הרב רפי מציע את עצמו כמתווך בין גנץ לנתניהו - סרוגים

הרב רפי מציע את עצמו כמתווך בין גנץ לנתניהו

לקראת העברת המנדט ליו"ר כחול לבן בני גנץ, יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ מציע את עצמו כמתוך בין גנץ לבין ראש הממשלה נתניהו. אמש דחה הרב רפי הצעה מגנץ להצטרף ללא סמוטריץ'

author-image
הרב רפי מציע את עצמו כמתווך בין גנץ לנתניהו
  (קרדיט: marabu.pr)

לקרת הסבב השני של ניסיונות הרכבת הממשלה, יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ מציע את עצמו כמתווך בין יו"ר כחול לבן בני גנץ לבין ראש הממשלה נתניהו, כך פורסם לראשונה ברשת ב'.

לפני כחודש במהלך נאומו בטקס ההוקרה לזוכי פרס שר החינוך לתרבות יהודית אמר כבר הרב רפי, "כמי שמכיר את שני האישים היטב, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני גנץ יכולים לעבוד יחד ולהתכונן יחד מול משימות ואתגרים ביטחוניים, מדיניים וכלכליים. ממשלת אחדות היא צו השעה וכל רגע שהיא לא קמה זה הפסד גדול לעם ישראל. בימים הקרובים אפעל ככל הניתן לסייע ולגשר על הפערים מתוך היכרות אישית והערכה גדולה לפועלם".

במקביל מקורבי יו"ר כחול לבן גנץ העבירו מסרים לשר הרב רפי פרץ שהוא מוזמן להצטרף לממשלה רק בתנאי אחד- בלי שותפו לסיעה, השר בצלאל סמוטריץ', ובתגובה הודיע פרץ בחריפות כי "אין על מה לדבר" וכי יו"ר הבית היהודי גם לא יגיע לפגישה עם גנץ במידה וסמוטריץ' יוחרם ולא יוזמן, לפגישה נוספת או מאוחדת של השניים כך אישרו בסביבתו של הרב רפי פרץ לסרוגים.

עוד באותו נושא

החזרת המנדט לנשיא, מה השתנה? ואיפה עומדים?

כזכור הערב צפוי לקבל יו"ר כחול לבן בני גנץ מנשיא המדינה את המנדט להרכבת הממשלה. בתוך כך נתניהו צפוי להיפגש שוב עם בלוק הימין, לאחר שהודיעו אתמול לנשיא המדינה כי הם רואים עדיין בנתניהו כמועמד לראשות הממשלה.

במוצאי שמחה תורה תועדו הרב רפי פרץ ויו"ר כחול לבן גנץ יחד בהקפות שניות בכפר חב"ד. גם השר ישראל כץ ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' הגיעו לאותו אירוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
תיכף יציע את עצמו לתיווך בין טראמפ לפוטין
אא | 23-10-2019 12:44
לאיש אין מושג איך מתנהגים....
2
בכל הכבוד הראוי שהרב רפי ישקול
זאבי | 23-10-2019 13:16
חזרה למכינה ויעזוב את הפוליטיקה, זה פשוט לא בשבילו. איזה אינטרס יש למגזר שלנו בממשלת אחדות שלא נורגש שם עם כל המשמעויות. בקיצור ובמחילה, הוא לא מבין איפה הוא נמצא. לא כל אחד מתאים לקומבינות ובודאי לא רב.
3
רפי פרץ הוא זאב בכסות כבשה...
אני | 23-10-2019 13:55
גנץ, אל תלך שולל אחרי דברי רפי רפץ! בוחריך רוצים ממשלה חילונית רחבה ולא ממשלת כפייה דתית!!!
4
נועם שמואלי
נועם | 27-10-2019 6:35
נועם שמואלי שדרן לענייני יהודים אללה יהודים הרבי מלובביץ' הליכוד