לא כל הנוצץ, זהב: מייגן מרקל חושפת את החיים שמאחורי המצלמה

לא כל הנוצץ, זהב: מייגן מרקל חושפת את החיים שמאחורי המצלמה

בקטע שנחשף מתוך סרט תיעודי על הארי ומייגן מרקל שישודר בקרוב, הדוכסית מספרת בראיון יוצא דופן על הקשיים איתם היא מתמודדת כאמא וכדמות ציבורית. "לא הרבה אנשים טרחו לשאול אותי אם אני בסדר"

צפו: מייגן חושפת את החיים מאחורי המצלמה

באופן יוצא דופן מבני מלוכה, הדוכסית מייגן מרקל והנסיך הארי צפויים בקרוב להיחשף בסרט תיעודי מיוחד. הסרט שצפוי להיחשף ביום ראשון הקרוב, חושף ראיונות אישיים עם הזוג הצעיר מביקורם באפריקה וחושף שלא הכול נוצץ בבית המלוכה, כמו שזה נראה.

"מעולם לא חשבתי שזה יהיה קל, אבל חשבתי שיהיה הוגן. וזה החלק שבאמת קשה להשלים איתו", סיפרה מייגן בראיון ל-ITV. הדוכסית סיפרה כי כאשר הכירה את הנסיך הארי, מקורביה הזהירו אותה כי התקשורת תהרוס את חייה, אבל היא לא חשבה עד כמה זה עלול להיות נכון.

בפרומו שנחשף מהסרט, מייגן מרקל התייחסה גם לקשיים איתם היא מתמודדת כאמא טרייה וכדמות ציבורית. "כל אישה, במיוחד בהריון, מאוד פגיעה וזה היה מאוד מאתגר. לא הרבה אנשים טרחו לשאול אותי אם אני בסדר".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בו הו, מסכנונת
הרב פיינשמעקער | 23-10-2019 19:34
אף אחד לא הכריח אותך להתחתן איתו.
2
מתבכיינים סדרתיים
מיכל | 23-10-2019 21:14
קצת ממה שעוקבים אחריהם, רואים זוג שלא מפסיק להתבכיין ולהתמסכן. במקום לשאת בגאווה את ההזדמנות שיש להם להשפיע ואת כל השפע שזכו לו, הם כל הזמן מתלוננים ומחפשים רחמים.
3
מייגן
יפה | 24-10-2019 8:33
סינדרלה עם כל העבדים עדיין מתלוננת. נו שחקנית....
4
הנסיכה המסכנה
לאה | 24-10-2019 20:45
היא באמת מסקנה, עוזרות במת, מטפלות, בגדים בשפע, נסיעות ולהופיע באיזה צדקה. בסך הכל מבקשים ממנה לסתום את הפה בנוגע לפוליטיקה, ולהתנהג בהתאם. היא לא האשה הראשונה שעלדה תינוק ובתנאים שהרבה היו רוצות. תכלס היא שחקנית.