כשמתן כהנא בישר את הבשורה הקשה מכל - סרוגים

כשמתן כהנא בישר את הבשורה הקשה מכל

חבר הכנסת מתן כהנא, שהיה מפקד הטייסת בה שירתה הנווטת תמר אריאל ז"ל, נזכר ברגעים בהם הגיע לבית הוריה של תמר ובישר להם את הבשורה הקשה מכל, ומאז שמחת תורה עבורו כבר אינה אותו הדבר


חבר הכנסת מתן כהנא, שהיה מפקד הטייסת בה שירתה הנווטת תמר אריאל ז"ל, נזכר ברגעים בהם הגיע לבית הוריה של תמר ובישר להם את הבשורה הקשה מכל. כהנא מציין כי עברו בדיוק 5 שנים, ומאז שמחת תורה עבורו כבר אינה אותו הדבר.

בפוסט בעמוד הפייסבוק כתב כהנא: "5 שנים עברו מאז אותו ערב שמחת תורה בו דפקתי על דלת ביתם של משפחת אריאל כדי להודיע להם את הנורא מכל. 5 שנים מאז ששמחת תורה עבורי כבר אף פעם לא יהיה כמו לפני אותה שנה. זכיתי להכיר משפחה נפלאה. המשפחה של תמר. הלוואי ולא היינו מכירים".

עוד באותו נושא

צפו: חבר הכנסת מתן כהנא גולש בעוג'ה

"ב- 5 השנים שעברו למדנו להכיר את תמר מהרבה זוויות וכיוונים וזה ממש מתבקש כי היא הייתה כל-כך מיוחדת וכל אחד חווה אותה אחרת והכיר תמר קצת אחרת. אני הכרתי אותה מנקודת הראות של מפקד הטייסת את הנווטת הכי צעירה בטייסת. היא הייתה רצינית, יסודית ומעמיקה. היא תחקרה את עצמה לחומרה ואף פעם לא ויתרה לעצמה. היא תמיד בחרה באפשרות הקשה והתובענית. היא הייתה מין דוסית כזו שאי אפשר להתנהג לידה רגיל, אבל כולם אהבו. היא הייתה הלוחמת המצטיינת של הטייסת ב"צוק איתן", אבל אני כבר לא זוכר אם הספקתי להגיד לה את זה לפני שהיא טסה לטיול ממנו לא חזרה".

עוד באותו נושא

התיעוד המצמרר של הנווטת הדתייה תמר אריאל ז"ל. צפו


10

"אבל את כל זה כבר אמרתי הרבה פעמים. אז הנה משהו חדש. ביני לבין תמר היה דיסטנס. רק הפוך. לתמר היה הקצב שלה, אז חיכיתי בסבלנות עד שהיא תחליט שאפשר לשבור אותו. כך יצא שהשיחה הנינוחה והחברית הראשונה שניהלנו הייתה בעצם גם האחרונה. נסענו ביחד מבסיס עובדה חזרה לרמת דוד, אז היו לנו כמה שעות להעביר יחד. היא סיפרה לי על ההורים שלה, על האחים והאחיות, הגיס והגיסה, האחיינים. היא סיפרה על התכניות שלה לטיול וכמה היא צריכה אותו ומתרגשת לקראתו. היא דיברה על הטייסת והחיים כלוחמת צוות אוויר דתייה. אני זוכר שציינתי לעצמי שהיא נראית שמחה. נראית כמו אחת שטוב לה במקום בו היא נמצאת. שמחתי".

"הרבה פעמים אומרים על אנשים שעזבו אותנו ש"היא הייתה יכולה להיות כך וכך…". אז האמת היא שאני לא יודע מה תמר הייתה יכולה להיות. אני יודע מה היא הייתה. תמר הייתה אישה מדהימה, אוהבת אלוקים ואדם, אוהבת משפחתה, עמה ומולדתה, ולוחמת מיוחדת במינה. יהי זכרה ברוך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
איך אדם ערכי ונפלא כמתן כהנא נמצא, פוליטית,
יובל | 20-10-2019 9:53
היכן שנמצא ? נפלא ונשגב מבינתי.
מי שמאמין ש"הימין" או "השמאל" נשגבים, תמים
חיים בסרט | 21-10-2019 2:22
ישנם אנשים אידאולוגים ומוסריים בשמאל ובימין, כל אחד רואה את העולם במשקפיים שלו. אבל ישנם רבים שפועלים ממניעים של שאיפה לשררע ונהנתנות...כמו bb למשל. ופוליטיקה כידוע לא מתאימה לתמימים
נהפוך הוא
אא | 20-10-2019 22:34
השמאל כל כך שונא את הימין והימין האמיתי זה אהבת האחר והאהבת המקום והארץ לא כמו השמאל המצוי השונא את אחיו וגזען כלפי האחר. תגיד לי יובל אתה מוכן לקבל ערבים כשכניך? או מסתננים?
2
מנסים לקדם מישהו פה?
דוד | 20-10-2019 12:47
או שזה בסדרת פרויקט על מבשרי הודעות איוב למשפחות וצפויות עוד כתבות בעניין?
3
יהי זכרה...
גבי | 20-10-2019 14:12
אמן .
4
כשמתן כהנא שכר יחצ"ן חסר גבולות
י.חצני | 20-10-2019 14:59
מה קורה שכל שבוע יש לנו איזה כתבה על מתן כהנא?!
הכל פוליטי
עמוס | 20-10-2019 15:13
היום כבר אי אפשר לדבר על כלום.ישר זה נהפך לניגוח פוליטי.פוסט מרגש.אתם לא יכולים להתאפק?