ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט והפרשן של חדשות 12 לענייני משפט גיא פלג התעמתו הבוקר (חמישי) בעקבות הביקורת שהשמיע אולמרט על הפרת צו איסור הפרסום מצד שר המשפטים אמיר אוחנה.
אולמרט הטיח בפלג: "היהירות וההתנשאות עלו לך לראש". פלג השיב: "המומחה לענייני שחיתות אהוד אולמרט. אנשים יושבים בבית וצוחקים".
תגובות
לשיטתכם גם אריה דרעי צריך לעוף מהפוליטיקה אולמרט ודרעי, שני מושחתים, שני אסירים לשעבר. דרעי התותח הצליח לגרום לציבור כמעט לשכוח מזה שהוא עבריין מורשע שישב בכלא...