קריקטורה: הג'יהאד הפמיניסטי נגד הרב פירר - סרוגים

קריקטורה: הג'יהאד הפמיניסטי נגד הרב פירר

הצייר והקריקטוריסט אלחנן בן אורי מביא בעיתון 'שביעי' את המבט הציורי שלו לחדשות ולסיפורים שמעסיקים את המדינה והפעם הג'יהאד הפמיניסטי נגד המופע לכבודו של הרב פירר

הקריקטורה תתפרסם בעיתון שביעי.

קריקטורה: הג'יהאד הפמיניסטי נגד הרב פירר 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יישר כוח גדול.
חלי | 06-11-2019 16:34
קריקטורה מדויקת וקולעת. נכון פמיניסטיות אלה נוהגות ומטיפות כאנשי דת איסלמיים. יש בהן שנאה ליהדות ואוטואנטישמיות מוצהרת.אך,במציאות, אם יזדמן להן להכנס למסגד הן תנהגנא כחתלתולות כנועות וצנועות,חולצות נעלים ,לובשות חלוק שחור וארוך ומכסות את ראשן עד השערה האחרונה. איך מטורללות אלה נוהגות בכותל?
2
גן עדן נסיעות בזמן
עיברייה לאומית | 07-11-2019 3:14
זה לא נגד מיפעל מדהים של הרב. אותי בתור מיזרחית שחיה במיזרח מקומם התיכנות וההינדוס של העילית האשכנזייה ששכח את הנבואה. אני מקווה שימשיך במיפעל המון זקוקים לעזרתו. הנה למשל הזמרים , הנשים התימניות. אני שומעת עכשיו את עפרה. תימן הייתה נורא שמרנית ויהודי תימן חיו זאת . אבל היצמיחו אומנות ניפלאה נהדרת מלאה במיסטיקה נבואית שהכילה זמרות תימניות ניפלאות. אני ששיכת לאזור הזה שואלת אם היה איסור על שירת נשים אז איך שעדות המיזרח והעדה התימנית הביאה זמרות תימניות. אני בעצמי חייתי בערב ובאתי ילדה. היינו מודרנים ראינו טלוויזיה זמרות ערביות חיינו את המודרנה תחת שילטון בריטי ושילבנו עם האמונה המיזרחית. ראינו סרטים בערבית עם זמרות מיצריות שדיה סבאח אום כולתום. היו אפילו ריקודים של שנות השישים סלונים של אלביס וקליף וכל הלהקות. עדות המיזרח בעיראק מיצרים סוריה וכל השאר היו מודרנים וסוחרים. זו דרך ארץ ישראל האמיתית. היא משלבת ומשדרגת. לשדרג זה לא בנוסח אשכנז אלא בנוסח ארץ התנך. הלאה מעלה אל הנבואה. היא האידיאל שלנו. היא יפה וזוהרת היא קסומה מגן עדן. היא התעודה והאישור. היא תביא לנו הכלה וגם אישור. כי ככה הנשמה מרגישה שהכל מוצה ואין יותר לגיטימציה.
3
הרבה זמן לא צחקתי מקריקטורה
המיואש | 10-11-2019 10:25
חח