המשטרה עצרה 12 חשודים בהפצת תועבה בטלגרם - סרוגים

המשטרה עצרה 12 חשודים בהפצת תועבה בטלגרם

הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה הבוקר 12 חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות ברשת טלגרם בקבוצות של אלפי משתמשים

המשטרה עצרה 12 חשודים בהפצת תועבה בטלגרם
  (צילום: שאטרסטוק)

הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה הבוקר (ד') 12 חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות ברשת הטלגרם.

עוד באותו נושא

חדש בטלגרם: כך תמחקו הודעות של חברים בקבוצות

לפני כארבעה חודשים, התלוננו נשים ונערות כי תמונות עירום וסרטונים שלהן הופצו ברשת הטלגרם, חלקן בלי ידיעתן. המשטרה פתחה בחקירה וגילתה מאות קורבנות, נשים ונערות שצולמו בתאי מדידה, במקלחות ועוד. הפרסומים התפרסמו בקבוצות פנימיות, בהן אלפי משתמשים.

עם זיהוי התופעה, פתחה משטרת ישראל בחקירה סמויה ומורכבת תוך שימוש באמצעים מתוחכמים העומדים לרשות המשטרה ובמהלכה הצליחו חוקרי המשטרה למפות את הקבוצות ולהתחקות אחר זהות המפיצים, תוך התגברות על אנונימיות רשת הטלגרם.

הבוקר, עם מעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו שוטרים על בתיהם של 12 חשודים (17-30), בכל רחבי הארץ, עצרו אותם ותפסו מחשבים וראיות נוספות. החשודים ייחקרו בשעות הקרובות בגין העבירות המיוחסות להם.

משטרת ישראל תמשיך לפעול באמצעות יכולותיה החקירתיות והכלים הטכנולוגים המתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי הציבור ותפעל להגנה על קורבנות, בגירים וקטינים, ברשת האינטרנט ובכל מקום אחר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו