כך תהיו בטוחים שהטלפון יעבור לשעון חורף - סרוגים

כך תהיו בטוחים שהטלפון יעבור לשעון חורף

בסוף השבוע נחליף את שעון הקיץ לשעון חורף, ובמקום לקום לבוקר מבולבל ומעייף ולתהות אם השעון בסמארטפון שלנו טרח לזוז שעה אחורה או עדיין תקוע בשעון קיץ, צפו במדריך הפשוט להזיז את השעון ידנית ואפילו למנוע מעצמנו להפסיד שעת שינה

בסוף השבוע הקרוב, תעבור מדינת ישראל משעון קיץ לשעון חורף, ולמרות שברוב ימי השנה אנו סומכים על הסמארטפון שלנו, נותנים לו לנווט לנו את הדרך ולשמור על התמונות של היקרים שלנו, כשמדובר בעוד שעת שינה עדיף לא להסתכן ולסמוך על פלאי הטכנולוגיה אלא לעשות מעשה ולפעול. ויפה שעה אחת קודם.

לכן מה שאנו מציעים לכם כדי שחלילה לא תפספסו את שעת השינה בגלל תקלה במכשיר הסמארטפון שלכם, היא לעשות את מעבר השעונים באופן יזום וידני בלי לסמוך על העדכונים האוטומטיים, עליהם נחזור לסמוך רגע אחרי שנעביר את השעון.

(צילום: שטארסטוק)

אז איך עושים את זה?

שינוי השעה באנדרואיד

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> חפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time)> בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time)> ולסיום בחרו את אזור הזמן הנכון ואז כוונו שעה קדימה.

מאחר שיש גרסאות שונות לאנדרואיד, התפריטים שונים מעט אחד מהשני. לכן אם אתם לא מצאתם את תפריט עדכון התאריך והשעה, חפשו את "אפשרויות נוספות" בתפריט וכנראה תמצאו שם את השעון והתאריך.

עוד באותו נושא

שימו לב • אחרי 210 ימים: שעון הקיץ מגיע לסיומו

שינוי השעה באייפון

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> בחרו באפשרות "כללי" (General)> מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) > כבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically)> ולסיום בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה קדימה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טעות קטנה
בטי | 27-10-2019 0:32
יש פה טעות וחבל להטעות את הרבים. מזיזים את השעון אחורה ולא קדימה!
2
מזעזע
יעל | 27-10-2019 10:33
לא צריכים להיות בצידיי הכביש הערבים בדווקא דואגים לדרוס מכל כיוון שתעמוד אפילו על המדרכה רוצחים בדםקר