חורף ישראלי: היום- חם ויבש. תחזית מזג האוויר - סרוגים

חורף ישראלי: היום- חם ויבש. תחזית מזג האוויר

אמנם הסתיו נמצא בעיצומו אך בישראל כמו בישראל, לא תמיד יש קשר בין העונה לבין מזג האוויר, כך שהימים הקרובים יאופיינו בחום כבד ובטמפרטורות גבוהות מהממוצעות לעונה

author-image
חורף ישראלי: היום- חם ויבש. תחזית מזג האוויר
  (צילום: Guenter Albers/ שאטרסטוק)

רק בישראל.

אמנם הסתיו נמצא בעיצומו אך בישראל כמו בישראל, לא תמיד יש קשר בין העונה לבין מזג האוויר, כך שהימים הקרובים יאופיינו בחום כבד ובטמפרטורות גבוהות מהממוצעות לעונה.

היום, יום שלישי, תחול עלייה קלה בטמפרטורות, והן תהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. בלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: ירושלים- 17-26. תל אביב 17-28.  חיפה- 19-30. צפת- 16-24. ים המלח- 24-32. באר שבע- 16-31. אילת- 21-34.

מחר, יום רביעי, מזג האוויר יהיה דומה. והטמפרטורות תהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. בבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בצפון הארץ ובהרי המרכז.

עוד באותו נושא

תיעוד: החורף הגיע לחרמון. צפו

ביום חמישי מזג האוויר ימשיך להיות בהיר. תחול עלייה קלה בטמפרטורות, ויהיה חם ויבש מהרגיל. רוחות מזרחיות ערות ינשבו בשעות הבוקר בצפון ובהרי המרכז.

ביום שישי יהיה בהיר וחם מהרגיל לעונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא, אתם ממש הזויים!
מטאורולוגית | 06-11-2019 16:36
אין שום קשר בין מה שאתם כותבים לבין המציאות. ראשית, הכותרת עם המילה חורף שגויה וכמו שכבר הצלחתם ללמןד, לעונה הזו קוראים סתיו. שנית, לאיזה סתיו אתם מצפים? לסתיו של אירופה? של צפון אמריקה? הסתיו הישראלי מאופיין בין השאר בשקעים שרביים עם מזא חם ויבש, עם רוחות מזרחיות, עם חשמל סטאטי וכד' . מצב כזה לא קיים בקיץ אלא רק בעונות המעבר. מה יהיה איתכם? למה ללמד כת הציבור בורות???? לזה אתם חותרים? לציבור בור? ממליצה לשאול איש מקצוע לפני שאתם מםרסמים עוד שטויות.
2
שנה מזדיינת זה נובמבר הכי חם בכל הזמנים!
יוני | 07-11-2019 10:47
חרא של סתיו