גנץ ולפיד הצטרפו לפגישת המו"מ| לוין: "תרגיל יח"צני" - סרוגים

גנץ ולפיד הצטרפו לפגישת המו"מ| לוין: "תרגיל יח"צני"

לפגישת המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן, נכנסו במפתיע היו"ר בני גנץ ויאיר לפיד. השר לוין כינה את המהלך: "תרגיל יח״צני שנועד להסתיר את הסירוב למתווה הנשיא והקמת ממשלת מיעוט"

author-image
גנץ ולפיד הצטרפו לפגישת המו"מ| לוין: "תרגיל יח"צני"
  השביעייה של כחול לבן והליכוד (קרדיט: דוברות כחול לבן)

לאחר שעה מהכינוס הבוקר (חמישי) בפעם השנייה של צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן בכפר המכבייה, נחתו במפתיעה גם יו"ר כחול לבן בני גנץ ושותפו יאיר לפיד. השר יריב לין תקף את המהלך: "הצגה לתקשורת בלבד".

בצעד חריג, השניים הגיעו בנוסף לד״ר יורם טורבוביץ' והאסטרטג ומקורבו של ח"כ יאיר לפיד שלום שלמה, מטעם כחול לבן, כשמצד הליכוד נמצאים השר יריב לוין, השר זאב אלקין ועו״ד מיכאל ראבילו.

בכניסתו לפגישה, אמר גנץ לכלי התקשורת כי הוא "בדרך לשמוע מה נשמע אצל החברים שלי שנמצאים במשא ומתן – זה חשוב".

לטענת לוין ״מדובר בתרגיל יח״צני שנועד להסתיר את העובדה שכחול לבן מתמידה בסירובה לקבל את מתווה הנשיא ופועלת להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת". הוא אמר בציניות כי הציע "לגנץ ולפיד את שירותי התרגום שלי מערבית לקראת פגישתם עם איימן עודה היום, שכן שם מנהלת כחול לבן מו״מ אמיתי, ואילו איתנו מתנהל פייק מו״מ שהוא הצגה לתקשורת בלבד".

עוד בפתח הפגישה ציין לוין כי "אנחנו מגיעים היום מתוך תחושה קשה שכנראה מדובר בפייק משא ומתן". הוא חזר והדגיש את מחויבותם לבלוק הימין ומתווה הנשיא: "גם היום, נשוב ונבקש לדעת אם רעיון האיוולת הזה (ממשלת מיעט בתמיכת הערבים, ע"ג) נזנח והאם כחול לבן החליטה שהיא באמת רוצה אחדות, וכמובן האם היא מקבלת את מתווה הנשיא שהוא הדרך היחידה להקמת ממשלה".

"לצערי", הוסיף, "נראה לי שגם הפעם לא נשמע תשובה לכל השאלות האלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מושחתים חסרי מוסר / מחבלים !!
עם ישראל חי/ ביבי מלך ישראל | 31-10-2019 12:02
ריך להתנער מהחלאות האלה אסור לתת להם במה..צריך ללכת לבחירות והפעם העם יאמר דברו ונזרוק את המושחתים האלה מעל הבמה לפח ההיסטוריה של הנוכלים והערמומים האלה שלא יזכו לעולם !! לנהל את המדינה ימח שמם וזכרם מעל פני האדמה !!
2
עוד הוכחה לחוסר רצינות מצד כחול לבן תקראו
אמיר | 31-10-2019 12:16
הרי מתווה הנשיא אומר אנחנו אמנם בלוק(אגב בלוק הגנה מפני נסיעות הפרד ומשול שלפיד צעק שיקרה יום אחרי שאין 61)אבל נקבל רק חצי מהשרים ונסתפק המועט אבל לפיד שחושב שקיבל 61 רוצה לדרוס את הימין לדרוס את הדת עם חוקים נגד ולא מבין שחייבים פשרה
3
אם גנץ היה מבין כמה לפיד מתוכם הוא היה בורח נ
גד | 31-10-2019 12:17
ממנו
4
גנץ אדם לא אחראי בעליל כי הוא יודע מה המצב
נהיר | 31-10-2019 12:21
וממשיך לתת ללפיד לשחק עד שיפלו פה פתאום טילי שיוט פתאום הם ישחקו אותה אחראים
5
לפיד תקשור חבל בלילה לגנץ אולי הוא מבריז לך
פיני | 31-10-2019 12:27
לא להאמין