צריכים ברכה: יועצי נתניהו הגיעו לרב קנייבסקי החרדי - סרוגים

צריכים ברכה: יועצי נתניהו הגיעו לרב קנייבסקי החרדי

בצל החקירות נגדם, יועציו של ראש הממשלה נתניהו יונתן אוריך ועופר גולן הגיע לביתו של הרב חיים קנייבסקי, שבירך אותם: "ברכה והצלחה כנגד הרדיפה של הפרקליטות והמשטרה"

צריכים ברכה: יועצי נתניהו הגיעו לרב קנייבסקי החרדי

בצל החקירות נגדם, יועציו של ראש הממשלה נתניהו יונתן אוריך ועופר גולן הגיע הבוקר (רביעי) לביתו של הרב חיים קנייבסקי. השניים הגיעו עם יועציו של יו"ר יהדות התורה משה גפני, שלומי פולק ומשה מונטג- יו"ר דגל התורה בבית שמש.

לפי איש התקשורת ישראל כהן, הרב קנייבסקי בירך את השניים במילותיו הרגילות "ברכה והצלחה", זאת "כנגד הרדיפה של הפרקליטות והמשטרה" נגדם. בתחילה העיר הרב לאוריך "שיסתפר" והוסיף הערה "אבל לא את הפאות…"

בצאתו אמר אוריך כי הוא "מלא תודה והערכה לגר״ח קנייבסקי על הברכה הנפלאה ומאירת הפנים. בעזרת השם ובזכות ברכת הרב נראה ישועות בקרוב ממש", תיאר לכיכר השבת.

לאחרונה נחקרו גולן ואוריך ומכשירי הטלפון שברשותם נלקחו בחשד שפעלו להטרדת עד המדינה בתיק 4000 שלמה פילבר. עוד נחקרו באזהרה, אחראי הניו-מדיה של הליכוד ונתניהו טופז לוק ואסטרטג הקמפיין ישראל איינהורן.

עוד באותו נושא

הטרדת פילבר מסתעפת: "חוקרת חיטטה בטלפון שלי"


9

כל זאת במסגרת החקירה החושדת כי הארבעה הטרידו בחודש אוגוסט האחרון, את פילבר כשהעמידו מול ביתו רכב עם רמקולים שהקריא צעקות נגדו, ובכך עברו על סעיף 249 לחוק העונשין שקובע כי: "המטריד אדם בנוגע להודעה שמסר האדם, או עומד למסור, בחקירה על פי דין, או בנוגע לעדות שמסר האדם, או עמד למסור, בהליך שיפוטי, דינו – מאסר 3 שנים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
צר לי אבל
המעניש | 06-11-2019 12:19
זה פשוט מביך
מר צר
אריה | 06-11-2019 12:45
החקירות שנעשו לשניים מביכות יותר. השניים הגיעו מרצון חופשי לעומת החיטוטים בפלאפונים שלהם שהמשטרה עשתה את רצונם.. והחיזוק הנפשי מצד הדמות ה כ י מוערכת על למעלה ממיליון אנשים. כל זאת עוד לפני הוויכוח האמוני. להמשיך?
2
מגיע להם באמת מוכשרים לכן פחדו מהם
קובי | 06-11-2019 13:00
היום יותר מתמיד אני מתחיל להאמין ברדיפה לקחו אנשים מוכשרים שיכולים לעזור הרבה לנתניהו והפחידו אותם
3
זו כותרת שניסח הרב שמואל אליהו הנאור
הרב קינייבסקי החרדי? | 06-11-2019 13:11
נפלתם על הראש אתר סרוגים
4
קוסמים ומכשפים
עכו״מ | 06-11-2019 14:22
בהצלחה למי שמאמין בקסמים ובכשפים. בעולם ההפוך של אנשי יועצי נתניהו, הוא - הנרדף והמסכן. המשטרה והפרקליטות - הקלגס הבריון. גאונות.