סער: "מגבה את רה"מ, אך כשיהיו פריימריז אתמודד" - סרוגים

סער: "מגבה את רה"מ, אך כשיהיו פריימריז אתמודד"

ח"כ גדעון סער הבהיר כי הוא תומך במאמצי רה"מ להקים ממשלת אחדות- אך עדיין יתמודד בפריימריז הבאים לראשות הליכוד: "התקפות אישיות והשמצות לא ישנו. ימי הבחירות ללא התמודדות חלפו"

author-image
סער: "מגבה את רה"מ, אך כשיהיו פריימריז אתמודד"
  (צילום: פלאש 90)

עדיין מוכן: ח"כ גדעון סער הצהיר שוב הערב (חמישי) על כוונתו להתמודד בפריימריז הבאים לראשות הליכוד, אך הבהיר כי בשלב הזה הוא וכל חברי הליכוד מגבים את ראש הממשלה בנימין נתניהו במאמציו להקים ממשלת אחדות.

"אנחנו, כולנו, מגבים את ראש הממשלה במאמציו להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מתחייב מתוצאות הבחירות. זה דרוש כדי להתמודד עם האתגרים הכבדים שבפנינו, בעיקר – אתגרי הבטחון הלאומי" הדגיש. "לראש הממשלה – כיו"ר הליכוד – יש את מלוא הסמכויות הקבועות בחוקת הליכוד. 100 אחוז, ואפילו לא אחוז אחד פחות. כל חברי סיעת הליכוד מעניקים לו גיבוי מלא".

"גם אם יעבור המנדט לכחול לבן או לכנסת – כולנו נמשיך לעמוד יחד. הליכוד יעמוד ביחד, והמחנה הלאומי יעמוד ביחד" הוסיף. "אני כולי תקווה, שלטובת העם והמדינה – תושג האחדות המיוחלת".

עם זאת, סער הבהיר כי "יש הבדל גדול בין גיבוי ליושב ראש התנועה לבין נסיונות לעשות דה-לגיטימציה להתמודדות דמוקרטית בליכוד. אני אומר באופן הברור ביותר: כאשר יתקיימו בחירות לראשות התנועה – אתמודד. התקפות אישיות והשמצות לא ישנו את ההחלטה שלי. התמודדות חופשית היא סם החיים של תנועה דמוקרטית כמו הליכוד. הימים של בחירות ללא התמודדות – חלפו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
גדעון סער
יוסי | 17-10-2019 21:44
גדעון סער הבת שלך בגדה בעם
סער
דידייה | 18-10-2019 21:45
אם הוא לא הצליח כראש משפחה איך הוא רוצה להצליח כראש ממשלה
יוסי, דבר בשם עצמך
בן | 18-10-2019 13:04
אני לא רואה שום בעיה במה שעשתה. אם היא בחרה להיות בזוגיות עם שחקן ערבי - זו זכותה. אם יש לך בעיה בזה זאת בעיה שלך ושל הציבור הדתי בלבד, וממש לא של כל עם ישראל.
2
סער גדעון = גדעון סער. צחצח נעלי ביבי !!!
בסוכות תשבו | 17-10-2019 23:19
המרחק בינך לבין המנהיג ביבי הוא כמרחק מזרח מן המערב
נעליים
אילי | 19-10-2019 19:14
מצחצח אבנר יאיר מקפל שרה מפקחת על נקיון הבית וביבי הולך על ארבע מקשקש בזנב
3
סער ה...0
זאב | 18-10-2019 6:32
הכלומניק הזה עם הפנים מלאות החשיבות לא עשה כלום בחייו הפוליטיים היה שר הפנים על הפנים בתקופתו השריצו המסתננים אלפי וולדות על חשבוננו רוצה להיות ראש כנופיית הליכוד עוד אפס ליכודניכי
4
גדעון סער
טולסטוי | 19-10-2019 1:57
אדון נכבד בשם גדעון סער אתה עדין פקיד משורה ולא פוליטיקאי.לא מזמן היתה עובד בתור פקיד זותר אצל ביבי ועכשיו אתה רוצה להחליף אותו.?רצוי קודם שתלמד הרבה דברים שאתה לא יודע ובשביל זה יש לך עוד אחד עם אותו נסיון-אז כידי לכם לשניכם ללמוד ביחד.בהצלחה בעוד 10 שנים.
5
שולט
אילן | 19-10-2019 19:08
בשרה הוא לא שולט אז במדינה יאלה ביבי תן גז זמנך עבר