אסתר נרצחה בביתה: בעלה הרופא חשוד ברצח - סרוגים

אסתר נרצחה בביתה: בעלה הרופא חשוד ברצח

לפני זמן קצר הותר לפרסום שמה של הנרצחת ביישוב לתמי אליהו, אסתי אהרנוביץ, בת 70. אם ל-4 וסבתא ל-9 נכדים. ״מדובר במקרה חריג מאוד בנוף המועצתי שאנו עדיין מתקשים לעכל״

author-image
אסתר נרצחה בביתה: בעלה הרופא חשוד ברצח
  צילום: באדיבות המשפחה

האשה שנמצאה אמש ללא רוח חיים בביתה במושב תלמי אליהו היא אסתי אהרנוביץ, בת 70. אם ל-4 וסבתא ל-9 נכדים.

אסתי שימשה במשך שנים מורה למוסיקה בבית הספר היסודי המקומי ׳יובלי הבשור׳ עד ליציאתה לפנסיה לפני מספר שנים.

אהרונוביץ' נורתה אמש (ראשון) ונמצאה בביתה במושב 'תלמי אליהו' שבמעוצה איזורית אשכול כשהיא ירויה וללא רוח חיים. לאחר חיפושים אחרי בעלה המחזיק ברשיון לאקדח, הוא אותר בכביש 222 סמוך למשאבי שדה לאחר שהתהפך עם רכבו ברשותו נמצא האקדח והוא נלקח למעצר.

בעלה החשוד ברצח היה רופא פנימי, ועל פי הדיווח בוואלה שימש כרופא הראשון הישראלי בצלב האדום, המתחה ברפואה הומניטארית בינלאומית והיה גם רופא צבאי. מהמשטרה נמסר כי בשל מצבו הרפואי, הדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט צפוי להתקיים בהיעדרו.

עוד באותו נושא

רצח בעוטף עזה: אישה נמצאה ירויה בביתה

החשד לנסיבות של האירוע הכה בתדהמה את הישוב ואת הקהילה המקומית. ״מדובר במקרה חריג מאוד בנוף המועצתי שאנו עדיין מתקשים לעכל״, אומרת ריקי פרץ ראש צוות חירום הישובי.

״אסתר היתה חברה אהובה ומלאת חיים, מוכרת ומעורבת בקהילה. אמא וסבתא טוטאלית וחברה נפלאה. כרגע אנו עסוקים במתן תמיכה ומענה למשפחה ולקהילה. אנו סומכים על המשטרה בחקירת וטיפול המקרה״ממועצה אזורית אשכול נמסר: אנו כואבים והמומים את המקרה. הצוותים המקצועיים במועצה, צוות אגף הרווחה והבטחון מלווים את המשפחה מאז שעות הערב וימשיכו ללוות ככל שידרש.

ההלוויתה תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין בחבל שלום לבקשת המשפחה, ללא סיקור תקשורתי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מה זה משנה אם הוא רופא או.. מוסכניק?
מרא דאתרא | 04-11-2019 13:02
גזענים עלובים. טוב שלא כתבתם רצח במשפחה בת טובים אשה אשכנזייה בגיל העמידה נרצחה. החשוד: בעלה גבר יהודי משכיל ממוצא אירופאי ממשפחה מכובדת. איחס... עלובים
וואלה נכון
איש | 05-11-2019 8:13
צודק המגיב 1...
הסכמה מלאה, האתר מהזה לא מריח טוב
אביגדור | 04-11-2019 13:32
תודה לך על הסבת תשומת הלב. כל מילה במקום.
2
שימו לב
גילי | 04-11-2019 15:24
נשמות, הכוונה לדעתי היא להגיד שאלימות בתוך המשפחה לא קשורה למוצא או רקע או דת או מעמד, כפי שלצערי רואים בתקופה האחרונה. אלא שפשוט צריך להיזהר על עצמך ולבדוק ולא להגיד 'לי זה לא יקרה'.
3
הפעם זה אשכנזי ולא מרוקאי - מלול
דנה | 04-11-2019 17:18
העיקר עשיתם לינץ' על המרוקאים. רצח נשים נגרם על ידיי גברים מכל העדות וכל האוכלוסיות אז די לגיזענות!!! לפחות את הגיזענות נוכל למנוע...כי את הרציחות אין באפשרותנו למנוע!!! אסתר זכרה לברכה,תנחומים למשפחה.