גנץ לקראת קבלת המנדט: "אנחנו תמיד אופטימיים" - סרוגים

גנץ לקראת קבלת המנדט: "אנחנו תמיד אופטימיים"

עד בטרם קיבל לידיו את המנדט נערך יו"ר כחול לבן להרכיב ממשלה, בפתח ביתו אמר הבוקר "אנחנו תמיד אופטימיים, בתוך כך יו"ר בל"ד אומר כי לא יתמוך בממשלת מיעוט בראשות גנץ

author-image
גנץ לקראת קבלת המנדט: "אנחנו תמיד אופטימיים"
  צילומסך

בימים הקרובים צפוי נשיא המדינה ראובן ריבלין להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן בני גנץ. הבוקר (שלישי) אמר גנץ  בפתח ביתו "אנחנו תמיד אופטימיים"

בתוך כך בית הנשיא שיגר לפני זמן קצר מכתב לכל ראשי הסיעות, אם ירצו לערער על העברת המנדט לגנץ. יש להם אפשרות עד יום חמישי. יו"ר הימין החדש ח"כ איילת שקד הבהירה היום בטוויטר, כי לא יתפצלו מגוש הימין.

עוד באותו נושא

שקד: "הימין החדש לא ינהל מו״מ עצמאי עם גנץ"


17

"‏בתשובה לשאלות רבות שאני מקבלת: אם נוזמן לפגישה עם גנץ בוודאי שנבוא אך נבהיר לגנץ שחבל על בזבוז הזמן וכדאי להתחיל לנהל מו״מ מול נציגות הגוש".

לדברי שקד: "הימין החדש לא ינהל מו״מ עצמאי. בחירות נוספות הן דבר מיותר ומזיק, איינשטיין הגדיר שיגעון שחוזרים על פעולה שוב ושוב ומצפים לקבל תוצאה שונה".

בתוך כך נראה שהסיכוי לממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת הולכת ומתרחקת, לאחר שיו"ר בלד" ח"כ מטאנס שחאדה אמר ל103 FM כי, "בל"ד לא תתמוך בממשלת מיעוט בראשות גנץ, אבל זו עמדתנו, לא עמדת כל 'הרשימה המשותפת'. אנחנו ננסה לשכנע שם בעמדה שלנו".

בסרטון שפרסם אמש (שני) בפייסבוק נתניהו שוב האשים את גנץ באחריות לכישלון המגעים להרכבת הממשלה. "מאז שקיבלתי את המנדט פעלתי ללא הרף, גם בגלוי וגם בסתר, להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שהעם רוצה, זה גם מה שישראל צריכה אל מול האתגרים הביטחוניים שהולכים וגדלים מדי יום"

חבר הכנסת עופר שלח מכחול לבן כתב בתגובה: "מה עשה ביבי עם המנדט להרכבת הממשלה? 4 שבועות של כלום. העביר את הזמן כדי להמשיך עוד קצת להיות ראש ממשלה, ופיזר סיפורי בדים על ביטחון וכלכלה. ביבי רוצה בחירות, זה ברור. עכשיו יש למי שאיכפת לו 28 ימים לבוא איתנו לממשלה שתתקן את נזקיו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו