דורשים שתתפטר: פעילי ליכוד הפגינו מול ביתה של ליאת בן ארי

דורשים שתתפטר: פעילי ליכוד הפגינו מול ביתה של ליאת בן ארי

פעילות ופעילי הליכוד הפגינו הערב (שבת) מול ביתה של הפרקליטה המלווה את תיקי ראש הממשלה, ליאת בן ארי ודרשו את פיטוריה, בקריאות "לכי הביתה"

author-image
"בן ארי הביתה": פעילי ליכוד הפגינו נגד הפרקליטה
  (צילום: מלי בן חיים)

פעילות ופעילי הליכוד הפגינו הערב (שבת) מול ביתה של הפרקליטה המלווה את תיקי ראש הממשלה נתניהו, ליאת בן ארי ודרשו את פיטוריה.

פרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), ליאת בן-ארי חזרה לאר. לאחר חופשה בחו"ל בעת השימוע לנתניהו, צעד נגדו קיבלה ביקורות חריפות והיא  החלה לעבור על גיבוש חוות הדעת שחלקים ממנה כבר הועברו לפרקליט המדינה שי ניצן.

עוד באותו נושא

אחרי השימוע: דיווח על החלטת היועץ בתיקי נתניהו


43

ממחר, יום ראשון דווח  כי היועץ המשפטי לממשלה יחל במרתון דיונים עם בכירי הפרקליטות ומשרד המשפטים בלשכתו כאשר המטרה היא להגיע להחלטה עד סוף נובמבר.

רן כרמלי בוזגלו, מארגן ההפגנה אמר כי "גם הגשם והברקים לא הרתיעו אותנו. אותה פרקליטה שמרוב חוצפה יצאה לחופשה בעת השימוע של ראש הממשלה. היא לא רק מזלזלת בראש הממשל אלא בשלטון הדמוקרטיה", נגד בן ארי אמר: "באנו להבהיר לה שהתועמלן שלה אביעד גליקמן כבר אומר שהחליטו בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום, בעוד פרקליטיו של נתניהו, הגישו אלפי מסמכים".

מול עשרות פעילים אמר, "אנחנו משנים את כללי המשחק, נגיע לכל הבתים של המעורבים בקנוניה ונדרוש צדק משפטי".

השבע נחשף על בן ארי ב- news1 כי מקורביה איימו על עו"ד טלי נג'רי, שכיהנה כמשנה שלה לאחר שזכתה בו במרכז בנוכחותה של בן-ארי, לפיה היא צריכה לפרוש מתפקידה או שיכינו עלייה חוות דעת קטלניות והיא תועף מהפרקליטות. בתגובה, נג'רי הגישה תביעה לבית הדין לעבודה ומצד בן-ארי הגישה תצהיר שקרי והכחישה את האיומים, בלי שידעה שהשיחות הוקלטו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
22 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
בושה וחרפה
התמים | 26-10-2019 22:44
האינטרס הפוליטי משחית כל חלקה טובה. מדוע צריכה הפרקליטה להתפטר ? היא עושה את עבודתה. איך יודעים המפגינים שביבי זכאי ? ראו את החומרים ? קראו את הראיות ? לא. החליטו על פי השקפתם הפוליטית - אבל מאשת המקצוע שעושה את המתבקש ממנה, תובעים להתפטר. פשוט לא ייאמן. ואם היא תתפטר ויבוא פרקליט אחר - הם ייתנו בו את אמונם ? הרי תקפו את אלשייך שהיה המפכל, תוקפים את מנדלבליט ושי ניצן, תוקפים כל מי שקשור לחקירה ללא קשר לזהותו. תנו למערכות החוק לעשות את עבודתן. תפסיקו להרוס את הבסיס לדמוקרטיה במדינה. שילטון החוק לא שייך רק לשמאל. צריך להיות חשוב גם לימין.
סודות מחדר השופט ברק ימ''ש
פרופ' שי לסמן | 26-07-2020 22:47
האינטרס הפוליטי של השמאל משחית כל חלקה טובה. צריכים לפטר את הפרקליטה!! היא חייבת להתפטר ! היא עושה את צרכיה על חשודים וממקום עבודתה היא עושה עסקים שחורים. לכן יודעים המפגינים שביבי זכאי !! אביחי מנדלבליט ימח שמו ראה את החומרים ? קראה את הראיות ? לא!!. המצורעים בפרקליטות החליטו על פי השקפתם הפוליטית - אבל מאשת מדנים זו ליאת בן ארי המושחתת הגנבת, מקצוע הפרקליטות זו מאפייה לא עושה את המתבקש ממנה ע''י הציבור המפגין, התובעים ממנה להתפטר. פשוט לא ייאמן. גם אם היא תתפטר ויבוא פרקליט מנוול אחר - הם לא ייתנו בו את אמונם !! הרי במדק תקפו את אלשייך שהיה המפכ''ל התימני הגרוע ביותר [עדיין חוקרים את עסקיו עם כמה צעירות], בצדק תוקפים את מנדלבליט ושי ניצן אנשי עולם התחתון אל תתנו למערכות החוק המאפיונרית לעשות את עבודתם. יש להרוס את הבסיס לדמוקרטיה במדינה. שילטון החוק שלטון חוקן השייך רק לשמאל. ימח שמם.
התמים הוא טמאים, נחש מוסווה.
אביגדור | 27-10-2019 14:40
הרי ברור לכל שאתה טוקבקיסט בשכר, לכן אל תרעיל לנו את האתר, אתה לא שייך לאוכלוסיית קוראי ומגיבי האתר, אתה רעל מושתל.
לא דמוקרטיה
ת | 27-10-2019 5:09
דיקטטורה של שמאל קיצוני נגד אלוהים נגד יהדות שלנו סדום הם אליטה סדום כל זה שיטה של הארון ברק נגד יהדות יעשו הכל על מנת להרוס את היהדות הארץ הם רוצים שניה ליברלי מתקדמים ככול הגויים מה לא מבינים אנחנו פרימיטיביים תתפללו לאלוהים תצעקו חזק קחו שופר הם דואגים שהיה לנו שואה
האינטרס היחיד הוא הדמוקרטיה
המיואש | 26-10-2019 23:39
לא מוכנים לפוטש פוליטי במסווה משפטי, לא רוצים פרקליטים עבריינים שמדליפים מחומרי חקירה הדלפות פליליות ואין סוף אנשים שעוסקים בעניין עלו על העבירות הללו, לא מקבלים מערכת כל יכולה של פרקליטות שאין מי שיפקח עליה וגם וגם יחקור ויעמיד לדין את אנשיה בעת הצורך, טוב מאוד שמפכל שהיצמיד אליו ואל הדוברת שלו עיתונאית והידליף לה מהחקירה עף הביתה, אחיתופל נגמרו הימים שיכולתם לעשות מה שבא לכם בלי לשלם על כך מחיר כמו הגירוש מגוש קטיף להזיז הצידה את המתנגדים ולאתרג את המתיישרים נגמר וגם אם תצליחו ברשעותכם הרקובה אנחנו יודעים את האמת שמדובר האנרכיה דיקטטורית פקידותית
הצהרה שיקרית
נועם | 26-10-2019 22:51
הצהירה הצהרה שיקרית,ואיימה על עורכת הדין.הייתה פה עבירה פלילית,לפי החוק היא צריכה להיות בכלא 3 שנים.אישה לא אמינה לא צריכה לדון בתיקי ראש הממשלה,וצריכה להתפטר.היא פשוט פושעת,ושי ניצן מחפה עליה.לצערי אין אמונה בפרקליטות המושחתת.
2
למה שבן ארי תלך הביתה ולא לכלא ?
עודד | 26-10-2019 23:14
לחקור לעומק את מעשיה ב- 10 השנים האחרונות לפחות.
שתלך לעזאזל ליאת בן ארי ומהר
דניאל בגין | 26-07-2020 22:48
שתלך לעזאזל ליאת בן ארי ומהר. כאחד העובד בחברא קדישא אני מוכן ומזומן
פעם היו אלה המפכ"ל והחוקרים,עכשיו הפרקליטים?
מסמנים מטרות? | 27-10-2019 6:33
המלחמה על תיקי נתניהו הפכה לפוליטית מהרגע הראשון שדווח עליהם בתקשורת. כל פוליטיקאי שהואשם טען שהכל קנוניה פוליטית נגדו. כך גם טען אולמרט עד שנחשפו ההקלטות עם שולה זקן.
3
אין להחיל על ביבי חוקים המיועדים לפשוטי עם.
סרוג | 26-10-2019 23:23
ביבי לא צריך לתת דין וחשבון על מגשים של אוכל, כמה סיגריות, בקבוקי שתיה, חליפות וחבילת מניות. הוא ראש ממשלה וצריך להוביל את העם. מותר לעקם כמה כללי מנהל תקין בשביל להבטיח את ריבונותינו בארץ ישראל. השמאל יחזיר את הכל לערבים.
לירבעם השני
המיואש | 27-10-2019 12:31
השאלה מה היא השחיתות אל תשווה את ירבעם לביבי שם כתוב בפירוש מה השחיתות- עבודה זרה ואצלינו בנתיים מי שנופלים בשחיתות היא רודפי ביבי נוני מוזס, שופטת שמתאמת מעצר עם פרקליט, חוקרת 433, איתן כאבל, ליאת בן ארי אל תטיף לנו
Bb מסר את חברון רבתי לערפאת כידוע
יועץ מס | 27-10-2019 6:44
Bb רצה להרגיע השטח אחרי מהומות מנהרת הכותל שגבו מחיר של 13 מחיילי צהל, ולכן הסכים לתת מתנה לערפאת. בגין החזיר את סיני ואריק שרון התנתק מהרצועה ומגוש קטיף. הם לא היו שמאל
הוא היה המוכשר במלכי יהודה,והרחיב גבולותיה
ירבעם השני | 27-10-2019 6:37
ירבעם הפך כלכלה כושלת למשגשגת והרחיב גבולות הממלכה עד פאתי דמשק. אבל הנביא עמוס כעס עליו בגלל השחיתות, ובתנך נאמר עליו ויעש הרע בעיני ה'
4
אוי, איזה אנשים מכוערים...
אני | 26-10-2019 23:37
מבפנים ומבחוץ!
5
פרקליטות
דוד | 27-10-2019 0:18
חוצפה בושה דקה לאחר הגשת אלפי מסמכים והשימוע מודיעה הפרקליטות שהכריעו ניצן ובן ארי אתם גרמתם לנו לאבד את האמון במערכת המשפט למען הדמוקרטיה אנא תתפטרו
בושה ????
התמים | 27-10-2019 5:00
למה אתה כותב שטויות. מה ההחלטה שהתקבלה אחרי דקה ??? במפורש הודיעו שטרם התקבלה החלטה. איך אתה מבין הכל הפוך ? מין שטיפת מוח שפשוט שוטפת החוצה לאוהדי ביבי את החומר שהיה להם בין האוזניים. אין כל החלטה - והם כבר צועקים למה התקבלה החלטה....פשוט בלתי נתפס.
6
למגיב המיואש
התמים | 27-10-2019 3:09
אתה מקשקש מבלי לדעת, רק מתוך שינאה. קודם כל, יש מי שמפקח על הפרקליטות. חוץ מהיועץ המשפטי לממשלה יש נציב קבילות שמטפל בנחישות בכל תלונה על הפרקליטות. שנית, כל תיק שמגיע להגשת כתב אישום נתון לבחינה של בית המשפט. שלישית, החומרים שמגיעים לפרקליטות נאספים ונחקרים על ידי גוף אחר - המשטרה. תמיד ניתן לומר מי מפקח על המפקח ואין לדברים סוף. גישתך לפיה יש פרוטוקולים של זקני ציון בשותפות של המשטרה, הפרקליטות והיועמש היא גישה אינפנטילית. מדובר לא באדם אחד אלא במערכות גדולות כשכל צוות שמטפל בתיק כזה מונה עשרות אנשים, בעלי רקע שונה ודיעות פוליטיות שונות - כולם עושים יד אחת נגגד יקירך ביבי ? או שמא לדעתך את הפרקליטים יש להחליף בצדיקים כמו דרעי, חיים כץ, אולמרט, דודי ביטן, קצב וביבי. הפוליטיקאים הצדיקים.
ראינו טוב טוב איך הם כולם
המיואש | 27-10-2019 4:38
עושים את עבודתם נאמנה, כשסילקו את עוד טלי נגארי, תעשה בגוגל אבי וויס ותראה איך הוא גילה איזו הדלפה יצאה מאיזה מחשב, תתעמת עם טענותיה של רות גביזון, ושל השופט בדימוס ארן פיינשטיין, תראה מה קורה בארהב עכשיו פותחים בחקירה פלילית נגד אלו שרקחו את פרשת טראמפ רוסיה, משרד המשפטים שם חוקר את עצמו ניראה לך שפה אפשרי דבר כזה? אנחנו לא תמימים מעושים
7
להמשיך ולדבוק בהפגנות
אנדי | 27-10-2019 7:26
הגיעה שעתם של פעילי הליכוד להפגין ולמחות נגד בן ארי ושי ניצן.באדיקות ונאמנותו עליכם להתייצב ולהפגין כל מוצש ומתי שיוחלט נגד השניים ה משחיתים את שלטון החוק.מתברר שהשניים תופרים תיקים ואסור לוותר להם.רק על פי חוק ושמירתו אסור לוותר להם ולשמאלנים האחרים השחיתו מדינה למוסדות רק כדי לנסות ולחזור לשלטון.בושה.אין שסע בעם המצב הכלכלי בסדר הבטחוני יהיה בסדר.החשש שיחזור להסכמים רעים כמו אוסלו ושלום מדומה עם המבקשים להשמידנו.
8
שקרנית...
דני | 27-10-2019 7:48
אנחנו נרדוף אותה ואת ניצן בכול מקום שבו יהיו , נמרר את חייהם כפי שמיררו את חיי ביבי ומשפחתו, אנחנו נפעל לפי החוק והצדק בניגוד אליהם...
9
ביבי - תפסיק לנסות להרוג את השליח(ה)
ישעיהו | 27-10-2019 8:37
בהתחלה ביבי רדף את המפכל תאת החוקרים בתיק ואת היועצים המשפטיים. עכשיו הוא מסיט את האש לכוון הפרקליטות. בשלב הבא הוא בטח יסית כנגד השופטים. לך כבר הביתה וגאל את מדינת ישראל מהשחיתות שלך ומהכשלונות שלך. ביבי מכהן כבר יותר מ-13 שנה בתור ראש ממשלה. היו לו די והותר הזדמנויות להשפיע ולהנהיג. הגיע הזמן למשהו חדש.
10
מי זה התמים.
יונה | 28-10-2019 21:01
התמים נודניק,הוא משלה את עצמו וחושב שהוא המבוגר האחראי ,חכם הדור ומה עוד.בינינו בשורה התחתונה החלמאי המטורלל.לאחרונה קם לו מתחרה בשם:דגכעכגד גם מטורלל לא קטן.