גם אצלכם? גולשים מדווחים על תקלה נרחבת בטוויטר - סרוגים

גם אצלכם? גולשים מדווחים על תקלה נרחבת בטוויטר

גולשים בכל העולם - כולל בישראל - מדווחים על תקלה נרחבת בטוויטר, במסגרתה הפיד אינו מתעדכן וציוצים אינם מוצגים. בשלב הזה לא ידוע מה הוביל לתקלה

גם אצלכם? גולשים מדווחים על תקלה נרחבת בטוויטר

אלפי גולשים מכל רחבי העולם מדווחים כעת (שלישי) על תקלה ברשת הטוויטר, כשבין השאר נטען כי האתר אינו נפתח, ציוצים אינם מתפרסמים, וכן כי אי אפשר להעלות ציוצים באמצעות האפליקציה.

לפי האתר האמריקני "Down Detector", העוקב אחרי שרתי אתרים בעולם, 75 אחוז מהגולשים חוו תקלה בזמן גלישה באתר במחשב או בטלפון. הדיווחים על התקלות נרשמו בעיקר במדינות אירופה, ובארה"ב, אך התקלות נחוו גם במדינות אחרות- כולל בישראל.

בניגוד לרשתות חברתיות אחרות כגון פייסבוק או וואטסאפ – שם נרשמו בחודשים האחרונים תקלות רבות בשרתי האתרים – קריסה כמו זו שמדווח עליה כעת נחשב כדבר נדיר יחסית בטוויטר. הפעם האחרונה שבה נרשמה תקלה בסדר גודל עולמי הייתה באוקטובר 2015, כשאז נרשמו שתי תקלות במקביל. חלק מהגולשים דיווחו כי אינם יכולים להעלות ציוצים חדשים בעוד שאחרים דיווחו כי הם מצליחים "לצייץ" אך הפיד שלהם אינו מאפשר להם לקבל ציוצים חדשים.

בניגוד לפייסבוק, בו כמעט לכל אדם יש חשבון, בטוויטר נרשמה עלייה בפופולריות בארץ רק בזמן האחרון. בתחילת דרכה הרשת התקבלה בישראל בעיקר אצל אלו שיש להם עניין ממשי בחדשות, בענייני העולם העסקי והמקצועי וצורך בלתי פוסק במידע חדש בנושאים שונים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו