קבוצת נערים פלסטינים, יידו בקבוקי תבערה לעבר לוחמי צה"ל שנסעו ברכבים צבאיים, לפנות בוקר (שלישי) במחנה בפליטים עקבת ג׳אבר דרומית ליריחו.

בקבוק תבערה רמאללה
קבוצת נערים פלסטינים, יידו בקבוקי תבערה לעבר לוחמי צה"ל שנסעו ברכבים צבאיים, לפנות בוקר (שלישי) במחנה בפליטים עקבת ג׳אבר דרומית ליריחו.

המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
אין מה שיירתיע אותם.אז זה נימשך עד מתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ?!???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!