! לשפטל זה ברור ,לי לגמרי לא. אני סבור שיש לפחות 3 הסברים הגיוניים לכך שדמיאניוק לא הכיר את הביטוי:  א. לא היה במחנה  ב. היה במחנה אבל אחרי יותר מ 60 שנה בגלל גילו המתקדם ,לא זוכר .  ג. היה במחנה זוכר היטב את המילה אבל היה מספיק חכם שלא להסגיר את עצמו.כי כפי שלשפטל היה חשוב לשמוע את המילה הזאת לדמיאניוק היה חשוב כפליים לא להכיר או להזכיר את המילה שיכולה להוביל אותו לגרדום.   אני בטוח שעורך דין מבריק כמו שפטל יודע את זה אבל תיק כזה שיכול להכניס מיליונים ופרסום  אכן דומיאניוק לא היה ב טרבלינקה,זאת היתה טעות של פרקליטות ו בגלל זה יצא בחוסר הוכחות. דומיאניוק היה במחנה סוביבור ו על היותו שם הוא נשפט ב גרמניה, בקשר לזה שפטל שותק.
42
זהוי רבנים נוכלים
שלמה בן יוסף | 09-11-2019 10:15
מה יש רבנים נוכלים?
43
ברוך השם לא צריך גסות רוח ברדיו
משה | 09-11-2019 11:58
הפסקנו לשמוע תחנה זו בגלל שנאה וגסות רוח
44
שפל כבן אדם
אברהים | 09-11-2019 18:40
יש אנשי ימין מכובדים אידאולוגים השפטל הזה מבייש אותם ומבייש את האנושות. אפילו אם אני פוגש את הברצוף שלו בבוקר אני חוזר היתה כי אי אפשר שהיום הזה יהיה שמיח.
45
שפטל צודק
יובל | 09-11-2019 19:48
זאת היתה רק שאלה של זמן מתי דיקטטורת המחשבות הסמולנית תעצור את קולו הצודק של שפטל.....
46
שפטל
אדם | 10-11-2019 16:01
אל תפחד מעוכרי ישראל הם מפחדים מהאמת
47
demanyuk
demanyuk | 10-11-2019 16:05
demayuk
48
די תעיפו לגמרי את הכלב המתלהם הזה מהרדיו
המבקר | 11-11-2019 5:06
חי בעולם הקומוניסטי עם תפיסת עולם מעותת של אדומים ושחורים מדבר בגסות ובזילזול לכל מי שמתנגד לדבריו ורומס בצורה אכזרית. הבנאדם הזה סוג של אוטיסט .. הוא מדבר על קומוניסטים ובעצמו הגן על אייון האיום הקומוניסט מאוקראינה שרצח עשרות אלפי אנשים ובזכותו יצא לחופשי ..מזל שהגרמנים בעצמם מצאו שהוא אשם .. ברדיומהוא טוחן לנו את הראש והוא עוד מגוייס של ביבי
49
החזירו את שפטל.
האכפתית | 13-11-2019 18:59
החזירו את שפטל בעל הקריזמה הוא מעניין והיסטוריון מהלך.
50
דמוקרטיה
טום | 17-11-2019 8:03
אנחנו גרים במדינה דמוקרטית פה זה לא רוסיה. יש לו חופש ביטוי. היום סוגרים לו את הפה מחר סוגרים לך אץ הפה. השמאל תמיד סוגר פיות כאשר נושא הדיבור נגדם.
51
לא סובל את שפטל בגלל דאמניוק. אבל! פתחו
ח | 25-11-2019 1:22
זו - סתימת פיות ממדרגה ראשונה. כי רק לשמאלנים מותר להשמיע דעות לא לגיטימיות ובפרט בתקשורת. לא תסתמו לנו את הפה!!!
52
שפטל יא שפטל
קארמה | 01-12-2019 9:17
מה יהיה המוח מזדקק מרוב רוע להרע יותר, לא יעזור לך מליונים של כסף, בית מפואר ומכוניות פאר, אתה לתמיד תהא בודד קטן זקן ומזוקן, ללא אהבה אמיתית, עצם העובדה שציערת שורדי שואה, קללה מהם שורה עליך לצמיתות. איך יכולת רשע מרושע . קארמה.